loading...
NIYOUSHA
NIYOUSHA بازدید : 20 پنجشنبه 08 مهر 1400 نظرات (1)

12 بهترین عطر زنانه دیور

همه محصولات توصیه شده در StyleCraze به طور مستقل توسط تیم تحریریه ما انتخاب شده اند. اگر از طریق هر یک از این پیوندها خریدی انجام دهید ، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. در اینجا درباره مراحل انتخاب محصول ما بیشتر بدانید.

آیا دوست دارید عطر بپوشید؟ خوب ، چه کسی نمی کند! این لباس شما را کامل می کند ، روحیه شما را بالا می برد و شخصیت شما را نشان می دهد. این لوازم جانبی نامرئی قوی ترین سلاح زن است و می تواند به ما این احساس را بدهد که تقریباً می توانیم بر هر چیزی غلبه کنیم. من لیستی از 12 بهترین عطر دیور از کریستین دیور - یکی از مجلل ترین خانه های مد روز در جهان را دارم. اگر به دنبال سرمایه گذاری روی عطر Dior هستید ، این لیست برای شما است که به شما کمک می کند دقیقاً آنچه را که در ذهن دارید انتخاب کنید!

1. ادکلن ساوج دیور

این شاید معروف ترین ادکلن دیور ساواج باشد. این زنانه بودن یک گل حسی را آشکار می کند. همراه با زیبایی گل رز و جسارت رز دمشق ، پیچیده در ترنج تازه کالابریایی - این عطر شما را عاشقانه خواهد کرد. این محصول با چوب رزو از گویان فرانسه و فلفل صورتی ساخته شده است. بطری با کریستال ضخیم و کمان نقره ای نمادین خود بسیار زیبا است.

اگر عاشق عطرهای گل هستید ، این خانم دیور عالی است. شیرین ، ظریف و تازه است و بوی غیرقابل مقاوم می دهد. برای خانم های جوان مناسب است و زیباترین عطر روز را ایجاد می کند.

2. ادو پرفیوم J’adore

ادکلن دیور ساواج ادای احترام به علاقه کریستین دیور به گل است. این نوع یادداشت ها درست است-ترکیبی آسمانی از Ylang-ylang ، Damascena Rose و Sambac Jasmine. اگر همه به پیچیدگی و زنانگی علاقه دارید - این را دوست خواهید داشت. این یک دسته گل عالی از رایحه است. همچنین ، بطری بسیار لوکس و درجه یک به نظر می رسد.

این عطر کلاسیک بیشتر برای زنان مسن مناسب است و برای مناسبت های خاص ایده آل است.

3. دیور هوم اینتنس

عطر وانیلی شرقی Hypnotic Poison محصول کریستین دیور است که در سال 1998 عرضه شد. نت های بالای عطر دیور هم اینتنس شامل زردآلو ، آلو و نارگیل است. نت های میانی شامل سل ، یاسمن ، زنبق دره ، گل رز ، چوب گل رز برزیلی و بادام زمینی است. و نت های پایه شامل چوب صندل ، بادام ، وانیل و مشک است. بسیار شدید ، درست است؟ این عطر رایحه ای اسرار آمیز و مسحور کننده است و معجون جادویی دوران مدرن است.

این عطر عمیقا زنانه و افسون کننده برای لباس شب مناسب است و برای زنان مسن مناسب است.

4. Dior Addict Eau Fraiche

ترکیب Dior Addict Eau Fraiche با نت های مرکباتی درخشان از گریپ فروت شیرین و ترش با صافی ترنج کالابریایی افزایش می یابد. تازه است ، پر جنب و جوش است و نت های چوبی آن مخلوط است. د با مشک های سفید پوششی.

 

اگر عطرهای تند و گلدار دوست دارید ، این عطر برای شما مناسب است. این یک دسته گل ظریف از Freesia و Lily-of-the Valley را نشان می دهد. شما می توانید آن را در یک روز گرم تابستانی بپوشید و روز خود را با بوی چمنزار گل بویید. همچنین برای زنان در هر گروه سنی مناسب است که بیانیه فوری ارائه دهند.

5. ادو پرفیوم Poison Girl

این عطر خوش طعم حسی است که فوراً مسموم می شود و لذت را تا حد اعتیاد می کشاند. با نارنجی تلخ نت برتر آن ، گل گراس نت اصلی آن و دانه تونکای ونزوئلایی نت اصلی آن است - این عطر عطر دختر آزاد و سکسی مدرن است.

برای خانم های جوان مناسب است و می توان آن را در طول روز یا عصر استفاده کرد.

6. خانم دیور کاملا شکوفه می دهد

بارها و بارها به این لذت گل باز خواهید گشت. نت های ابتدایی آن از توت قرمز تند ، چشمگیر و شاد است. نت قلبی آن یک دوئت عالی از Grass و Damascan Roses است. شکوفایی بی پایان گلهای تازه در پایه نت های مشک سفید تسکین می یابد.

این عطر عاشقانه و دلچسب برای زنان جوان (و یا برای کسانی که از لحاظ قلبی جوان هستند) ایده آل است. عطری مناسب برای استفاده در طول روز.

7. عطر Dior’s Pure Poison

در اینجا عطری است برای نسل جدید اغوا کننده. Dior’s Pure Poison یک گل مدرن است که بر اساس یک دسته گل سفید ساخته شده است و با کهربا تازه تزئین شده است. رایحه درخشان آن با خلق اولین جلوه از گلهای نرم و جذابیت طولانی مدت مشک چوبی کهربا و سکسی ، هم خلوص و هم اغوا کننده را ساطع می کند.

اگر عاشق رایحه های نارنجی در عطر خود هستید ، همراه با بوی مشک تازه ، این عطر مجلل و بافتی برای شما مناسب است. این عطر برای زنان در هر گروه سنی مناسب است و عطری عالی برای استفاده در طول روز یا عصرها ایجاد می کند.

8. عطر Miss Dior Eau Fraiche

مانند نت های مرکبات؟ این عطر عمیق و حساس ، بوی نشاط آور بهار آفتابی است. با نت های مرکبات درخشان و گالبانوم سبز باز می شود. قلب آن به طور سنتی در اطراف یاسمن تشکیل شده است و روی پایه فشرده نعناع هندی قرار دارد.

این عطر درجه یک و شیک برای بهار و تابستان عالی است. در واقع ، لباس تابستانی و کلاه مناسب می خواهد!

9. عطر Diorissimo

Diorissimo یک دسته گل قوی و غنی برای تقویت حس شما است. این نوت قلب غالب گل یاسمن ، مشک سفید برای نت اصلی آن و زنبق دره برای نت بالای آن است. این عطر در بطری بهار است و پوشیدن آن بسیار آسان است. اگر از رایحه های دل انگیز و دلپذیر خوشتان می آید - این عطر مطمئناً برای شما مناسب است. برای فصل بهار مناسب است و حتی در زمستان ها خوب کار می کند.

 

NIYOUSHA بازدید : 14 سه شنبه 06 مهر 1400 نظرات (0)

نمودار سازمانی که به عنوان نمودار سازمانی یا نمودار سازمانی نیز شناخته می شود، ابزار مفیدی است که مشاغل می توانند از آن برای نمایش ساختار شرکت خود استفاده کنند. نمودار ارائه شده در قالب نمودار جریان، به نشان دادن روابط بین بخشها و کارکنان مختلف کمک می کند.

شاید برای ارتباط ساختار تجاری خود با کارکنان جدید به یک کمک بصری واضح احتیاج داشته باشید، یا اینکه در مورد اینکه چه کسی به چه کسی گزارش می دهد دچار سردرگمی شوید. نمودار سازمانی را می توان به عنوان یک ابزار مدیریتی برای بهبود عملکرد تیم، برای اهداف برنامه ریزی یا به عنوان راهنمای پرسنل بصری استفاده کرد.

انواع نمودارهای سازمانی

چارت سازمانی چیست ؟ هر نوع نمودار سازمانی برای مطابقت با ساختار شرکت خاص طراحی شده است، بنابراین مهم است که نوع مناسب را متناسب با کسب و کار خود انتخاب کنید.

چهار نوع نمودار سازمانی عبارتند از:

ساختار سلسله مراتبی

رایج ترین شکل نمودار سازمانی هرم است که ساختار تجاری سنتی را نشان می دهد. یک نفر یا گروه مجرد در بالا می نشیند، مدیران و سایر کارمندان در زیر آن قرار دارند. در این ساختار، نمودار بر اساس بخش ها (به عنوان مثال فناوری اطلاعات، بازاریابی، عملیات و غیره) تقسیم می شود و همه کارکنان به یک مدیر واحد گزارش می دهند.

ساختار تقسیم بندی

این نوع ساختار با توجه به خطوط تولید، منطقه جغرافیایی یا توابع خاص به شاخه های جداگانه و نیمه مستقل تقسیم می شود.

ساختار ماتریس

مشاغلی که از این نوع نمودار سازمانی استفاده می کنند بر اساس پروژه ها یا محصولات به تیم تقسیم می شوند و به مدیر پروژه و همچنین مدیر عملکردی گزارش می دهند. این یک نمودار ایجاد می کند که روابط را در کل تجارت نشان می دهد و نه فقط به صورت عمودی.

ساختار تخت

ساختار تخت یا افقی که معمولاً در مشاغل کوچک یافت می شود، شامل تعداد کمی از مدیران میانی یا بدون مدیران بین کارکنان و مدیران است.

ببینید چگونه نرم افزار ما می تواند کمک کند

نرم افزار منابع انسانی ما به شما کمک می کند ساعت ها در مدیریت منابع انسانی صرفه جویی کنید.

مزایای چارت سازمانی

یک نمودار سازمانی خوب ارائه شده می تواند وضوح و ارتباطات را برای یک کسب و کار بهبود بخشد و به نشان دادن خطوط واضح اختیارات و موقعیت هر کارمند در شرکت کمک کند. در اینجا مزایای اصلی وجود دارد:

 

مدیریت موثر رشد. هنگامی که کارفرمایان دیدگاه روشنی از اینکه هر کس در سازمان چگونه و چه وظایفی را انجام می دهد داشته باشند، بسیار آسان تر خواهد شد که در کدام زمینه های کسب و کار نیاز به تغییر وجود داشته باشد. این که آیا دو تیم در یک تیم ادغام می شوند یا کارمند بیشتری استخدام می کنند، می توان حرکات را با استفاده از نمودار به وضوح ترسیم کرد و به شما امکان می دهد موفقیت یا شکست آنها را با دقت بیشتری پیش بینی کنید

بهبود خطوط ارتباطی با توجه به اینکه روابط کاری به وضوح در نمودار سازمانی قابل مشاهده است، هر کارمند می داند که به جای تلاش برای مبارزه به تنهایی، می تواند در صورت نیاز به کمک به چه کسانی مراجعه کند. در نمودار می توان به راحتی دید که چه کسی مسئولیت ها را بر عهده دارد و چه کسانی در کدام پروژه ها مشارکت دارند و به حداقل رساندن زمان تلف شده و بهبود کارایی کمک می کند.

تصویر بزرگتر را تجسم کنید. گاهی اوقات به راحتی می توان فراموش کرد که کار شما به چیزی بسیار بزرگتر تغذیه می کند. اگر افرادی که برای شما کار می کنند متوجه شوند که نقش آنها به طور مستقیم و بی نقص و کارآمد در مشارکت مشارکت دارد، روحیه و خروجی کارکنان را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

معایب نمودار سازمانی

تنظیمات ثابت بزرگترین مشکل در مورد نمودارهای سازمانی این است که ممکن است مجبور شوند مرتباً تغییر داده شوند تا با ساختار متغیر یک کسب و کار مطابقت داشته باشد. اگر افراد جدیدی به شرکت می پیوندند یا کارکنان فعلی تیم خود را تغییر می دهند، نمودار باید به روز باشد تا این را نشان دهد، که می تواند به عنوان مدیر اضافی برای مدیران باشد.

عدم ارتباط. یکی دیگر از مشکلات احتمالی یک نمودار سازمانی ثابت این است که می تواند کارمندان را از مراجعه به شخصی خارج از تیم خود برای کمک باز دارد. این می تواند منجر به عدم اشتراک ایده ها و چشم انداز محدودتر شود.

با این حال، شما به عنوان یک کارفرمای باهوش می دانید که این مسئله را پیش بینی کرده و فرآیندهایی را برای اطمینان از ادامه ارتباط موثر و شفاف بین همه تیم ها ایجاد کرده و فرصت های بیشتری را برای بهبود کسب و کار خود ایجاد می کنید.

یک نمودار سازمانی ایجاد کنید

الگوهای نمودار Org بصورت آنلاین در دسترس هستند تا در Word®، PowerPoint® و Excel® مورد استفاده قرار گیرند و ایجاد آنها نسبتاً آسان است. با این حال، این گزینه فقط می تواند یک سند استاتیک به شما بدهد که نیاز به به روزرسانی های مکرر دستی دارد.

برای بهترین نتایج می توانید از نرم افزار منابع انسانی آنلاین ما استفاده کنید که دارای نمودار سازمانی است. ساختار به طور خودکار به روز می شود تا با سوابق کارمندان شما مطابقت داشته باشد، بدین معنا که اگر فردی به تیم ها بپیوندد، آنها را ترک یا تغییر دهد، نمودار سازمان شما همیشه دقیق خواهد بود.

نرم افزار Org chart

نرم افزار منابع انسانی ما به شما این امکان را می دهد تا نمودار سازمانی خود را برای تجارت خود ایجاد کنید.

 

 

NIYOUSHA بازدید : 23 سه شنبه 06 مهر 1400 نظرات (0)

بهترین عطرهای مردانه گرم و شیرین مجموعه از ادکلن های محبوب دنیا هستند. این مطلب فروشگاه اینترنتی به شما در زمینه خرید ادکلن اورجینال کمک می کند. زمستان های استرالیا نسبتاً معتدل است ، اما نه آنقدر ملایم که نتوانید بهترین ادکلن ها و عطرهای زمستانی را برای مردان تکان دهید.

 این ادکلن ها عموماً چوبی ، تند ، گرم و مشکی هستند. آنها همچنین تمایل دارند رایحه های سنگین تری را پخش کنند که ماندگاری بیشتری دارند ، تا حدی به این دلیل که شما عرق نمی کنید و آنها را خسته نمی کنید. برخی از این مدل های کلاسیک به اندازه کافی متنوع هستند که می توانند در هر فصلی کار شما را انجام دهند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است بهترین عملکرد را داشته باشند وقتی که سعی می کنید روزهای سرد زمستانی را گرم کنید. در اینجا لیست ما از 11 بهترین ادکلن و عطر زمستانی برای مردان است.

عطر ادکلن کوکو شنل نویر

ادکلن و  عطر کوکو شنل نویر نویر ترکیبی از چوب صندل ، دارچین ، زعفران و فلفل را با هم مخلوط کرده و عطری چوبی و چوبی غنی ایجاد می کند. رایحه مردانه در اصل تیره و اغوا کننده است و آن را برای لباس شب مناسب می کند. بطری براق و مشکی با جلوه های سنگی شیک و لهجه های طلایی تزئین شده است تا جلوه ای خیره کننده داشته باشد.

عطر Hermes Terre d’Hermès (EDP)

Hermes Terre d’Hermès مثل ادکلن دیور جادور عطری چوبی و مرکباتی است که توسط شیسو تقویت شده است. این عطر خاکی و لوکس است که برای استفاده روزمره مناسب است. این با تلخی گریپ فروت و تندی فلفل شروع می شود قبل از اینکه با رزین و بنزوئین عمیق تر شود. ادکلن گیاهی و معدنی برای مردان با لهجه های عجیب و غریب برای یک جلوه قوی و جذاب طراحی شده است.

عطر و ادکلن Replica Jazz Club Eau de Toilette

نت های جذاب از مشک و برگ های تنباکو با شیرینی وانیل و دانه تونکا ترکیب می شود و ادو توالت Replica Jazz Club را ایجاد می کند. این عطر از محیط متمایز یک شب در یک باشگاه جاز الهام گرفته است. این عطر ملایم و مردانه است و برای ماه های سرد بسیار مناسب است. کمی با این ادکلن فاصله زیادی دارد ، بنابراین نیازی به درخواست مجدد در طول روز نیست. به طور خلاصه ، ادکلن Replica Jazz Club ماندگار است!

عطر ادکلن کرید امپریال

ادکلن کرید امپریال عطری است سرزنده و جذاب که برای شبهای بیرون بسیار مناسب است. کاسکالون تازه با رنگ مرکبات ترکیب می شود و رایحه ای ملایم و پیچیده ایجاد می کند. نکاتی از ترنج ، روغن نارنگی ، فلفل صورتی و برگهای آهک ماکروت با هم ترکیب می شوند و این ترکیب قدرتمند و درخشان را به پایان می رسانن

عطر ویکتور و رولف اسپایس بمب

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که عاشق رایحه های تند شرقی هستند ، Viktor & Rolf’s Spicebomb قطعاً برای شما مناسب است. این ترکیب فلفل قرمز ، زعفران و چرم با گریپ فروت ، ترنج ، و المی برای ایجاد رایحه مطلوب در یخ است. ادکلن به همان اندازه گرم و سکسی است ، مناسب برای لباس شب و مناسبت های خاص. این بوی قوی و ماندگاری را ارائه می دهد بدون این که بر استفاده کننده غلبه کند. فقط یک اسپری کوچک در تمام طول روز برای شما دوام می آورد!

عطر چرمی تام فورد اومبره

عطر مردانه Tom Ford Ombre Leather Eau de Parfum یک عطر چرمی گل دار است که بسیار تند و حساس است. ادویه های خنک آن رایحه ای را نشان می دهد که هم برای مردان و هم برای زنان مناسب است. حاوی نت های گل یاسمن ، چرم سیاه ، خزه سفید ، هل ، نعناع هندی و کهربا است. ادکلن عمیقاً بافتنی با اعتماد به نفسی بر شما تأثیر می گذارد که مطمئناً شما را سکسی و دلخواه می کند.

 عطر ادکلن کرید سیلور مانتین

ظرافت شدید و ایتالیایی عطر ادکلن کرید سیلور مانتین را مشخص می کند. مرمری پر جنب و جوش اشاره ای ظریف از ترنج دارد ، زیرا شدت قهوه و غنای چرم در عمق مخملی تیره با هم ترکیب می شوند. فقط یک اسپری طول می کشد تا بوی فوق العاده ای در طول روز داشته باشید. در همین حال، ادکلن کرید سیلور مانتین شکل و سبک مجلل بطری نشان می دهد که یک کارافه از مشروب کمیاب وجود دارد.5

عطر. Comme Des Garcons Wonderoud

Comme Des Garcons Wonderoud با عود معطر و غنی ، رایحه ای غنی است که هم چوبی است و هم عجیب. حاوی نت های نعناع هندی ، چوب سدر ، چوب صندل ، وتیور ، چوب گایاک و پشممینول است. رایحه غنی و قوی آن ماندگاری طولانی دارد و در یک بطری شیشه ای زیبا قرار گرفته است.

NIYOUSHA بازدید : 19 یکشنبه 04 مهر 1400 نظرات (0)

روابط اجتماعی شرکت ها فرصت های خوبی برای نشان دادن ارزش کارکنان و ایجاد ارتباط قوی تر بین همسالان خود است. آنها همچنین روحیه ، انگیزه را تقویت می کنند و فقط کار را برای کل سازمان سرگرم کننده می کنند.

با این حال ، بسیاری از شرکت ها با نرخ مشارکت کارکنان در شبکه های اجتماعی شرکت مشکل دارند. در هومی ، پس از میزبانی بسیاری از شبکه های اجتماعی شرکت با نرخ مشارکت بالا و پایین ، ما آموختیم که فرمول دستیابی به نرخ مشارکت بالا چیست.

در اینجا 4 راه برای افزایش مشارکت کارکنان در شرکت اجتماعی بعدی وجود دارد:

1. موانع مشارکت را برطرف کنید

در مورد موانع افزایش مشارکت کارکنان فکر کنید: آیا قوانین یا شیوه های خاصی وجود دارد که ممکن است کارکنان را از مشارکت منصرف کند؟ اگر رویداد شرکتی یک هفته است ، به کارکنان اجازه دهید نیم روز کار کنند. این به آنها این امکان را می دهد تا برای شرکت در شبی سرشار از سرگرمی که سازمان شما برنامه ریزی کرده است ، خیلی خسته نشوند.

اگر رویداد دور است یا مشروبات الکلی در میان است ، ممکن است ارائه کوپن های تاکسی یا سوارکاری به کارکنان را در نظر بگیرید. این به آنها این امکان را می دهد تا برای حضور در آنجا احساس راحتی کنند ، با این تصور که سوار ایمن آنها به خانه ارائه می شود.

اگر غذا (که ما توصیه می کنیم انجام دهید) ارائه می دهید ، مطمئن شوید که غذاهای انتخابی همه کارکنان را در بر می گیرد. اگر اکثریت کارمندان شما گیاه خوار هستند ، ممکن است بخواهید قبل از برنامه ریزی برای یک جشن اجتماعی دو بار فکر کنید - آنها نمی توانند چیزی بخورند!

2. برنامه های اجتماعی را طراحی کنید که سبک زندگی ، سرگرمی ها و علایق کارکنان را جلب کند

طبق گفته سایت مرکز مشاوره مدیریت غزال ارزش تطبیق شبکه های اجتماعی با آنچه کارکنان در خارج از محل کار انجام می دهند را در نظر گرفته است تا به کارکنان دومین دلیل برای حضور در آنها ارائه شود.

این می تواند هر چیزی باشد از این که اجتماع حول یک فعالیت مورد علاقه بچرخد یا قسمتی از آن را که به علایق آنها مرتبط است اضافه کند.

با توجه به این موارد ، ایده خوبی است که کارکنان چیزهایی را تجربه کنند که در غیر این صورت امتحان نمی کردند. در هومی ، ما یک شرکت اجتماعی داشتیم که در آن به صخره نوردی می پرداختیم - شرکت کنندگان از متخصصان گرفته تا مبتدیان. ما از یک تعادل خوب بین علائق موجود و تجربیات جدید برخوردار هستیم!

3. پیروزی های شخصی را جشن بگیرید

هنگامی که کارکنان یا تیم ها به اهداف ماهانه ، سه ماهه یا سالانه می رسند ، سعی کنید گردشهایی را برای تجلیل از این دستاوردها ترتیب دهید یا جشن دیگری را به جشن های قبلی اضافه کنید. تجلیل از پیروزی ها به تقویت روحیه ، انگیزه و مشارکت کارکنان کمک می کند.

 

این همچنین ممکن است فرصتی عالی برای اطلاع کارکنان در مورد نحوه کمک شغل آنها به تحقق ماموریت ها ، چشم اندازها و ارزش های سازمانی باشد. با این کار ، کارکنان به جای این که خود را به عنوان بخشی دیگر از خط مونتاژ احساس کنند ، در نقش های خود تأثیرگذارتر خواهند بود.

4. ایجاد یک کمیته اجتماعی

برنامه ریزی رویداد شرکت را برای تعدادی از کارکنان غیر مدیریتی تعیین کنید. این کارکنان به طور معمول می دانند چه شرکت های اجتماعی بیشتر از مدیریت در بین سازمان ها علاقه ایجاد می کنند. علاوه بر این ، آنها به احتمال زیاد بر حضور همسالان خود در محل کار تأثیر می گذارند.

"این یک خلاصه یک صفحه ای است که دقیقاً نشان می دهد شما به عنوان یک کارمند چقدر عالی هستید. هرگونه دستاوردها ، جوایز و توصیفات مشتری یا همکاران (ایمیل هایی که هنگام XYZ انجام دادید مرا نجات دادید!) ، قطعاً به عنوان توصیف به حساب می آید!) که از آخرین بررسی خود دریافت کرده اید. شما می خواهید ارزش خود را به رئیس خود نشان دهید. "

تمرین کنید ، تمرین کنید ، تمرین کنید. آنچه را که می خواهید بگویید بنویسید ، و روی آینه ، روی فیلم یا با یک دوست تمرین کنید تا زمانی که برای مکالمه فوق العاده راحت باشید.

NIYOUSHA بازدید : 19 شنبه 03 مهر 1400 نظرات (0)

اکنون که تعطیلات به پایان رسیده است ، ممکن است در مورد تعدادی از بلیط های بزرگ خانه خود فکر کنید. شاید در عجله مهمانان تعطیلات ، متوجه شده اید که ماشین ظرفشویی شما دیگر دیگر کار خود را انجام نمی دهد. یا شاید پس از تلاش برای ذخیره انبوه باقی مانده (برای سومین بار) ، تصمیم بگیرید یخچالی تهیه کنید که در نهایت تمام مواد غذایی مورد نیاز خانواده شما را تامین کند. ممکن است لوازم جدید سفارش داده شود.

مطالعه راهنمای خرید لوازم خانگی برای هر کسی لازم است. اگر قصد دارید یک بازسازی اساسی تر انجام دهید ، باید بدانید که فصل بهار شلوغ ترین زمان برای پیمانکاران است. این بدان معناست که مصرف کنندگان باهوش باید تحقیقات محصول خود را در حال حاضر آغاز کنند ، یا ممکن است تصمیمات بدی را برای شما بشکافند تا آشپزخانه شما بتواند در جدول زمانی شخص دیگری قرار گیرد.

انتخاب یک دستگاه جدید می تواند ترسناک باشد. برچسب های بزرگ قیمت ، کامیون های تحویل و نصب همه دلهره آور هستند. و اگر شما یک خانواده معمولی هستید ، ممکن است 10 سال یا بیشتر از آخرین باری که مجبور شدید به لوازم برقی فکر کنید ، گذشته باشد. از آن زمان تاکنون پیشرفت های عمده ای در زمینه فناوری و کارآیی صورت گرفته است - بدون در نظر گرفتن همه گرایش های جدید آرایشی - بنابراین ممکن است هنگام انتخاب خود دنیایی از گزینه های جدید را در نظر بگیرید.

قبل از شروع بحث در مورد طرح های رنگی ، باید چند تصمیم مهم بگیرید تا کل روند روان تر شود. در اینجا لیستی از هفت کاری که می توانید انجام دهید تا برای خرید عمده لوازم خانگی بعدی آماده شوید وجود دارد.

اکنون برای صبحانه در دسترس است: مک دونالد دو ساندویچ مرغ جدید می سازد

ارتقاء کادیلاک: سیستم ارتقاء یافته Super Cruise از تغییرات خطوط هندزفری پشتیبانی می کند

1. بودجه تعیین کنید

ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما بسیاری از مصرف کنندگان پس از مشاهده محصولات خود ، از نظر مغناطیسی به سمت زیباترین و گرانترین محصولات می روند. با تعیین بودجه ای زودتر از موعد ، خود را در برابر وسوسه واکسینه کنید.

طبق گفته سایت اخبار صنعت لوازم خانگی تصلا اگر به یک مجموعه آشپزخانه کامل نیاز دارید ، اکثر خرده فروشان بسته های تخفیفی برای اجاق ، ماشین ظرفشویی و یخچال ارائه می دهند. اگر بخواهید ویژگی های بسیار خاصی برای هر مورد داشته باشید ، ممکن است انعطاف پذیری خود را از دست بدهید ، اما حداقل همه وسایل با هم مطابقت دارند.

2. آشپزخانه دوباره؟ یک طراح را در نظر بگیرید

انجام یک آشپزخانه به طور کامل به تنهایی امکان پذیر است. صدها وبلاگ مشاوره ای و تخته های Pinterest وجود دارد که شما را در این مسیر راهنمایی می کند. فروشگاه های بزرگ باکس مانند IKEA ، Home Depot و Lowes نیز دارای طراحان داخلی هستند که می توانند به شما در ایجاد آشپزخانه جدید کمک کنند ، اگرچه شما فقط به اقلامی که هر فروشگاه حمل می کند محدود می شوید.

 

اما یک طراح حرفه ای نیز در نظر بگیرید. آنها عینیت و راه حل های خارج از جعبه را به ارمغان می آورند ، که اگر دارای اتاق غیر معمول با شکل یا محدودیت های دیگر هستید ، می تواند حیاتی باشد. بله ، شما هزینه خدمات آنها را پرداخت می کنید ، اما ممکن است در دراز مدت در هزینه ، زمان و دردسرهای زیادی صرفه جویی کنید.

3. اندازه گیری کنید

تشخیص اندازه مناسب برای دستگاه بعدی شما بسیار مهم است. در حالی که ماشین ظرفشویی ها و محدوده ها عمدتا در ابعاد خود استاندارد هستند ، واحدهای یخچال و لباسشویی بسیار متفاوت هستند. اطمینان حاصل کنید که چقدر فضا برای پر کردن نیاز دارید و به خاطر داشته باشید که چقدر فضای لازم برای جریان هوا ، کابل های برق یا عوامل دیگر باز است.

اما این فقط بریدگی های کابینت نیست که باید نگران آن باشید. به یاد داشته باشید که لوازم خانگی نیز باید از هر دری ، از راه پله و از هر گوشه عبور کنند. افراد زایمان ممکن است باتجربه باشند ، اما هنوز تابع قوانین فیزیک هستند. بنابراین قبل از خرید هر گذرگاهی بین کامیون تحویل و مقصد نهایی را اندازه گیری کنید.

شما حتی برای خرید انواع مودم مبین نت هم ممکن است به راهنمای خرید نیاز داشته باشید.

4. نظرات را بخوانید

با این خطر که کمی علاقه مند به نظر برسم ، می خواهم بر اهمیت بررسی محصولات تأکید کنم. تعداد انگشت شماری از نشریات ، از جمله مطالعه نقد و بررسی لوازم خانگی، وجود دارد که آزمایشات سختگیرانه ای را بر روی وسایل بزرگ انجام می دهند. ما می بینیم که همه این محصولات چقدر گرم ، سرد ، مرطوب ، خشک ، محکم ، ارزان ، ساده یا پیچیده هستند ، و ما این داده ها را به اشتراک می گذاریم تا بتوانید تصمیمات خود را بر اساس اطلاعات واقعی تنظیم کنید.

شما مجبور نیستید حرف ما را به عنوان تنها منبع حقیقت در نظر بگیرید ، اما در نظر بگیرید که نظرات تحریریه چه چیزی ارائه می دهد. ممکن است مقالاتی کاملاً متناسب با جستجوی شما پیدا کنید ، مانند "بهترین یخچالهای فرانسوی زیر 2000 دلار" یا "بهترین ماشین های ظرفشویی قابل حمل".

نظرات کاربران نیز می تواند ارزشمند باشد ، اما یادآوری این نکته مفید است که مشتریان راضی به ندرت زحمت خود را برای گذاشتن نظرات می دهند. نظرات منفی باید با دانه ای نمک گرفته شود ، اما اگر متوجه شدید که همه از جنبه مشابه یک محصول شکایت دارند ، احتمالاً به چیزی توجه کرده اند.

5. شخصی سازی لوازم خانگی

شخصی سازی یک دستگاه بزرگ به همان اندازه مهم است. به دلیل اندازه بسیار زیاد ، زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر می توانید خودتان بخواهید قضاوت کنید ، مخصوصاً در مورد مواد و رنگ. به عنوان مثال ، ظاهر فولاد ضد زنگ مشکی یک مارک تجاری متفاوت از آنچه فکر می کنید می تواند متفاوت باشد.

از آنجایی که لوازم آشپزخانه نیز اقلامی با لمس بالا هستند ، ارزشمند است که آنها را زودتر با دستان خود حس کنید. آیا درها هموار باز می شوند؟ آیا کشوهای تردتر در یخچال در راه خود هستند یا فقط در آنجا جمع شده اند؟

اغلب ، فروشگاه های لوازم خانگی محلی نیز ارائه دهندگان خدمات هستند ، بنابراین آنها در مورد قابلیت اطمینان نام تجاری یا مشکل در تهیه قطعات جایگزین بینشی خواهند داشت.

6. اندازه گیری (دوباره)

این قسمت آنقدر مهم است که ما دوباره آن را می گوییم: قبل از خرید همه چیز را اندازه گیری کنید. آخرین چیزی که می خواهید ببینید این است که اجاق گاز رویایی شما به داخل کامیون باز می گردد زیرا از درب عبور نمی کند.

7. ضمانت نامه ها و سیاست های بازگشت خود را بدانید

می توان مقالات بیشتری را با موضوع ضمانت نامه لوازم خانگی نوشت. نسخه کوتاه این است که شما باید از آنچه تحت ضمانت سازنده و خرده فروش است (و نیست) آگاه باشید. به طور معمول یک سال برای قطعات و کار است. پس از آن ، قسمتهای اصلی محصول ، مانند ماشین لباسشویی یا اجزای گرمایش اجاق اغلب تا 5 سال تحت پوشش قرار می گیرند ، اما برای سرویس آنها باید هزینه نیروی کار را بپردازید. ضمانت های تمدید شده معمولاً ارزش پول را ندارند.

NIYOUSHA بازدید : 21 پنجشنبه 01 مهر 1400 نظرات (0)

مواردی که برای ارائه عملکرد در یک دفتر استفاده می شوند اغلب به سه دسته مبلمان اداری، فناوری و لوازم اداری تقسیم می شوند. در حالی که لوازم اداری اقلام کوچکتر و اغلب ارزان قیمت هستند که در مبلمان اداری، اطراف و مبلمان اداری استفاده می شود، مبلمان به خودی خود اقلام اصلی تشکیل دهنده مبلمان اداری است.

کابینت های بایگانی مبلمان ضروری در هر محیط اداری هستند.

ناگفته نماند که نیازهای دفاتر متفاوت است. با این وجود، برخی از قطعات رایج مبلمان اداری وجود دارد که به طور معمول یافت می شوند. یکی میز اداری است. برای بسیاری از افراد، میز کار فضای اصلی کار آنها را فراهم می کند، جایی که آنها می نویسند، تایپ می کنند، محاسبه می کنند، می خوانند، به تلفن پاسخ می دهند و در آنجا می توانند مصاحبه و جلساتی را انجام دهند.

صندلی کامپیوتر، میز و اتاق خواب از اجزای رایج مبلمان اداری است.

میز مدیریت ممکن است از چوب، فلز، پلاستیک یا شیشه ساخته شوند، اما در بیشتر موارد، مگر اینکه به طور خاص "میز کامپیوتر" نامیده شوند، دارای یک سطح کار صاف - که ممکن است رایانه و/یا مانیتور نیز در آن باشد - و محل ذخیره سازی است. میزهایی که مخصوص رایانه ساخته شده اند ممکن است فضای ذخیره سازی ارائه ندهند. روی میزهایی که دارای فضای ذخیره سازی هستند، ممکن است کشویی وجود داشته باشد که محفظه ای برای نگهداری لوازم اداری ساخته شده باشد، در حالی که سایر کشوها ممکن است جایی برای نوشت افزار و فایل داشته باشند.

میز پیش نویس نوعی مبلمان اداری است که اغلب توسط معماران، مهندسان یا هنرمندان استفاده می شود.

ممکن است یک میز با میز تحریر موجود باشد. Hutches همچنین فضای ذخیره سازی را نیز ارائه می دهد، اما احتمالاً جایی برای کتاب ها و سی دی ها دارند، شاید قفسه هایی با اندازه حروف که پروژه ها را می توان در آنها ذخیره کرد، داشته باشند. برخی نیز دارای کابینت هستند. میزها دارای چند شکل مشخص هستند. آنها اغلب مستطیل هستند، اما ممکن است به شکل L یا U شکل نیز باشند.

در حال حاضر چهار جایگزین برای میز مدیریت رایج است. چرخ دستی های رایانه ای و پایه های کامپیوتر - مبلمان جمع و جور که یک کامپیوتر و یک مانیتور را در خود جای داده اند - می توانند به جای یک میز تحریر در شرایطی که اتاق درجه یک است، استفاده کنند. این مبلمان اداری برای استفاده کارآمد از فضا طراحی شده اند و اغلب روی چرخ هستند تا در صورت لزوم بتوان آنها را جابجا کرد. در حالی که کابینت ها اغلب حداقل مقدار کمی فضای ذخیره سازی اضافی دارند، غرفه ها اغلب اینگونه نیستند.

لامپ های رومیزی از مبلمان اداری رایج هستند.

برای مبلمان اداری مرانتی زره پوش نیز از استفاده از آن به عنوان یک کابینت ذخیره سازی یا انبار به یک مرکز کامپیوتر اقتباس شده است. این مزایای کابینت کامپیوتر را با فضای بیشتر ترکیب می کند و بسیاری از آرمورها می توانند تمام آنچه را که پشت درهای خود دارند پنهان کنند. این می تواند یک مزیت برای یک دفتر در خانه باشد. در نهایت، برخی از افراد متوجه می شوند که یک میز برای آنها به عنوان یک میز کار و همچنین یک محل ملاقات و محل کار است. این نیز می تواند یک انتخاب جذاب برای یک دفتر کار خانگی باشد، زیرا ممکن است از این میز برای اهداف دیگر استفاده شود.

 

یک مبلمان اداری طبیعی که همراه میز کار است صندلی است. چندین نوع مختلف صندلی وجود دارد که ممکن است در یک دفتر پیدا شود. صندلی های اجرایی صندلی های رومیزی گران قیمتی هستند که اغلب دارای روکش چرم هستند و عموما دارای پشتی بلندتر و تنظیمات بیشتری نسبت به سایر صندلی ها هستند. صندلی های مدیریتی یک قدم از صندلی اجرایی فاصله دارند و در اینجا تمرکز بر ویژگی های ارگونومیک است. صندلی های تخصصی با ارتفاع اضافی برای قرار دادن یک میز نقشه کشی برای پیش نویس، با یا بدون بازو، اما با استراحت پا در دسترس هستند.

مبلمان اداری برای نگهداری می توانند به شکل قفسه های کتاب، کابینت ها از جمله کابینت های بایگانی و قفسه ها شکل بگیرند. این مواد در انواع مختلفی از جمله چوب، رزین، لمینت و فلز و در اندازه ها و سبک های مختلف موجود است. میزهای جلسات و قفسه های کت دو مورد دیگر از مبلمان اداری هستند e که می تواند به تکمیل مبلمان اداری کمک کند. صندلی های مهمان - صندلی های راحت بدون چرخ برای بازدیدکنندگان خارج از دفتر یا برای همکارانی که برای جلسه آمده اند، یکی دیگر از مواردی است که اغلب یافت می شود.

NIYOUSHA بازدید : 16 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)

هیچ چیز برای یک تجارت کوچک مهمتر از کارکنان آن نیست. اگر کارکنان شما خوشحال باشند، بهره وری آنها افزایش می یابد، و این دقیقاً همان چیزی است که شما برای رشد کسب و کار خود به آن نیاز دارید.

ایجاد تغییرات کوچک در عادات، سطح بهره وری و کارایی دفتر را در کسب و کار شما به شدت افزایش می دهد. این به شما این امکان را می دهد تا در مدت زمان کوتاه تری کار با کیفیت تری را انجام دهید و همچنین زمان صرف شده برای کارهای غیر ضروری را کاهش دهید.

در اینجا 7 نکته مهم در مورد نحوه استفاده بیشتر از کارکنان و اطمینان از حداکثر بهره وری آنها آورده شده است:

1. کارآمد باشید

برای افزایش بهره وری تولید نحوه فعالیت کسب و کار خود را در نظر بگیرید و به احتمال زیاد شیوه کار خود را تغییر دهید. به خاطر داشته باشید که تهیه لیست های کوتاه مدت و بلند مدت به همان اندازه اهمیت دارد که اولویت بندی وظایف، به ویژه در مشاغل کوچک.

آیا راه بهتری وجود دارد که اعضای کارکنان بتوانند روز خود را برای دستیابی به اهداف روزانه خود تنظیم کنند؟ برای هر یک از کارکنان برنامه ای تهیه کنید و هر یک را تشویق کنید تا فهرستی تهیه کند تا مطمئن شود کارهای اولویت بندی شده را به موقع انجام می دهد و تمام روز را بر روی کار خود می ماند و در نتیجه کار کارآمد انجام می شود.

2. تفویض اختیار

تفویض هیئت عامل دارای ریسک است، اما افزایش مسئولیت برای بهبود روحیه و رضایت شغلی کارکنان مهم است. مسئولیت هایی را به کارکنان واجد شرایط که دارای سابقه اثبات شده با موفقیت در زمینه خاصی هستند، واگذار کنید و اطمینان داشته باشید که وظایف خود را به خوبی انجام خواهند داد.

اگر به کارکنان این فرصت را بدهید که مهارت ها و تجربه رهبری را کسب کنند، به نفع شرکت شما خواهد بود و حس موفقیت و جهت دهی در کار خود را به کارکنان شما می دهد.

3. حواس پرتی را کاهش دهید

برای افزایش بهره وری تولید رسانه های اجتماعی می توانند یک قاتل بهره وری بزرگ باشند، اما داشتن سیاست بدون تلفن عملی نیست. در عوض، سعی کنید کارکنان را متمرکز و درگیر نگه دارید در حالی که به آنها اجازه تنفس می دهید.

کارکنان را تشویق کنید تلفن های همراه خود را خاموش کنند اما در طول این مدت استراحت کنند و در این مدت می توانند تلفن خود را چک کنند. این امر باعث می شود که زمان صرف شده روی میز آنها پربارتر باشد.

4. ابزار و تجهیزات مناسب داشته باشید

تهیه ابزار و تجهیزات مناسب برای کارکنان مهم است تا بتوانند وظایف خود را به طور موثر و به موقع انجام دهند. هیچ چیز موثرتر از صرف زمان برای چاپ کاغذ نیست زیرا دستگاه چاپ سریع ندارید.

 

برنامه ها و تجهیزات با کیفیت بالا و مدرن نه تنها بر نیروی کار بلکه در نحوه درک شرکت شما نیز تفاوت زیادی ایجاد می کند. با استفاده از تجهیزاتی مانند MFP، که می توانند به عنوان چاپگر، اسکنر، دستگاه کپی و دستگاه فکس کار کنند، در وقت و تلاش خود صرفه جویی کنید.

5. بهبود شرایط محل کار

دمای کار راحت بین 68 تا 70 درجه فارنهایت (20-21 درجه سانتیگراد) است. محیطی که بیش از حد گرم یا خیلی سرد است تمرکز را از بین می برد، زیرا کارکنان زمان بیشتری را صرف راه رفتن برای تهیه کت یا پنکه برقی خود می کنند. اطمینان حاصل کنید که هر دو سیستم گرمایش و تهویه مطبوع در شرایط مناسب برای فصل مناسب هستند.

6. ارائه پشتیبانی و تعیین اهداف واقع بینانه

یک مشکل رایج برای مدیران نداشتن حس واضح و قوی از این است که آیا کارکنانشان عملکرد بالایی دارند یا خیر. آیا کارکنان شما به انگیزه ای برای ادامه مسیر نیاز دارند؟ با ارائه اهدافی که قابل دستیابی هستند به آنها کمک کنید. جهت روشن شدن انتظارات، راهنمایی روشنی به سرپرستان و کارکنان ارائه دهید. این امر به افزایش بهره وری آنها کمک می کند، زیرا تمرکز واضح و اهداف مشخصی خواهند داشت.

7. تقویت مثبت را تمرین کنید

تشویق، ایجاد انگیزه و پاداش کنید. به کارکنان خود بگویید که کار خوبی را انجام می دهند و انتقاد سازنده داشته باشید. مهمتر از همه، مشوق های شخصی برای انجام خوب کار ارائه دهید - آیا آنها می توانند تعطیلات رایگان یا قهوه غذای آزاد برای اجرای بالاتر و فراتر از نقش خود دریافت کنند؟

شما باید به وضوح موفقیت یک کارمند را در کارکنان دیگر نشان دهید تا احساس رضایتمندی را برای ایجاد انگیزه در دیگران ایجاد کنید. هنگامی که کارکنان خود را تشویق می کنید تا بیشتر کار کنند و در عوض پاداش دریافت می کنند، به احتمال زیاد افزایش بهره وری را در لیست کارهای خود قرار می دهند.

NIYOUSHA بازدید : 20 یکشنبه 28 شهریور 1400 نظرات (0)

موفقیت در کسب و کار مستلزم استراتژی متفکرانه ای است که به طرحی موثر اجرا می شود. مدیریت سازمانی فرایند هدایت یک شرکت و استفاده موثر یا کنترل دارایی ها و منابع آن است. مدیریت سازمانی فراتر از ساختار شرکتی است. این امر مستلزم آن است که رهبران روش هایی برای حل مسائل و توسعه راه حل هایی داشته باشند که به کسب و کار کمک می کند تا به اهداف و چشم انداز مورد نظر خود نزدیک شود.

تعریف مدیریت سازمان

مدیریت تشریفات سازمانی ترکیبی از بسیاری از اجزای رهبری در یک شرکت است. از ساختار واقعی شرکت برای جمع آوری اطلاعات برای تجزیه و تحلیل آن استفاده می شود. این تجزیه و تحلیل سپس برای توسعه استراتژی هایی استفاده می شود که سپس از طریق جلسات ، آموزش و ارتقاء اجرا و اجرا می شود. هر کسب و کاری از مدیریت سازمانی به شیوه ای متفاوت استفاده می کند که بر اساس نیازهای منحصر به فرد کسب و کار است.

پس از اجرای برنامه ، مدیریت سازمان باید فعالیتها را بسته به نتایج نظارت و تنظیم کند. اگر شرکتی قادر به تغییر بر اساس بازخورد نباشد ، مدیریت سازمانی آن کامل نیست. باید یک حلقه کامل از بازخورد وجود داشته باشد که استراتژی های سیال را از بالا تعیین کرده و به عمیق ترین کانال های شرکت تفویض شود که در آن نتایج عملکرد باید به رهبری اطلاع دهد در صورت موفقیت استراتژی ها.

هدف مدیریت سازمانی استفاده از سطوح مختلف رهبری شرکت در سلسله مراتب رهبری برای تعیین اهداف ، نظارت بر نتایج و ایجاد یک شرکت قوی تر است. استراتژی ها ممکن است شامل آموزش کارکنان ، استراتژی های تبلیغاتی ، کارآیی عملیات یا هر جنبه دیگری از شرکت باشد.

ساختار سازمانی در مقابل طراحی سازمانی

ساختار سازمانی و طراحی سازمانی اصطلاحات مشابهی هستند اما قابل تعویض نیستند. هر دو به عنوان اجزای مدیریت کلی سازمان. ساختار سازمانی شیوه ای است که سلسله مراتب شرکت تعیین شده است. این ممکن است یک نمودار جریان با مدیرعامل در بالا و معاونان مختلف رئیس جمهور و مدیران عملیاتی زیر نظر او باشد. تحت آن ممکن است مدیران شعبه و سایر مدیران بخش با افرادی که کار را در زیر انجام می دهند ، حضور داشته باشند. در حالی که مشتقات این نوع استاندارد از ساختار سازمانی خطی وجود دارد ، این ایده باقی می ماند: ساختار به این معناست که چه کسی به چه کسی گزارش می دهد. این زنجیره فرمان است.

طراحی سازمانی نحوه عملکرد زنجیره فرمان با فرایندها و رویه ها را توضیح می دهد. یک طرح است. سازمان ممکن است جریان اطلاعات را بر اساس ایمیل یا مکاتبات یادداشت اجرا کند. ممکن است اطلاعات به یکی از مقامات برتر برسد و سپس خلاصه و منتشر شود ، در حالی که در طرح سازمانی دیگر ممکن است گزارش مشابه به چهار یا پنج نفر در زنجیره بالای او برسد. تمام وظایف و عملکردهای همه موقعیت ها در هر سطح از ساختار سازمانی را مرور و فهرست بندی می کند ، سپس این موارد را گروه بندی کرده و یک جریان کاری برای کارآیی کل شرکت تعیین می کند.

 

مدیران سطوح پایین اغلب روشهای خاصی برای طراحی بخشهای خود دارند که در آن بخش کار می کنند. یک واحد حسابداری ممکن است ویژگی بررسی و توازن را طراحی کند که در آن اعضای تیم گزارش را قبل از ارسال برای دریافت بازخورد و بررسی صحت ، در یک تیم به اشتراک بگذارند. همچنین ممکن است طراحی سطح بالاتری وجود داشته باشد که از بالا به پایین اجرا شود. این می تواند به سادگی کارت های حقوق و دستمزد باشد که باید در یک مهلت مشخص ارسال شوند تا به موقع پردازش شوند.

اهمیت مدیریت سازمانی

 

یک کسب و کار باید بر ایجاد مدیریت جامع سازمانی برای ایجاد شرکتی که دستیابی به اهداف را به وضوح دنبال می کند ، اولویت دهد. رهبران کسب و کار باید اهداف شرکت را روشن کرده و فرآیندها و رویه ها را پیاده کنند و مایل به نظارت و تنظیم بر اساس بازخوردهای مهم هستند. هنگامی که این اتفاق می افتد ، زیردستان نحوه انجام وظایف را روشن می کنند. این امر باعث ایجاد تعادل در شرکت می شود که به آن اجازه می دهد در صورت نیاز در شرایط متغیر محیطی سازگار شود. همچنین به کارکنان شرکت این امکان را می دهد تا ایده هایی را از سطح تولید یا خدمات اولیه ارائه دهند که داده های خام مورد نیاز برای بهبود امور را به مدیران ارشد ارائه می دهد.

 

شرکت هایی که بر جزئیات و نحوه اجرای صحیح آنها تاکید می کنند اما مایل به پذیرش بازخورد هستند ، شرکتی است که برای موفقیت در نظر گرفته شده است زیرا از منابع بهینه استفاده می کند. مدیران ارشد که بدون در نظر گرفتن آنچه که افراد خط مونتاژ می دانند در حباب زندگی می کنند ، شرکت را در برابر خطاها و مشکلات آسیب پذیر می کند. این بدان معناست که ممکن است شرکت فرصت هایی را برای نوآوری از دست بدهد که باعث می شود در معرض رقبای نوآور قرار گیرد. سوء مدیریت

NIYOUSHA بازدید : 25 شنبه 27 شهریور 1400 نظرات (0)

سه نوع اصلی صورت های مالی وجود دارد: ترازنامه ، صورت سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد.هنگامی که می دانید چگونه صورت های مالی خود را بخوانید ، می توانید راه هایی را برای سود بیشتر ، گسترش مشاغل خود یا پیش از رشد مشکلات پیدا کنید.بیایید هر یک از این جملات را قطعه به قطعه و با استفاده از مثال ها مرور کنیم. سپس ، می توانیم از برخی نسبت های اساسی مالی استفاده کنیم تا ببینیم عملکرد کسب و کار شما چگونه است.

صورتهای مالی چیست؟

سه صورت مالی اساسی وجود دارد که کسب و کار شما ممکن است از آنها استفاده کند: ترازنامه ، صورت سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد. اگر تازه وارد گزارشگری مالی شده اید ، مقاله جامع ما در مورد صورتهای مالی را بررسی کنید - سپس به اینجا مراجعه کنید تا نحوه تجزیه و تحلیل آنها را با نسبت های مالی بیاموزید.

نسبت های مالی چیست؟

تجزیه و تحلیل صورتهای مالی شرکت شما را در دسته های مختلف نشان می دهد - به عنوان مثال ، چقدر خوب می تواند بدهی های خود را پوشش دهد یا چقدر سود دارد.

شما با اتصال اطلاعات مالی خود به فرمول ها از این نسبت ها استفاده می کنید. فرمول های متفاوتی وجود دارد - به این معنا که نسبت های متفاوتی وجود دارد - می توانید بر اساس صورت های مالی مورد تجزیه و تحلیل استفاده کنید.

مشاوران مالی ، متخصصان سرمایه گذاری ، CPA ها و نویسندگان گزارش های سالانه شرکت ها ممکن است از محاسبات سطح اینشتین برای کمک به مشتریان خود برای برنامه ریزی نحوه هزینه استفاده کنند. اما در این راهنما ، ما مستقیم ترین و ضروری ترین نسبت هایی را که صاحبان مشاغل برای تجزیه و تحلیل صورت های مالی شرکت های خود و تصمیم گیری های تجاری روزانه استفاده می کنند ، بررسی می کنیم.

نحوه خواندن ترازنامه

ترازنامه شما به شما می گوید که چقدر ارزش (دارایی) و چقدر پول بدهی (بدهی) دارید. دارایی ها می توانند شامل پول نقد ، حسابهای دریافتنی ، تجهیزات ، موجودی یا سرمایه گذاری باشد. بدهی ها می توانند شامل حسابهای پرداختنی ، هزینههای تعهدی و بدهیهای بلند مدت مانند وام مسکن و سایر وامها باشد.

بخشهایی از ترازنامه

ASSETS شامل تمام ارزشی است که در دست دارید. برخی از آن پول نقد سرد است - مانند مورد خط حساب حساب بانکی تجاری در مثال بالا ، که دارای 20000 دلار است. برخی از آن مانند تجهیزات یا موجودی کمتر مایع است. و ممکن است برخی از آنها هنوز در دست شما نباشند - حسابهای دریافتنی یا پرداختهایی که قرار است دریافت کنید.

مسئولیت برای شما هزینه دارد. کسر آنها از دارایی های شما به شما این ایده را می دهد که کسب و کار شما واقعاً چقدر باید با آن کار کند. در مثال بالا ، حسابهای پرداختنی - معمولاً پرداختی به فروشندگان یا پیمانکاران - می تواند یک بدهی کوتاه مدت تلقی شود. احتمالاً هر ماه به آنها پول پرداخت می کنید سایر بدهی ها ، مانند بدهی وام تجاری ، مدت بیشتری باقی می مانند.

 

OQNER’S EQUITY پولی است که شما ، صاحب آن ، در این تجارت غرق کرده اید. سرمایه ، سرمایه گذاری اولیه شما است ، پولی که برای راه اندازی و استفاده از آن استفاده کردید. سود انباشته سودي است كه كسب و كار شما در اختيار داشته است. و نقاشی یا قرعه کشی مالک ، پولی است که شما از کسب و کار خود به خود می پردازید. (به منظور حسابداری مرتب و بدهی ، نباید از سودهای انباشته شرکت خود به عنوان حساب هزینه شخصی استفاده کنید.

هر ماه صورتهای مالی شفاف دریافت کنید.

گزارش مالی قوی با استاندارد Bench ارائه می شود. هر معامله تجاری و معیار عملکرد را مانند یک حرفه ای پیگیری کنید و بلافاصله یک کسب و کار هوشمندتر را اداره کنید.

تجزیه و تحلیل ترازنامه با نسبت های مالی

این سه نسبت مالی به شما امکان می دهد ترازنامه خود را تجزیه و تحلیل اساسی کنید.

نسبت جاری نقدشوندگی شما را اندازه گیری می کند-چگونه دارایی های جاری شما به راحتی می تواند به نقدینگی تبدیل شود تا بدهی های کوتاه مدت شما را پوشش دهد. هرچه این نسبت بیشتر باشد ، دارایی های شما نقدینگی بیشتری دارد.

برای محاسبه نسبت فعلی ، از این فرمول استفاده کنید:

نسبت جاری = دارایی های جاری / بدهی های جاری

اگر از مثال بالا استفاده کنیم ، محاسبه به این صورت است:

نسبت فعلی = 36،000 / 11،000 = 3.27

NIYOUSHA بازدید : 28 چهارشنبه 17 شهریور 1400 نظرات (0)

مودم های مبین نت کابلی نامرئی را بدیهی نگیرید. این دستگاهها پایه و اساس سیستمهای ارتباطی با عملکرد بالا در کسب و کار شما هستند و قابلیتهای آنها فراتر از یک دروازه اینترنتی است.

موارد اساسی نحوه کار مودم های مبین نت کابلی ، به علاوه ویژگی های مودم و اصطلاحات موردنظر در هنگام نصب دفتر یا تغییر ارائه دهنده خدمات اینترنت خود را برای نجات از سردردهای جدی در مراحل اولیه ، بیاموزید.

مودم مبین نت کابلی چیست؟

مودم های کابلی یک نوع سخت افزار رایج هستند که دستگاه های رایانه ای را با ارائه دهنده خدمات اینترنت شما (ISP) متصل می کنند. مودم کابلی که از سایر مودم ها متفاوت است ، از کابل کواکس استفاده می کند ، همان زیرساختی که برنامه های تلویزیونی را به مشاغل یا خانه های ما می آورد تا از این اتصال پروکسی کند ، نه یک خط تلفن یا DSL.

در برنامه های مسکونی و تجاری ، یک مودم کابلی قادر است دسترسی به صدا ، اینترنت و تلویزیون چند کانالی را در اکثر موارد تحت یک قرارداد خدمات تلفیقی واحد ارائه دهد.

مودم مبین نت چگونه کار می کند؟

اساساً مودم های کابلی به عنوان مترجم دیجیتال کار می کنند. آنها سیگنال های داده را از شبکه ISP شما دریافت می کنند ، سپس بلافاصله آنها را به "زبان" دیجیتالی ترجمه می کنند تا روترهای شما از طریق اتصال اترنت سیمی یا اتصال Wi-Fi در شبکه محلی شما توزیع شوند.

مودم های کابلی این تبدیل مهم را از طریق کابل های کواکسیال و یک کابل اترنت انجام می دهند که مستقیماً به دستگاه های رایانه ای یا روتر شبکه متصل می شود. هر چند برخی از دستگاه های مودم کابلی مدرن دارای روتر یکپارچه هستند ، به این معنی که برای دسترسی به اینترنت نیازی به دو دستگاه جداگانه ندارید که از طریق سیم و پورت اترنت متصل شده اند. دستگاه واحد هر دو عملکرد را همزمان انجام می دهد. در هر صورت - یک مودم و روتر کابلی جداگانه یا یک واحد دوگانه - مودم شما برای دسترسی به اینترنت به همان نوع کابل هایی که سیگنال های تلویزیون را منتقل می کنند ، متکی است.

این اکوسیستم تحویل از ارائه دهندگان یا اپراتورهای ملی کابل می خواهد تا مرکزهای منطقه ای و حتی محله ای را برای انتقال داده های مبتنی بر خط کابل ایجاد کنند. در آن مراکز ، مردم به طور مساوی پهنای باند را تقسیم می کنند ، در حالی که اپراتورهای کابل محدودیت داده را اعمال می کنند تا اطمینان حاصل شود که هیچ کاربر (از جمله مشاغل) پهنای باند بیش از حد سیفون نمی کند. با توسعه گسترده فناوری ، ارائه دهندگان کابل تصمیم گرفته اند تا مشتریان مسکونی و تجاری خود را تقسیم بندی کنند ، بنابراین در حالی که این پلت فرم هنوز مشترک است ، ترافیک تجاری از همسایگان ساکن جدا شده است. خدمات تجاری همچنین شامل SLA (توافقنامه سطح خدمات) می شود که پاسخ سریع و اولویت را برای اختلالات یا قطع خدمات تضمین می کند.

سطوح با قیمت بالاتر دسترسی سازمان شما را به پهنای باند بیشتر باز می کند. بسیاری تصور می کنند که افزودن پهنای باند بیشتر به این معنی است که شما سرعت اینترنت خود را افزایش می دهید. با این حال ، این یک سوء تفاهم است ، زیرا پهنای باند در واقع مقدار داده ای است که می توان بر حسب مگابیت بر ثانیه (مگابیت بر ثانیه) برای شما ارسال کرد. افزایش پهنای باند به این معنی است که می توانید اطلاعات بیشتری - یعنی مگابیت بیشتر - دریافت کنید. این تصور بهبود سرعت داده را ایجاد می کند ، اما در واقع بهبود کمی داده است

در واقع ، فقط مودم های کابلی و سایر زیرساخت های شبکه می توانند آنچه را که ما به عنوان سرعت اینترنت درک می کنیم افزایش دهند. مودم چگونه کار می کند و چه تاثیری بر سرعت اینترنت شما دارد؟ این سرعتها در اندازه گیری انتقال معروف به استاندارد Data Over Cable Service Interface Specification یا به اختصار DOCSIS منتقل می شوند. هر مودم کابلی دارای سرعت DOCSIS است و این سرعتها در مدلهای مودم بسیار متفاوت است. سرعت بارگیری معمولی برای مدلهای قدیمی مودم DOCSIS (به عنوان مثال ، DOCSIS 1 ، 1.1 و 2) به طور متوسط ​​30-100 مگابیت بر ثانیه است ، در حالی که پیشرفته ترین مدلها بین 1 تا 10 گیگابیت در ثانیه (Gbps) بارگذاری را ارسال می کنند.

مودم کابلی برای چه مواردی استفاده می شود؟

مودم های کابلی تجاری قطعات سخت افزاری ضروری برای عملکرد اینترنت و سیستم های ارتباطی داده هستند. یافتن واحدی با قابلیت های مناسب برای بازکردن قابلیت های ارتباطی کامل بسیار مهم است ، از جمله:

دسترسی به ISP

اساسی ترین عملکرد مودم کابلی ارتباط با شبکه ارائه دهنده خدمات اینترنت شماست. مودم کابلی یکی از محبوب ترین و قابل اطمینان ترین روش های اتصال ISP است زیرا از طریق یک اکوسیستم کابل های فیزیکی در سراسر کشور به خوبی استقرار یافته است.

استفاده و بسته بندی خدمات

 خدمات صوتی ، اینترنت و تلویزیون را می توان تحت یک قرارداد با استفاده از شبکه های تحویل مبتنی بر مودم کابلی همراه کرد. در بسیاری از موارد ، جمع آوری خدمات از یک ارائه دهنده صورت حساب ارائه دهنده شما را کاهش می دهد و در هزینه کسب و کار شما صرفه جویی می کند. هنگام بسته بندی ، هر سرویس از طریق خطوط کابل فیزیکی جداگانه ارائه می شود و اختلالات سرویس و زمان تاخیر را به حداقل می رساند. بسته بندی ارتباطات یکپارچه را به عنوان بهترین شیوه خدمات (UCaaS) ارائه می دهد ، که اغلب فناوری مخابرات و زیرساخت های مربوطه را در زیر یک پلت فرم چتر ترکیب می کند.

ارتقاء سرعت اینترنت

 ISP ها و شرکت های کابلی طیف وسیعی از سرعت خدمات بارگیری اینترنت را از کمتر از 100 مگابیت بر ثانیه تا یک گیگا ارائه می دهند.

NIYOUSHA بازدید : 37 چهارشنبه 17 شهریور 1400 نظرات (0)

بهترین عطر تام فورد از رایحه های مورد علاقه در صنعت زیبایی هستند. با طراحی بطری های زیبا و نامهای مسحورکننده ، هر عطر تام فورد منحصر به فرد و جلوه ای منحصر به فرد است و به یکی از بهترین مارک ها برای سرمایه گذاری در انتخاب رایحه ای مناسب شما و شخصیت شما تبدیل شده است.

از بلک ارکیدفرقه گرفته تا ارکیده مخمل فوق العاده زنانه ، هر عطر زنانه تام فورد ترکیبی از ترکیبات درخشان و لوکس است که رایحه های ماندگار ، منحصر به فرد و به یاد ماندنی را بر روی پوست ایجاد می کند.

بهترین عطرهای زنانه تام فورد

بلک ارکیدتام فورد

تام فورد Orchid Soleil

تام فورد وایت پچولی

ادکلن تام فورد بلک

ارکیده مخملی تام فورد

بلک ارکیدتام فورد

عطر ادکلن تام فورد بلک ارکید(سایزهای مختلف)

عطر ادکلن تام فورد بلک ارکید(سایزهای مختلف)

بدون شک یکی از نمادین ترین عطرهای تام فورد ، تام فورد بلک ارکیده عطری است که هیچ رایحه ای ندارد. رایحه ای بی انتها و فریبنده ، ترکیبی از نت های غنی و انرژی بخش است تا احساس زرق و برق و فتنه را برانگیزد. در خاص ترین مواقع استفاده کنید تا اثری ماندگار به جا بگذارید.

رایحه اولیه: یاسمن ، ترنج ، انگور سیاه و ماندارین

نت های قلب: ارکیده و نیلوفر آبی

رایحه پایه: پچولی ، عنبر ، شکلات و وانیل

بلک ارکیدترکیبی غنی از ادویه و تاریکی است که به دور شما می چرخد ​​، به شما نزدیکتر و نزدیکتر می شود. قدرت کامل خود را - هم نادر و هم فوق العاده - آزاد کنید - TOM FORD -

تام فورد Orchid Soleil

با Tom Ford Orchid Soleil وارد گرما شوید. این عطر منحصر به فرد با دعوت از رایحه درخشان تابستان ، ترکیبی از گلهای تند و تند را به ارمغان می آورد و عطری دلپذیر و سرحال را به ارمغان می آورد. با در نظر گرفتن ماهیت یک غروب زیبا ، انتظار یک تجربه کاملاً مست کننده با هر باران را داشته باشید.

 

رایحه اولیه: نارنج تلخ ، سرو و فلفل صورتی

نت های قلب: سل و زنبق عنکبوتی قرمز

رایحه پایه: پچولی ، ارکیده ، کرم شاه بلوط و وانیل

Orchid Soleil طرف خورشیدی بلک ارکیداست. نیروی درخشان و حسی از طبیعت ، گرمای فریبنده و پوست برهنه بازتاب زن تام فورد - TOM FORD - را به تصویر می کشد.

عطر تام فورد وایت پچولی

Tom Ford White Patchouli که در زیباترین بطری سفید طراحی شده است ، مدتها پس از استفاده از آن ، رایحه ملایم شرقی را بر روی پوست می گذارد. با رایحه غنی بوهمی ، این عطر ترد باعث افزایش حس و ایجاد حس شفافیت دوباره می شود.

رایحه اولیه: گل صد تومانی ، گلهای سفید و ترنج

نت های قلب: یاسمن و گل رز در شب شکوفه

رایحه پایه: پچولی اورپور و بخور

علاقه من به نعناع هندی به روزهای جوانی من در دهه 1970 برمی گردد. White Patchouli یک اختراع مدرن شیک بوهمیایی است - TOM FORD -

ادکلن تام فورد بلک

با استفاده از تام فورد ادو سولان بلان در تمام طول سال حس ها را اغوا کرده و از بوی تابستان لذت ببرید. رایحه ای طراوت آور و حساس ، آفتابگیر از خورشید سفید درخشان و گیاهان سرسبز جزایر دور افتاده و عجیب الهام گرفته شده است. واقعاً سوزناک و مست کننده.

رایحه اولیه: ترنج ، فلفل صورتی و پوست پرتقال

نت های قلب: شهد یاس و یلانگ یلانگ

رایحه پایه: عنبر ، وانیل و تونکا

ضربه فوری جنب و جوش شما را به یک تجربه قطعاً جدید Soleil دعوت می کند - TOM FORD -

ارکیده مخملی تام فورد

Orchid مخملی تام فورد ، یک پیچ و تاب فوق العاده زنانه بر روی بلک ارکیدو سفید کلاسیک ، عطری "گلدار" است که ظرافت و پیچیدگی را به نمایش می گذارد. این رایحه چند بعدی گرم و جذاب ، توجه مورد نظر شما را به شما جلب می کند.

رایحه اولیه: پرتقال ماندارین ، عسل و رام

نت های قلبی: ماگنولیا ، یاسمن ، روغن گل رز و شکوفه پرتقال

رایحه پایه: چوب صندل ، جیر و وانیل

تا به امروز ، مخمل پارچه مورد علاقه من است. زنی که این لباس را می پوشد یک گل وحشی نیست. او یک گل شهری است ، او یک گلخانه است ، او یک ارکیده است - TOM FORD -.

NIYOUSHA بازدید : 21 جمعه 12 شهریور 1400 نظرات (0)

برایان تریسی در تجارت بزرگ شد. پدرش ، رونی ، شرکت تولیدی را راه اندازی کرد ، مادرش ، مارج ، بسیاری از جنبه های اداری و مالی شرکت را اداره می کرد و زندگی خانوادگی حول شرکت می چرخید.

برایان مهندسی خواند و مدرک خود را گرفت. پس از کالج ، او به خانه بازگشت و برای مشاغل خانوادگی کار کرد و به سرعت ثابت کرد که یکی از با استعدادترین مهندسان آن است. با کنترل شدید رونی بر شرکت و مارج برای حمایت از او ، فروش این شرکت به بیش از 15 میلیون دلار در سال رسید. و سپس فاجعه رخ داد. پدر برایان فوت کرد.

در آن زمان بود که هیچ تیم رهبری در کار نبود و فرهنگی که یاد گرفته بود برای تصمیم گیری های کلیدی به رونی تکیه کند ، این شرکت در خطر واقعی شکست قرار دارد. برایان یک مهندس عالی بود ، اما با از دست دادن پدرش ، او مجبور شد تا کل شرکت را اداره کند ، چیزی که او هیچ آموزش و تجربه ای در این زمینه نداشت.

برایان به عنوان یک مدیرعامل حرفه ای فروش این شرکت را برای مادرش در نظر گرفت. او نمی خواست کار اشتباهی انجام دهد که ممکن است آینده او را به خطر بیندازد. اما او همچنین به این تجارت اعتقاد داشت و احساس می کرد که با کمی کمک می تواند آن را از طریق این گذار بحرانی رهبری کند.

آن زمان بود که برای اولین بار با برایان ملاقات کردم ، در یک کنفرانس تجاری که ما در آتلانتا در 2009 برگزار کردیم.

امیدوارم ارتقاء شما در نقش مدیرعامل چیزی شبیه به برایان نداشته باشد ، اما از یک نظر به احتمال زیاد چنین بوده است - شما احتمالاً یک مربی یا الگو ندارید که شما را تحت حمایت خود قرار دهد و به شما یاد دهد که یک مدیر عامل موثر باشید.

این لیست از بهترین شیوه های من را در نظر بگیرید تا مدیرعامل موثری باشم ، تلاش من برای راهنمایی بیشتر شما در ایفای نقش موثرتر رهبری.

1.در تصویر بزرگ روشن شوید

 مدیرعامل به یک مرکز مشاوره مدیریت نیاز دارد. او باید چیزهای بزرگی را که بر شرکت تأثیر می گذارد بداند و باید تمام تلاش خود را برای بهبود این موارد سرمایه گذاری کند.

  • روابط کلیدی مشتری که بیشترین اهمیت را دارد چه کسانی هستند؟
  • کدام یک از اعضای اصلی تیم شما بیشترین مشارکت را دارند؟
  • کدام کانال های فروش بیشترین تفاوت را ایجاد می کند؟
  • کدام عوامل هزینه بیشتر بر سودآوری تأثیر می گذارد؟
  • کدام عوامل تولید (خدمات یا خدمات) ظرفیت را بیشتر محدود می کند؟
  • کدام عوامل بیشتر (مثبت و منفی) جریان نقدینگی را تحت تأثیر قرار می دهند؟

2. در امور جزئی اهمیت ندهید.

اکنون که می دانید چه چیزهایی بیشتر برای شرکت شما اهمیت دارد ، آیا به طور مداوم بهترین زمان و توجه خود را بر روی اقلام اصلی خود سرمایه گذاری می کنید؟ اگر نه ، بسیار مهم است که این تنظیم را انجام دهید.

3. فرهنگ و ارزش شرکت شما همیشه موارد اصلی هستند.

 فرهنگ دست نامرئی است که بر رفتار و تصمیمات تیم شما تأثیر می گذارد در حالی که هیچ کس دیگری به دنبال آن نیست. این بر توانایی شما در جذب و حفظ استعدادهای بزرگ تأثیر می گذارد. این توانایی شما را برای تولید نتایج شگفت انگیز محدود می کند یا از آن استفاده می کند. شما باید بخشی از بهترین توجه خود را صرف ایجاد عمدی فرهنگ مورد نظر خود کنید.

4. چشم انداز خود را برای شرکت با تیم خود به اشتراک بگذارید.

ماموریت شما به عنوان یک شرکت چیست؟ دلیل شما برای فعالیت در تجارت؟ چگونه می توانید تیم خود را الهام بخشیده و مشارکت دهید تا این مأموریت را به طور کامل انجام دهد تا کار به عنوان یک دعوت برای آنها تبدیل شود ، نه فقط یک حقوق و دستمزد.

5. برنامه عملیاتی سه ماهه خود را تدوین کنید - هر سه ماه یکبار.

هر مدیرعامل باید به شرکت خود در تعیین اولویت ها و تعیین استراتژی خود برای پیشرفت تجارت کمک کند. یک برنامه یک صفحه ای در هر سه ماه نه تنها به شما در انجام این کار کمک می کند ، بلکه باید آن را به گونه ای انجام دهید که عمل گرا باشد ، که در یک شرکت کوچک و متوسط ​​بسیار مهم است.

هنگامی که این کار را برای چند چهارم انجام دادید ، من شما را تشویق می کنم که از رهبران بخش اصلی خود بخواهید که برنامه عملکرد سه فصله "بخش" خود را نیز ایجاد کنند. این امر نه تنها به آنها کمک می کند تا بر موارد کمتری تمرکز کنند که تفاوت بیشتری برای شرکت ایجاد می کند ، بلکه به شما یک چاپ آبی برای پاسخگویی به آنها و بخش آنها می دهد.

6. شرکت خود را مسئول عمل به اولویت ها ، اهداف و ارزش های اعلام شده بدانید.

شرکت شما فقط زمان ، استعداد ، پول و منابع دیگر زیادی دارد. باید اینها را در مکانهای کمتر و بهتر سرمایه گذاری کند که تفاوت واقعی را ایجاد کند. وظیفه شما به عنوان مدیرعامل این است که به طور مداوم شرکت خود را مسئول بدانید - از جمله خود شما - که روزانه مطابق با این اولویت ها عمل کنید.

7. تیم رهبری خود را بسازید و مرتب کنید.

شاید مهمترین شغلی که به عنوان مدیرعامل دارید ایجاد و توسعه تیم رهبری خود باشد. در نهایت به چه کسی در تیم رهبری خود نیاز خواهید داشت؟ چه کسی را در تیم خود دارید؟ آیا سوراخ های درخشانی وجود دارد؟ آیا افرادی را که احتمالاً به آنها نیاز دارید ارتقا دهید؟

منبع: https://www.inc.com/david-finkel/7-tips-to-being-a-better-ceo.html

NIYOUSHA بازدید : 34 پنجشنبه 11 شهریور 1400 نظرات (0)

قهوه رایگان ، میان وعده ها و ساعات شادی تیمی همه عالی به نظر می رسند ، اما مزایا و هدایای دفتر دیگر در مورد بهبود رفاه در محل کار دیگر در لیست بالای کارمندان نیستند. به نظر می رسد مدیران مهمترین محرک احساس حمایت مردم شما هستند. به گفته روانشناس آمریکایی و سخنران برجسته TED ، دکتر بری شوارتز ، "معنا و هدف تجسم یافته در فعالیت های روزمره کلید قدردانی از کارکنان است."

دکتر شوارتز متخصص همه چیز ذاتی و مشوق ها در محل کار است. کتاب اخیر او "چرا کار می کنیم" ، روشن می کند که چگونه کارکنان و کارفرمایان باید در مورد مشوق ها فکر کنند - از جمله حرکت عمیق در علم پشت انگیزه ذاتی. در طول ماه قدردانی در Limeade ، ما خوشحال شدیم که با دکتر شوارتز در مورد چگونگی یافتن هدف در کار خود ، انگیزه ذاتی ، مشوق ها و چگونگی تأثیرگذاری مدیران صحبت کنیم.

هنگامی که صحبت از قدردانی از کارکنان و تجربه کارکنان در محل کار می شود ، دکتر شوارتز معتقد است مدیران نقش بسزایی در رفاه کارکنان دارند.

در اینجا پنج نکته اصلی برای مدیرعامل حرفه ای دکتر شوارتز برای پشتیبانی موثر مدیران آورده شده است:

1 -گوش دادن را بياموزيد تا گفتن

اغلب اوقات ، افرادی که مدیریت می کنید بیشتر از آنچه باید به آنها بیاموزید به شما آموزش می دهند. شنونده خوب بودن مسئله بزرگی است. یک مدیر عامل حرفه ای یک گفتگوی باز را ایجاد می کند که از کارکنان در مورد یک کار خاص ، تصمیم یا تصمیم تیم دعوت به بحث می کند. به عنوان یک مدیر ، وقتی برای گوش دادن به حرف های کارکنان وقت می گذارید ، بینش ها یا ایده های جدیدی که شاید هرگز فکرش را نمی کردید می توانید روی میز بیاورید.

2. به کارکنان آزادی شکست دهید

دکتر شوارتز به عنوان یک مشاوره مدیریت می گوید: "هنگامی که شما سیستم هایی را طراحی می کنید که مقاوم در برابر شکست هستند ، نوآوری را در هم می کوبید." شکست گاهی می تواند به اندازه موفقیت روشن کننده باشد. مدیران باید افراد را در ریسک پذیری توانمند سازند. هنگامی که کارکنان آزادی شکست دارند ، این امر به آنها این امکان را می دهد که یاد بگیرند و رشد کنند. کارکنان خوب ریسک می کنند و اشتباه می کنند - رهبران بزرگ به آنها اجازه می دهند.

3. براساس مهارتهایی که نمی دانید چگونه آموزش دهید ، استخدام کنید

برای یک موسسه مشاوره مدیریت باید بر اساس مهارت هایی که نمی دانید چگونه آموزش دهید استخدام کنید و سپس مهارت هایی را که می دانید چگونه آموزش دهید ، استخدام کنید. بلافاصله متوجه خواهید شد که چه کسی می تواند شنونده خوبی باشد. هنگامی که صحبت از مدیریت یا استخدام کارکنان جدید می شود ، دکتر شوارتز معتقد است: "شما می توانید به مردم کد نویسی ، تجزیه و تحلیل صفحات گسترده یا حتی نوشتن را آموزش دهید ، اما برای ستاره شدن ، یک استخدام جدید باید دارای مهارت های نرم و نرم باشد." نمی دانم چگونه تدریس کنم. "

4- همه افراد باهوش نمی توانند مدیر باشند

همانطور که دکتر شوارتز می گوید: "فقط به این دلیل که شما این ایده را داشتید ، به این معنی نیست که شما باید شرکت را اداره کنید." همه افراد باهوش نمی توانند مدیر باشند. شما افرادی را استخدام می کنید که در کار خود درخشان هستند ، اما نمی توانید تصور کنید که آنها مدیران درخشانی خواهند بود. بسیاری از مردم آرزو دارند که نقش رهبری داشته باشند - اما این برای همه مناسب نیست. زمانی را برای عقب نشینی اختصاص دهید و واقعاً به این فکر کنید که چرا می خواهید در مدیریت باشید.

5. به کارکنان انعطاف پذیری ، استقلال و کنترل بر روز کاری خود را بدهید

انعطاف پذیری در محیط کار در چند سال گذشته بسیار افزایش یافته است. به عنوان یک مدیر ، مهم است که به کارکنان استقلال و توانایی کنترل جریان کار خود را بدهید. عملکرد کارکنان را ارزیابی کنید ، نه تعداد ساعاتی که در دفتر کار می گذرانند. راه دیگر برای توانمندسازی کارکنان ، اجازه دادن به فرصت های تصمیم گیری است-و توضیحاتی در مورد اینکه چرا تصمیمات عمده (یا حتی جزئی) گرفته شده اند. هنگامی که شما کارکنان را در تصمیم گیری مشارکت می دهید ، افراد بیشتر احساس ارزشمندی ، اعتماد و انگیزه برای مشارکت بیشتر می کنند.

آیا می خواهید در مورد نحوه حمایت بهتر از کارکنان خود بیشتر بدانید؟ این شش روش را که مدیران می توانند از پیشرفت کنندگان رفاه حمایت کنند ، بررسی کنید

NIYOUSHA بازدید : 35 یکشنبه 07 شهریور 1400 نظرات (0)

توماس کارلایل فورد ، معروف امروزه به عنوان تام فورد ، طراح مد و کارگردان فیلم آمریکایی است. فورد که ابتدا به عنوان معمار در مدرسه طراحی پارسونز آموزش دیده بود ، یک سال را در خارج از کشور در کارآموزی خانه مد Chloé گذراند و به صنعت مد احساس کرد.

فورد پیشینه معماری خود را پنهان کرده و جذابیت شخصی قابل توجهی را در جستجوی شغل در صنعت مد نشان داده است. اولین موقعیت وی با طراح آمریکایی کتی هاردویک بود. او موقعیتی را با پری الیس پذیرفت ، اما می دانست که چشم اندازهای بهتری در اروپا در دسترس است. خانه مد معتبر ایتالیایی گوچی در آن زمان با مشکل روبرو بود و فورد در سال 1990 در بخش آماده به پوشیدن زنان گوچی موقعیتی را پذیرفت. فورد در گوچی به موفقیت های قابل توجهی دست یافت و سرانجام بخشهای مختلفی را پیش از این در سال 1992 به عنوان مدیر خلاق منصوب کرد. در چرخش گوچی محوری بودند. هنگامی که فورد به این سازمان پیوست ، این شرکت تقریباً ورشکسته بود ، اما با خروجش در سال 2004 ، ارزش شرکت بیش از دو برابر شد. در دوران تصدی فورد با گوچی ، این شرکت ایو سن لوران را خرید و فورد کمپین های تبلیغاتی تحریک آمیز ، جنجالی و بسیار موفقی را برای عطرهای YSL تریاک و M7 ایجاد کرد. این تبلیغات نشانگر اولیه جهت آینده فورد بود.

تاریخچه عطر تام فورد

ادکلن تام فورد به ایالات متحده بازگشت و در سال 2005 از ایجاد نام تجاری خود خبر داد. این شرکت مد ، لوازم جانبی و عینک ارائه می دهد و به دلیل تبلیغات جنسی معروف است. فورد همچنین در همان سال برای توسعه عطرها و لوازم آرایشی با Estee Lauder همکاری کرد. اولین عطری که تحت این اتحاد تولید شد ، Black Orchid (2006) بلافاصله موفقیت آمیز بود. مجموعه ای از عطرهای موفق برای مردان و زنان به همراه خط معتبر ، Tom Ford Private Blend ، که اولین عطر آن Purple Patchouli در سال 2007 بود ، عرضه شد.

 

زندگی حرفه ای فورد در سال 2009 هنگامی که او اولین فیلم خود را با عنوان "یک مرد مجرد" کارگردانی کرد ، رو به رو شد و با استقبال خوب منتقدان و تماشاگران فیلم روبرو شد و تعدادی جایزه و نامزدی برای کارگردان و بازیگران دریافت کرد.

رایحه عطرهای tom ford

طراح عطر تام فورد دارای 107 عطر در پایه عطر ما است. اولین نسخه در سال 2006 ایجاد شد و جدیدترین آن مربوط به سال 2021 است. عطرهای تام فورد با همکاری عطرسازان گیواودان ، کالیس بکر ، دیوید آپل ، سونیا کنستانت ، یان واسنیر ، شیامالا میسوندیو ، آنتوان میسوندیو ، هری فریمونت ، هونورین بلان ، کریستف ساخته شد. لادامیل ، کلمنت گاوراری ، اولیویه گیوتین ، لیندا سونگ ، رودریگو فلورس رو ، لوئیز ترنر ، ژاک کاوالیر ، شیامالا میسوندو ، ریچارد هرپین ، ناتالی گراسیا-ستو و ایو کاسار.

NIYOUSHA بازدید : 26 جمعه 05 شهریور 1400 نظرات (0)

اعتماد به نفس نظر شما نسبت به خود و توانایی های شما است. می تواند بالا ، پایین یا جایی بین آنها باشد. در حالی که هر کس گاهی اوقات در مورد خود شک می کند ، اعتماد به نفس پایین می تواند شما را ناامن و بی انگیزه کند. ممکن است بتوانید چند مورد را که بر نظر شما در مورد خود تأثیر می گذارد ، شناسایی کنید (شاید مورد آزار و اذیت قرار گرفته اید یا ممکن است احساس تنهایی کنید) ، یا این می تواند یک راز باشد. در هر صورت ، اگر در فکر این هستید که چگونه اعتماد به نفس خود را ارتقا دهید ، در اینجا برخی از نکات مهم ما آمده است.

1. با خود مهربان باشید

آن صدای کوچک که به شما می گوید شما آن را می کشید (یا نه) بسیار قدرتمندتر از آن چیزی است که تصور می کنید. سعی کنید با خود مهربان باشید و در صورت لغزش ، سعی کنید افکار منفی را به چالش بکشید. یک قاعده خوب این است که همانطور که با همسران خود صحبت می کنید با خودتان صحبت کنید. این ممکن است در ابتدا بسیار سخت باشد ، اما تمرین کامل می کند. اگر چند نکته را می خواهید ، نکات ما را برای صحبت با خود بررسی کنید.

2. شما انجام می دهید

مقایسه خود با دیگران یک راه مطمئن برای شروع احساس بدبختی است. سعی کنید بر اهداف و دستاوردهای خود تمرکز کنید ، نه اینکه آنها را در مقایسه با اهداف دیگران اندازه گیری کنید. هیچ کس به چنین فشاری نیاز ندارد!

3. ورزش کردن

ورزش راهی عالی برای افزایش اعتماد به نفس ، تمرین تعیین اهداف و ایجاد اعتماد به نفس است. همچنین عرق کردن بدن باعث ترشح اندورفین می شود ، هورمون های احساس خوب.

4. هیچ کس کامل نیست

همیشه سعی کنید بهترین نسخه از خودتان باشید ، اما مهم است که بپذیرید که کمال یک هدف غیرواقعی است.

5. به یاد داشته باشید که همه اشتباه می کنند

برای یادگیری و رشد ، باید مرتکب اشتباه شوید ، بنابراین سعی کنید در صورت فراموش کردن ضربه زدن به CTRL+S در یک وظیفه بسیار مهم ، خود را مورد ضرب و شتم قرار ندهید. همه آنجا بوده اند

6. بر آنچه می توانید تغییر دهید تمرکز کنید

به راحتی می توانید از همه چیزهایی که خارج از کنترل شما هستند آویزان شوید ، اما به چیزهای زیادی نمی رسد. در عوض ، سعی کنید انرژی خود را بر شناسایی مواردی که تحت کنترل شما هستند ، متمرکز کنید و ببینید در مورد آنها چه کاری می توانید انجام دهید. درباره نحوه پذیرش مواردی که خارج از کنترل شما هستند ، بیشتر بخوانید.

7. کاری را انجام دهید که شما را خوشحال می کند

اگر زمان خود را صرف انجام کارهایی کنید که از آنها لذت می برید ، به احتمال زیاد مثبت فکر می کنید. سعی کنید هر روز در وقت کمی برنامه ریزی کنید. این زمان صرف مطالعه ، آشپزی یا صرف کمی نشستن روی کاناپه می شود ، اگر شما را خوشحال می کند ، برای آن وقت بگذارید.

8. چیزهای کوچک را جشن بگیرید

امروز صبح به موقع بلند شدی تیک زدن شما تخم مرغ های خود را به صورت کامل شکار کرده اید. برنده شدن. جشن گرفتن پیروزی های کوچک یک راه عالی برای ایجاد اعتماد به نفس و احساس بهتر نسبت به خودتان است.

9. یک دوست باشید

مفید بودن و توجه به دیگران مطمئناً روحیه آنها را افزایش می دهد ، اما همچنین باعث می شود احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید

10. با یک تیم حمایتی خود را احاطه کنید

افرادی را پیدا کنید که باعث می شوند احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید و از کسانی که تمایل به ایجاد تفکر منفی شما دارند دوری کنید.

برای افزایش اعتماد به نفس چیکار میتونم بکنم؟

نکات ما را برای تمرین گفتگوی مثبت با خود بخوانید.

نکات ما را برای احساس بهتر در مورد خود بررسی کنید.

اندورفین بزنید سعی کنید در اطراف بلوک دویدید ، برای شنا در اقیانوس بروید یا یک بوگی در اتاق نشیمن خود داشته باشید.

NIYOUSHA بازدید : 36 جمعه 05 شهریور 1400 نظرات (0)

در چند سال گذشته ، پارتیشن های اداری به روندی محبوب در صنعت طراحی و طراحی اداری تبدیل شده اند و همچنان محبوبیت خود را در ادارات در سراسر جهان افزایش می دهند.

انواع پارتیشن اداری

بیش از هر زمان دیگری ، داشتن یک دفتر خوب طراحی شده برای اکثر شرکت ها از اهمیت بالایی برخوردار است. فرقی نمی کند که در کدام بخش کسب و کار هستید ، یک دفتر به عنوان یک مرکز متمرکز برای کل سازمان عمل می کند و ظاهر آن اهمیت دارد. چه در زمینه مهندسی و چه در زمینه طراحی گرافیک کار کنید ، تصویر خوب شرکت بسیار مهم است و زنده نگه داشتن آن در محیط اداری شما و سایر جنبه های دیگر شرکت ضروری است.

نکته جالب در زمینه طراحی و طراحی دفتر این است که هیچ دفتری یکسان نیست. همه ما آن مقالات از نوع "جالبترین دفاتر جهان" را دیده ایم ، و این فقط ثابت می کند که دنیایی از ایده های طراحی وجود دارد که منتظر تسخیر دفتر شما هستند. باور کنید یا نه ، بازسازی و طراحی دفتر می تواند به همان اندازه دکوراسیون داخلی خانه شما هیجان انگیز باشد - و در صورت وجود - شما فضای بیشتری برای بازی با طرح ها و ویژگی های داخلی دارید.

البته ، داشتن یک دفتر شیک که کاملاً کاربردی نیست ، فایده ای ندارد. دفتر مملو از ابزارهای عجیب و غریب و مناطق خنک کننده ممکن است چشمگیر به نظر برسد ، اما اگر جایی برای کار مlyثر و انجام خوب کار باقی نماند - این به عنوان یک دفتر کار نمی کند. برخی از ضروری ترین ویژگی های دفاتر مدرن فضاهای مشارکتی ، اتاق های جلسات خصوصی و البته فضاهای جداگانه میز تحریر است.

اگر فقط یک فضای باز برای کار دارید-پس چگونه ممکن است بتوانید هر دو فضای کاری پر سر و صدا را با مناطقی که نیاز به حفظ حریم خصوصی دارند در یک اتاق تأمین کنید؟ خوب ، بدون انجام هیچ گونه کار اصلی ساختمان و بازسازی کل دفتر ، چرا در برخی از پارتیشن های اداری سرمایه گذاری نکنید؟

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن اداری سریع ترین ، ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ایجاد فضای کاری پربارتر هستند. پارتیشن های اداری می توانند موقت یا دائمی باشند و تقریباً در هر اندازه اتاق مورد نیاز مناسب باشند. به پارتیشن های اداری فکر کنید که یک دیوار موقت نصب کنید که در واقع یک دیوار نیست و برای ساختن آن نیمی از سر و صدا یا آشفتگی نسبت به یک سازه محکم ایجاد نمی کند.

انواع پارتیشن اداری

بسته به ظاهر و ظاهر مورد نیاز شما ، آنها در انواع مختلف در دسترس هستند که عبارتند از:

پارتیشن اداری شیشه ای

ما ممکن است در اینجا در Office Blinds & Glazing تعصب داشته باشیم ، اما فکر می کنیم پارتیشن شیشه ای بهترین انتخاب برای دفاتر مدرن است. این موضوعی رایج است که ادارات و ساختمانهای شرکتی تصمیم می گیرند ویژگی های شیشه ای بیشتری را در محیط کار خود برای آن لمس مدرن قرار دهند.

ساختمانهای آسمان خراش با دفاتر شیشه ای فضای مناسبی برای راه اندازی دفتر برای بسیاری از شرکتها به دلایل مختلف است. هیچ شکی در این نیست که آنها از نظر زیبایی ظاهری برای مشتریان بالقوه جذاب و چشمگیر هستند ، و تصور یک شرکت با سابقه و با تصویر خوب را ایجاد می کنند.

با این حال ، همیشه نمی توان شرکت خود را به ساختمان دیگری منتقل کرد ، به همین دلیل پارتیشن های شیشه ای راهی عالی برای تزئین فضای اداری شما بدون تجاوز از بودجه شما هستند. برخلاف بسیاری از سیستم های پارتیشن بندی جایگزین دیگر ، شیشه ها را می توان همانطور که می خواهید طراحی کرد.

با استفاده از فناوری مدرن ، می توانید با استفاده از یخ زدن یا چاپ به ظاهرهای مختلف دست پیدا کنید تا سبک ها و طرح های منحصر به فردی به لعاب خود بیفزایید. انتخاب عادی بسیاری از سازمانها این است که لوگوها یا رنگهای کلیدی خود را روی پارتیشن خود نشان دهند ، واقعاً با طراحی دفتر خود هماهنگ شده و کل ظاهر را با هم ترکیب کنند.

یکی از مزایای بزرگ پارتیشن های شیشه ای توانایی آنها در استفاده بهینه از نور طبیعی است. هیچ کس نمی خواهد در یک محیط کسل کننده و تاریک کار کند و با استفاده از لعاب بیشتر ، می توانید فضای کار خود را به مکانی روشن تر و پرانرژی تبدیل کنید.

روشنایی مصنوعی فقط می تواند برای یک فضای کوچک بسیار مفید باشد ، بنابراین ایده خوبی است که با معرفی هرچه بیشتر نور طبیعی تا حد ممکن این کار را افزایش دهید. دیوارها و پارتیشن های محکم فقط منطقه ای را تیره می کنند و به احتمال زیاد هزینه اضافی نیاز به نصب حتی بیشتر روشنایی مصنوعی را در پی خواهد داشت.

آیا می دانید ، می توانید نحوه نصب پارتیشن شیشه ای با درجه آتش را نیز دریافت کنید؟ وقتی صحبت از ایمنی آتش در دفتر می شود ، پارتیشن ها و درهای شیشه ای درجه حرارت می توانند حداکثر 120 دقیقه در برابر حرارت ، شعله و گاز تا دمای 1600 درجه فارنهایت محافظت کنند ، در مقایسه با شیشه های استاندارد که در دماها خرد می شوند. در حدود 250 درجه فارنهایت در اینجا بیشتر در مورد صفحه نمایش و درب های دارای درجه حرارت بالا اطلاعات کسب کنید.

پارتیشن اداری چوبی

 

از پارتیشن های چوبی یا چوبی که برای محیط کار مناسب هستند ، می توان برای ایجاد ظاهری سنتی در دفتر استفاده کرد ، در حالی که حس گرما و درجه یک را ایجاد می کند. آنها سالها در صنعت طراحی و طراحی دفتر مورد علاقه بوده اند ، زیرا به راحتی در طراحی هر دفتر ادغام می شوند و در عین حال احساس طبیعی می دهند.

سیستم های پارتیشن بندی چوبی بسته به نوع موردنظر شما در انواع مختلفی از انواع مختلف مانند چوب جامد یا روکش MDF موجود است. پارتیشن های چوبی بدون بار با تزئینات چوبی ، قسمت های شیشه ای ، قاب درها و دامن همراه است که باعث می شود آنها را راحت جدا کرده و به هر موقعیت دیگری در دفتر منتقل کنید.

آنها می توانند تقریباً در هر جایی به خانه نگاه کنند. از فضاهای پذیرایی تا اتاقهای هیئت مدیره و اتاقهای کنفرانس یا محیط اداری عمومی. با گزینه های چوبی فراوان برای انتخاب از جمله بلوط ، راش ، افرا ، گیلاس و بسیاری دیگر ، یک پایان وجود دارد که می تواند در هر طرح اداری مناسب باشد.

نکته فوق العاده در مورد سیستم های پارتیشن بندی چوبی این است که آنها فقط به چوب کامل ، پارتیشن های محکم محدود نمی شوند و همچنین می توانند با شیشه ها ترکیب شوند تا احساس روشن تری به اتاق بدهند. این سیستم ها همچنین برای ایجاد محیط های عایق صدا عالی هستند ، زیرا سیستم های جامد قادر به ارائه درجه عایق صدا تا 52 دسی بل (Rw) هستند و سیستم هایی که دارای لعاب هستند شامل 40 دسی بل (Rw) می شوند.

یکی از بزرگترین نگرانی ها در محیط های اداری و تجاری ایمنی در برابر آتش است و مهم این است که ساختمان شما مطابق با مقررات دقیق ساختمان باشد. این جایی است که پارتیشن های اداری ضد آتش یک ضرورت است ، زیرا می تواند به مهار آتش در یک منطقه کمک کند و گسترش شعله ها ، دود و گازهای سمی را محدود کند. پارتیشن های چوبی جامد می توانند درجه حرارت را تا 60 دقیقه ارائه دهند ، در حالی که آنهایی که با عناصر تک یا دو جداره ترکیب شده اند حدود 57 دقیقه طول می کشد.

پارتیشن اداری آلومینیومی با شیشه

پارتیشن های آلومینیومی یکی از با دوام ترین سیستم های پارتیشن بندی موجود است ، اگرچه هنوز در هنگام نیاز ، نصب ، تخلیه و جابجایی انعطاف پذیری بالایی را ارائه می دهد. آنها در واحدهای جامد ، با لعاب قسمتی یا کامل در دسترس هستند و نصب آنها سریع و آسان با حداقل اختلال است.

همه فریم های آلومینیومی را می توان با توجه به نیاز شما روکش پودری کرد و اتصالات را می توانید با روکش آلومینیومی پوشانده یا نوار چسب بزنید و در صورت لزوم یک سطح دیواری صاف را پر کنید. این نکته مهم در مورد پارتیشن آلومینیومی تنوع و سبک های موجود است و هنگامی که با پرده های انتگرال در حفره جفت می شوند ، محبوبیت خاصی پیدا می کنند تا جایگزین براق و شیکی برای پرده های پنجره معمولی با عملکرد و هدف فوق العاده برای افزایش حریم خصوصی ارائه شود.

سیستم های پارتیشن بندی آلومینیومی جامد میزان کاهش صدا را تا 52 دسی بل (Rw) ارائه می دهند ، در حالی که آنهایی که دارای لعاب هستند تا دسی بل (Rw) را ارائه می دهند. درجه بندی آتش پارتیشن های آلومینیومی حداکثر 60 دقیقه در صفحات جامد و صفحات دارای لعاب فراهم می کند. اگرچه ذکر این نکته ضروری است که هنگام سفارش ، حفاظت در برابر آتش لازم است ، بنابراین عایق بندی مناسب ، شیشه درجه حرارت و گواهینامه ها برای ایمنی آنها در نظر گرفته می شود.

 

NIYOUSHA بازدید : 33 سه شنبه 02 شهریور 1400 نظرات (0)

مدیریت عملکرد مشارکت بین یک کارمند و سرپرست او برای بهینه سازی عملکرد ، ایجاد بازخورد و ارتباط موثر ، افزایش رشد و توسعه کارکنان و توسعه اهدافی است که با برنامه های استراتژیک بخش/کالج سازگار است.

ارزیابی عملکرد منابع انسانی بخشی از مدیریت عملکرد است. تفاوتهای بین این دو در زیر برجسته شده است.

سنجش عملکرد

مدیریت اجرایی

تمرکز بر ارزیابی تمرکز بر توسعه کارکنان است.

به عنوان یک رویداد یک بار در سال دیده می شود به عنوان یک روند مداوم و روزانه دیده می شود.

مباحث زمانی روی می دهد که حقوق افزایش یابد یا مشکلات عملکردی ظاهر شود. به طور رسمی حداقل دو بار در سال

فرمها برای ارزیابی عملکرد و رتبه بندی کارکنان طراحی شده اند فرمها برای ارزیابی عملکرد و برنامه ریزی برای توسعه کارکنان طراحی شده اند

بازخورد عمدتاً در بحث ارزیابی/بازبینی اتفاق می افتد هر دو بازخورد مثبت و منفی اغلب رخ می دهد

سرپرستان تشویق می شوند تا عملکرد را در چارچوب مدیریت عملکرد ارزیابی کنند.

دلایل انجام ارزیابی عملکرد

چه زمانی باید ارزیابی عملکرد را انجام داد

چالش ها در انجام ارزیابی عملکرد

رویکردهای انجام ارزیابی عملکرد

مراحل انجام بازبینی سالانه

ارزیابی عملکرد مثر

نقش کارمند

دلایل انجام ارزیابی عملکرد

اهداف و مقاصد سازمانی را بیان کنید

ایجاد انگیزه در کارکنان برای بهبود عملکرد

بهره وری را بالا ببرید

رشد و توسعه

پاداش های سازمانی را به طور مساوی تقسیم کنید

تطابق بین دانش ، مهارت و توانایی را با عملکرد و نیاز شغلی ارزیابی کنید

چه زمانی باید ارزیابی عملکرد را انجام داد

ارزیابی عملکرد کتبی باید به طور منظم تکمیل و در بخش نگهداری شود. (به سیاست ارزیابی عملکرد مراجعه کنید.) ارزیابی باید در زمان های زیر انجام شود:

در پایان دوره آزمایشی اولیه شش ماهه.

سالانه ، یا در سالگرد تاریخ استخدام کارمند یا در زمان دیگری که توسط بخش تعیین شده است.

در پایان شش ماه پس از انتقال یا ارتقاء به موقعیت جدید.

در هر زمان ناظر می خواهد عملکرد قابل توجهی را ثبت کند ، چه مطلوب و چه نامطلوب.

چالش ها در انجام ارزیابی عملکرد

تغییر ماهیت کار ، یعنی تغییرات تکنولوژیکی ، وظایف شغلی یا تغییر در محدوده کار.

فرمول ارزیابی عملکرد را به صورت عینی رتبه بندی کنید.

تغییر روی تأکید بر جهت گیری تیمی (نیاز به ارزیابی چند رتبه ای).

پاداشها و پیامدهای سازمانی محدود.

منابع کمیاب.

کاهش دفاع یا اضطراب کارکنان و افزایش گفتگو و شناخت.

رویکردهای انجام ارزیابی عملکرد

ایجاد سیستمی که مشارکت کارکنان را در ایجاد استانداردهای عملکرد تشویق کند.

استانداردهایی را بر اساس عناصر مهم شغلی تدوین کنید.

کارکنان را در مقایسه با استانداردهای عملکرد به جای یکدیگر یا برخی راهنماهای آماری ارزیابی کنید.

اهداف را تعیین و ارزیابی کنید.

انتظارات عملکرد را روشن کنید.

از مربیگری ، ارتباط و بازخورد مداوم استفاده کنید.

ارائه مستندات به موقع و دقیق.

ارزیابی مبتنی بر عملکرد واقعی ، نه بازخورد ذهنی.

در صورت لزوم شامل ارزیابی خود ، همکار ، ورودی مشتری (بازخورد 360 اینچی) را در نظر بگیرید.

ترویج ثبات در بخش.

ایجاد اهداف SMART:

خاص

قابل اندازه گیری

توافق شده

واقع بین

زمان بندی شده

مراحل انجام بازبینی عملکرد سالانه

شرح شغل و اهداف تعیین شده برای سال را مرور کنید.

ارزیابی عملکرد سال گذشته را مرور کنید.

بررسی اسناد موجود در پرونده مدیریت

نظرات همکاران و مشتریان را مرور کنید.

ارزیابی خود کارکنان را مرور کنید

عوامل محیطی (مانند تغییرات سازمانی ، غیبت های محافظت شده از FML و غیره) را در نظر بگیرید.

سوالات ارزیابی عملکرد کارکنان

برای اندازه گیری پیشرفت از اهداف خاصی استفاده می کند که قبلاً با کارکنان به عنوان استانداردهایی تعیین شده بود.

کارمند را راحت می کند و هدف مصاحبه بازخورد را توضیح می دهد.

تشویق و حمایت می کند.

در صورت عدم بهبود عملکرد ، پیامدها روشن است.

هنگام بازخورد منفی ، عملکرد را نقد می کند ، نه شخص را.

مشارکت کارکنان را به دست آورده و خودارزیابی را تشویق می کند.

برای حمایت از رتبه بندی از مثال های خاصی استفاده می کند.

آیا کارمند برای اطمینان از درک ، بازخورد را خلاصه می کند.

ایجاد یک برنامه توسعه آینده به طور مشترک با کارمند.

نکاتی که به شما در بهبود مصاحبه های ارزیابی عملکرد کمک می کند

ارزیابی های نوشته شده توسط سایر سرپرستان مجرب را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی مثر نیست.

در طول دوره ارزیابی یادداشت کنید. در انتهای دوره بازبینی به یادآوری تکیه نکنید.

در صورت لزوم از سایر ناظران (به عنوان مثال ، مشتریان) نظر بگیرید.

کارکنان را در مورد فلسفه ارزیابی و استانداردهای عملکرد از قبل آموزش دهید. مثالهایی از آنچه "فراتر از انتظارات" ، "برآورده کننده انتظارات" و "نیاز به بهبود" دارد ارائه دهید.

میدونی دنبال چی میگردی. موارد درست را ارزیابی کنید. منحصراً روی fa تمرکز کنید.

ارتباط مستقیم با عملکرد شغلی

شایعات ، ادعاها یا حدس ها را به عنوان بخشی از ارزیابی های کتبی خود وارد نکنید.

کامل باشید: شامل موارد مثبت و منفی است.

از انتقاد کردن نترسید. ستایش را فراموش نکنید.

بر بهبود تمرکز کنید. از ارزیابی برای تعیین اهداف برای عملکرد بهتر استفاده کنید.

ارزیابی های مکتوب دوره ای را با بازخورد شفاهی مکرر تکمیل کنید. ارزیابی کتبی منفی نباید بعنوان یک شگفتی مطرح شود.

چیزی را که نمی خواهید شخصاً به کارمند بگویید ، مکتوب ننویسید.

آنچه باید گفته شود را واضح بیان کنید و ادامه دهید.

تا حد ممکن دقیق باشید؛ از مثالها استفاده کنید

ارزیابی را به بررسیهای قبلی مرتبط کنید. آیا اوضاع بهتر است؟ بدتر؟ همان؟

زمان زیادی برای آماده سازی صحیح ارزیابی ها بگذارید. تحت فشار کار نکنید.

در هنگام عصبانیت ، ناامیدی یا خستگی از تکمیل ارزیابی خودداری کنید.

بر توسعه کارمند و استفاده از نقاط قوت او تمرکز کنید.

در صورت در دسترس بودن اطلاعات جدید ، مایل به تغییر ارزیابی باشید.

ارزیابی را با یک یادداشت مثبت به پایان برسانید. بگذارید کارمند بداند که شما برای مشارکت ها و تلاش های او ارزش قائل هستید.

نقش کارکنان در فرایند ارزیابی

جزئیات عملکرد شخصی و دستاوردها و مقایسه با آخرین بازبینی

چگونه مسئولیت های من جهت راهبردی برنامه ما را پشتیبانی کرده است؟

مهمترین مشارکت ها و دستاوردهای من در طول دوره مرور چه بوده است؟

برای افزایش عملکرد خود باید چه کار کنم؟

چگونه مدیر من در دوره بازبینی به عملکرد من کمک کرده یا از آن حمایت کرده است؟ مدیر دیگری در آینده چه کاری می تواند انجام دهد؟

چه نقاط قوتی باعث موفقیت من شده است؟

چه مهارتی می تواند من را در مشاغل فعلی مشارکت بیشتری داشته باشد؟ آیا کار یا پروژه ای وجود دارد که بتوانم آن مهارت ها را توسعه دهم؟

آیا فرصتهای پیشرفت حرفه ای وجود دارد که بتواند شغل من را ارتقا دهد و مهارتها و تواناییهای من را افزایش دهد؟

آیا برای توصیف شغل یا اهداف من تجدید نظر لازم است؟

نگرانی کارکنان در مورد بررسی

در مورد نگرانی ها با سرپرست خود صحبت کنید ؛ واضح و مشخص باشد برای روشن شدن معنا و مقصود ، سوالاتی بپرسید.

درباره این دوره مرور به توافق برسید و از نگرانی های فعلی برای روشن شدن دوره بازبینی بعدی استفاده کنید.

در صورت تمایل ، پنج روز کاری فرصت دارید تا به صورت کتبی به ارزیابی خود پاسخ دهید. پاسخ شما با ارزیابی در پرونده کارمند شما قرار می گیرد.

اگر سعی کرده اید نگرانی خود را با سرپرست خود حل کنید ، می توانید با سرپرست ناظر خود صحبت کنید.

NIYOUSHA بازدید : 33 سه شنبه 02 شهریور 1400 نظرات (0)

اغلب گفته می شود که دانش برابر با قدرت است. در حالی که نمی توان این گزاره را به معنای جهانی (و در واقع ، تا حدودی کلیشه ای) به کار برد ، این مفهوم به روشن شدن یک حقیقت مهم در مورد دنیای دیجیتال امروز کمک می کند: ارزش های مصرف کننده به طور مداوم در حال تحول است. اطلاعات هرگز به این آسانی در دسترس نبوده است. رویکردهای ارتباطی در حال تغییر است و موفقیت در دنیای فناوری محور امروز به طور مستقیم با کمیت و نه کیفیت اطلاعات فرد ارتباط دارد-معیارهای مربوط به کسب و کار ، مشتری ، رقیب و بازار. اما بخش های فناوری اطلاعات دیگر دسترسی انحصاری به داده ها ندارند و با استفاده از داشبورد BI ، دانش در سراسر شرکت پخش می شود و هر کاربر تجاری را قادر می سازد تا گزارشات تعاملی خود را ایجاد کند ، از تجسم داده استفاده کرده و دانش را با ذینفعان داخلی و خارجی گسترش دهد.

داشبورد مدیریتی چیست؟

تصمیم گیری آگاهانه در نهایت منجر به دسترسی بیشتر ، فرصت ها و پیشرفت فناوری می شود. اغلب ، مهمترین عامل در تعیین موفقیت به افرادی مربوط می شود که در تصمیم گیری های واقعی و آگاهانه شرکت می کنند و از نظرات و مفروضات پیروی می کنند. اما یک مکانیزم استراتژیک هوش تجاری (BI) که در عصر دیجیتال کاملاً ضروری است چیست؟ داشبورد BI چگونه می توانید یکی ایجاد کنید؟ با تشکر از بهترین شیوه های خاص داشبورد BI.

در اینجا ، ما در مورد اهمیت کار با داشبورد هوش تجاری صحبت می کنیم ، در حالی که 10 مهمترین بهترین روش برای موفقیت را بیان می کنیم. این شیوه ها با تجربه ما به عنوان ارائه دهنده BI در صدها مشتری در طول این سالها توسعه یافته است و ما تصمیم گرفته ایم که تجربه گسترده خود را از انجام پروژه های موفق BI در سراسر جهان به اشتراک بگذاریم.

برای عملی کردن تئوری ، ما همچنین انتخابی از نمونه های داشبورد هوش تجاری در دنیای واقعی را بر اساس اهداف یا رشته های مختلف کسب و کار ارائه می دهیم که با خالق داشبورد BI قدرتمند ایجاد شده است و می توانید برای نیازهای تجاری خود استفاده کنید. اما ابتدا اجازه دهید کمی از اصطلاحاتی که استفاده می کنیم و مزایایی که آنها ارائه می دهند ، ارائه دهیم.

1) داشبورد هوش تجاری چیست؟

داشبورد BI - یا داشبورد مدیریتی یا داشبورد هوش تجاری - یک ابزار مدیریت اطلاعات است که از تجسم داده برای نمایش KPI (شاخص های کلیدی عملکرد) ردیابی شده توسط یک شرکت برای ارزیابی جنبه های مختلف عملکرد و در عین حال ایجاد بینش های کاربردی استفاده می کند.

آنها اساساً یک رویکرد مبتنی بر فناوری هستند که برای تجزیه و تحلیل و تجسم اطلاعات به روشی کاربردی استفاده می شود. طراحی داشبورد هوش تجاری ، نمودارها و نمودارها را در یک صفحه واحد ادغام می کند و تصویر بزرگی از وضعیت مورد ارزیابی را در اختیار خواننده قرار می دهد. ابزارهای داشبورد BI ماهیت ثابت و تعیین شده ای ندارند و با نمایش معیارهای مربوط به عملکرد ، صنعت یا پلت فرم خود ، با نیازهای افرادی که آن را می سازند ، سازگار هستند. در زیر می توانید یک نمونه داشبورد حرفه ای BI را بیابید:

مثال داشبورد BI: داشبورد خرید KPI

چنین داشبورد های مدیریتی می توانند دارای ویژگی های مختلفی باشند که عمدتا دارای رابط کاربری قابل تنظیم ، سطح خاصی از تعامل و همچنین امکان کشیدن داده ها در زمان واقعی از منابع متعدد است. با این امکان که کاربر بتواند داده های خام پیچیده و سنگین را تجسم کند ، پردازش داده ها را برای مغز ما ساده کرده و خوانندگان را در یک نگاه اجمالی از عملکرد گذشته ، فعلی و آینده ارائه می دهد.

این نوع راه حل های پیشرفته جنبه های اساسی داشبورد های هوش تجاری سنتی را با تعهد خود به تجربه کاربر ترکیب می کند. دانش پیش نیاز SQL از بین رفته است ، معادلات و زبان بی شمار پیچیده ای وجود دارد که فقط برای مجرب ترین و واجد شرایط ترین متخصصان فناوری اطلاعات منطقی است. به جای آن یک داشبورد برای استفاده از ابتدا طراحی شده است - قوی ، به اندازه کافی برای کارآموز بدون آموزش قبلی ، و به اندازه کافی قدرتمند برای مدیرعامل با سالها تجربه خط مقدم. از اندازه گیری کارآیی بودجه ، تعیین روند بازار ، تا درک مصرف کنندگان - ابزارهای مدرن BI به مشاغل عصر دیجیتال اجازه می دهد تا به راحتی شاخص های کلیدی عملکرد محرک بازارهای امروز را شناسایی کنند.

2) مزایای کلیدی داشبورد BI چیست؟

هدف داشبورد BI این است که به کاربران تجاری کمک کند تا با آگاهی بهتر تصمیمات خود را جمع آوری ، تجزیه و تحلیل کرده و داده های خود را تجزیه و تحلیل کنند-و البته ، آنها را به روشی معنادار تجسم کنند. هدف آنها ساده سازی یک تجزیه و تحلیل پیچیده از حجم عظیمی از داده ها است تا از هرگونه روند یا الگو جلوگیری شود. اغلب به اندازه کافی ، آنها در یک جدول بی نهایت از اعداد و ارقام نادیده گرفته می شوند یا بدون نقطه می شوند ، و پتانسیل چنین داده هایی هنوز مورد استفاده قرار نمی گیرد.

داشبوردهای BI اطلاعات را به صورت منسجم سازماندهی می کند در حالی که هرگونه درهم ریختگی احتمالی که هنگام کار بوجود می آید را کاهش می دهد

NIYOUSHA بازدید : 33 شنبه 30 مرداد 1400 نظرات (0)

هنگام ترسیم نقشه شرکت خود ، شامل یک اتاق کنفرانس ضروری است. اتاق کنفرانس نه تنها برای جلسات استفاده می شود بلکه می تواند به راحتی به عنوان مکانی برای ملاقات با مشتریان ، برگزاری جلسات آموزشی برای کارکنان و انجام مصاحبه ها مورد استفاده قرار گیرد. صاحبان مشاغل تیز می دانند که ارائه مهم است. یک اتاق هیئت مدیره جذاب می تواند نقش مثبتی در موفقیت بیشتر کسب و کار شما داشته باشد. شما می خواهید اتاق کنفرانس شما حرفه ای و در عین حال گرم به نظر برسد. کارآمد و در عین حال جذاب قبل از تصمیم گیری در مورد نوع میز کنفرانس و سایر مبلمان اداری برای اتاق جلسات ، در اینجا چند نکته اساسی وجود دارد که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام را انتخاب کنید.

قبل از اینکه شروع کنید

برای خرید میز اداری تصمیم بگیرید که عمدتا چگونه از اتاق جلسه شما استفاده می شود ، چه کسانی از آن استفاده می کنند و چند نفر به طور منظم از آن استفاده می کنند. به عنوان مثال ، اگر قصد دارید از آن عمدتا برای جلسات استفاده کنید ، یک میز کنفرانس چوبی بلند ممکن است ایده آل باشد. از طرف دیگر ، اگر مایل هستید که به منظور بحث آموزشی به گروههای بحث کوچکتر تقسیم شوید ، یک میز کنفرانس مدولار بهتر می تواند با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

از آنجایی که میز کنفرانس نقطه کانونی اتاق خواهد بود ، مهم است که به میز بزرگ یا کوچک نرسید. اندازه گیری کنید: میز کنفرانس باید متناسب با مرکز اتاق باشد.

محیط اتاق کنفرانس را در نظر بگیرید

محیط و ویژگی متمایز اتاق جلسه شما تا حد زیادی به نوع میز کنفرانس و نوع پایه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد.

برای تهیه میز اداری فهرستی از تمام وسایلی که می خواهید شامل آنها شود ، مانند یک تالار ، اعتبار ، تالار ارائه ، صفحه نمایش یا سبد سمعی و بصری تهیه کنید. ابعاد را بدانید تا تصور بهتری از میزان فضای مورد نیاز خود داشته باشید. اتاق را با در نظر گرفتن پنجره ها ، درها و ارتفاع سقف اندازه گیری کنید.

از طریق چک لیست تجهیزات ، می توانید تعیین کنید که به کدام منبع تغذیه نیاز دارید و مبلمان در رابطه با پریزها و جک های تلفن کجا باید قرار گیرد. اگر به طور منظم از تجهیزات AV و تله کنفرانس استفاده می کنید ، خرید میز کنفرانسی را که شامل یک خط مدیریت سیم یا پورت دسترسی به برق/داده است ، در نظر بگیرید.

مهم نیست چقدر فضا برای اتاق کنفرانس اختصاص داده شده است ، می توانید میز مناسب را پیدا کنید. میزهای کنفرانس در همه اشکال و اندازه ها وجود دارد. اگر فضا نگران کننده است ، یک میز گرد یا مربع کوچکتر انتخاب کنید.

NIYOUSHA بازدید : 31 چهارشنبه 27 مرداد 1400 نظرات (0)

وقتی صحبت از موفقیت تجاری و دفتر مدرن می شود ، شما باید یک چیز باشید - مولد. البته ، وقتی اینطور بیان کنید بسیار ساده به نظر می رسد ، اما مولد بودن و ماندن در واقع یک چیز کاملاً پیچیده است.

بهره وری به معنی چیزهای مختلف است و زیر بخش های مختلفی وجود دارد که زیر یک چتر قرار می گیرند. بهره وری شامل تجهیزات ، میزان عملکرد خوب ، سرعت کار ، میزان مصرف انرژی ، هزینه ها و میزان تأثیر آنها بر سود ، مشتریان و تعداد شما ، ارزش فردی آنها و تعداد خرید آنها ، و همچنین شامل کارکنان و روحیه آنها

شاید تعجب کنید که چرا شادی کارکنان شما یک معامله بزرگ است. مطمئناً تا زمانی که کار در حال انجام است ، مهم نیست که آنها به میز کار سفارشی خود لبخند می زنند و عاشق کارشان هستند یا نه؟ خوب ، در واقع این نگرش دایناسورهاست. اگر شغلی هستید که اهمیت زیادی به روحیه کارکنان نمی دهد ، به سادگی به بهره وری نمی رسید. ساده است.

بیایید آن را به ساده ترین شکل تقسیم کنیم. کارکنان کار را انجام می دهند ، چه آنها ماشین ها را مجبور به انجام این کار کنند و چه خود آنها این کار را انجام می دهند ، آنها هستند که فرآیند را کنترل می کنند. اگر کارمندی شاد و با انگیزه باشد ، بدون اینکه از او خواسته شود ، سخت تر کار می کند ، به طور مداوم ایده هایی را در اطراف میز کنفرانس ارائه می دهد و به کاری که انجام می دهد اهمیت می دهد. وقتی به چیزی اهمیت می دهید ، عملکرد بهتری دارید ، زیرا برای شما معنی دارد.

حالا ، از طرف دیگر ، اگر کارمندان شما راضی نباشند ، حداقل کارها را انجام می دهند و نه بیشتر. آنها سر کار می آیند ، روز را پشت سر می گذارند ، ساعت را تماشا می کنند و به خانه می روند. خودشه. آنها فراتر و فراتر نمی روند ، به ایده های خود اهمیت نمی دهند ، زیرا اگر گوش ندهید ، نکته ای در آن نمی بینند و در نتیجه ، احتمال اشتباهات بیشتر وجود دارد.

آیا آن تصویر مولد است؟ اولی بله ، دومی قطعاً خیر.

راز دیگر این است که بهره وری برابر با سود است. برای پی بردن به آن لازم نیست جراح مغز باشید ؛ اگر بهره وری بیشتری دارید ، با آنچه دارید بیشتر کار می کنید ، و این بدان معناست که پول بیشتری در راه است.

تجارت یعنی پول در پایان روز.

بنابراین ، ما متوجه شده ایم که روحیه بسیار مهم است ، اما چگونه می توانید آن را افزایش دهید؟ چیزهای بی شماری وجود دارد که می توانید روی آنها تمرکز کنید ، اما یکی از اساسی ترین مواردی که بسیاری از مشاغل از آن چشم پوشی می کنند ، مبلمان اداری است که در محیط کار خود قرار می دهید. این شامل دفتر اصلی شما ، غذاخوری های شما ، فضاهای استراحت شما ، فضاهای پذیرایی شما ، اتاقهای کنفرانس شما و هر اتاق دیگری است که در ساختمان خود دارید و تحت کنترل شماست. تک تک این اتاق ها باید از نظر راحتی ، پشتیبانی و کارایی بهینه سازی شوند. سبک اتاق نیز باید برای چشم خوشایند باشد. ما انسانها موجوداتی بصری ستیم و وقتی به فضایی افتخار می کنیم ، بهتر کار می کنیم ، برای مثال. ما ظاهر آن را دوست داریم

مزیت های استفاده از مبلمان اداری عبارت است از:

روشنایی دفتر

 

فهمیدن آن دشوار نیست - کار در یک دفتر تاریک و قدیمی به اندازه یک دفتر پویا ، مدرن و با رنگ روشن مفرح نخواهد بود ، درست است؟ اینها موارد اساسی هستند که اغلب به نفع کمپین های بزرگ بازاریابی و تغییرات نرم افزاری نادیده گرفته می شوند.

شاید زمان آن فرا رسیده است که به اصول اولیه برگردیم و در واقع به مسائل مورد بحث بپردازیم ، مبلمان اداری شیک بخریم و اطمینان حاصل کنیم که هرکسی آنچه را که لازم است داشته باشد تا بتواند کار مورد نیاز خود را انجام دهد ، داشته باشد

در این راهنما ما قصد داریم روی ارتباط بین موفقیت تجاری و مبلمان اداری تمرکز کنیم. گاهی اوقات این اصول اولیه است که بیشترین پاداش را به همراه دارد!

اگر در نظر دارید در آینده نزدیک یک دفتر کار را تغییر دهید ، اطلاعات مفید زیادی در اینجا پیدا خواهید کرد.

مزایای انتخاب بهترین مبلمان اداری برای محیط کار شما

طبق نظر شرکت مبلمان اداری مرانتی دلیلی وجود دارد که ما مدت زمان زیادی را صرف تزئین خانه هایمان می کنیم و آنها را درست جلوه می دهیم. ما زمان زیادی را در آنجا می گذرانیم و می خواهیم آرام و شاد باشیم. ما می خواهیم خانه های ما شیک و راحت باشند ، زیرا این باعث می شود احساس خوبی داشته باشیم. محیط اداری هم تفاوتی ندارد.

در اینجا دو روی سکه وجود دارد. شما می توانید مبلمان نامرغوب را انتخاب کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید ، شاید حتی به سراغ مبلمان اداری دست دوم بروید که روزهای بهتری را تجربه کرده است ، و مطمئناً پول نقد اضافی در حساب تجاری خود خواهید داشت. می توانید به دیوارهای خود نگاه کنید و فکر کنید که رنگ آمیزی خوب است و تا یک سال دیگر دوام می آورد و می توانید از پس کار برآیید. خوب است ، عملکرد خود را ادامه خواهد داد. با این حال ، آیا مولد خواهد بود؟ پاسخ منفی است ، احتمالاً نخواهد شد.

ما قبلاً اشاره کردیم که کارکنان می خواهند در مکانی پویا و مدرن کار کنند. برای مثال شاید با میز مدیریتی و صندلی های اداری خنک و دکوراسیونی که به پیوند بین رنگ و روح وصل می شود. اگر بتوانید از این عناصر استفاده کنید ، می توانید بهره وری را افزایش دهید. آیا ترجیح می دهید در یک دفتر خسته کننده ، کسل کننده یا یک دفتر مدرن و براق کار کنید؟ صادق باش!

NIYOUSHA بازدید : 53 سه شنبه 26 مرداد 1400 نظرات (0)

طراحی چارت سازمانی ساختار داخلی یک سازمان یا شرکت را نشان می دهد. کارکنان و موقعیت ها با جعبه یا اشکال دیگر نشان داده می شوند ، گاهی اوقات شامل عکس ها ، اطلاعات تماس ، ایمیل و پیوندهای صفحه ، نمادها و تصاویر. خطوط مستقیم یا آرنج سطوح را به هم متصل می کند. با نرم افزار org chart ما ، این یک تصویر بصری واضح از سلسله مراتب و رتبه افراد مختلف ، مشاغل و بخشهای تشکیل دهنده سازمان ایجاد می کند.

طراحی نمودارهای سازمانی همچنین به عنوان نمودارهای سازمانی ، نمودارهای سازمانی ، ارگانوگرامها ، نمودارهای ارگانوگرام (گاهی اوقات Organigrams یا Organigrammes) و نمودارهای سلسله مراتبی شناخته می شوند. گول نخورید: با وجود همه نام های مختلف ، همه آنها یک چیز هستند.

آیا می خواهید نمودار سازمانی خود را ایجاد کنید؟ Lucidchart را امتحان کنید. این سریع ، آسان و کاملاً رایگان است.

ایجاد نمودار سازمانی

در سال 1855 ، سرپرست عمومی راه آهن دانیل مک کالوم (1815-1878) آنچه را که اولین چارت سازمانی نگرش مدرن تصور می شد طراحی کرد. این نمودار تصویری از راه آهن نیویورک و ایری بود. مک کالوم آن را توسط نقشه کش و مهندس عمران جورج هولت هنشاو (1831-1891) تنظیم کرده بود. مک کالوم ، متولد اسکاتلند ، همچنین به عنوان ژنرال اتحادیه در جنگ داخلی خدمت کرد. هنشاو ، کانادایی ، در شرکت های آب و راه آهن در کانادا ، ایالات متحده و دانمارک کار می کرد.

اصطلاح "نمودار سازمانی" 50 تا 60 سال دیگر طول کشید تا مورد استفاده قرار گیرد. مهندس مشاور ویلارد سی برینتون از این اصطلاح در کتاب درسی خود در سال 1914 ، "روشهای گرافیکی برای ارائه حقایق" استفاده کرد. او ارزش نمودارها را اعلام کرد و گفت که باید از آنها بیشتر استفاده شود. نمودارها عمدتا در محافل مهندسی تا دهه 1920 مورد استفاده قرار می گرفتند ، زمانی که آنها شروع به پیدا کردن راه خود به دنیای تجارت کردند.

 

مترادف کمتر شناخته شده "Organigram" و "Organogram" در دهه 1960 مورد استفاده قرار گرفت.

نمودار مربوطه Organigraph نامیده می شود. در حالی که هنوز ساختار سازمانی را منعکس می کند ، کمتر از نمودار سازمانی خطی است و هدف متفاوتی را ارائه می دهد: نشان دادن ارتباطات و فرصت ها بین بخش ها ، محصولات یا زنجیره های تأمین.

انواع نمودارهای سازمانی

بهترین قالب نمودار سازمانی چیست؟ بسته به نیازهای شما و نوع سازمان ، ممکن است بخواهید یک قالب سازمانی سنتی کمتر انتخاب کنید. سه نوع اصلی از نمودارهای سازمانی وجود دارد: سلسله مراتبی ، ماتریسی و مسطح.

نمودار سازمان سلسله مراتبی: این رایج ترین نوع است و مترادف نمودار سلسله مراتبی را ایجاد می کند. سلسله مراتب جایی است که یک گروه یا شخص در راس قرار دارند ، در حالی که افراد دارای قدرت کمتر در زیر آنها ، به شکل هرم هستند. به پادشاهی با پادشاه یا ملکه در بالا ، یا سازمانی با مدیرعامل در بالا فکر کنید. با سلسله مراتب ، اعضا معمولاً با شخصی که به او گزارش می دهند و هر کسی که مستقیماً به آنها گزارش می دهد ، ارتباط برقرار می کنند.

نمودار سازمانی ماتریکس: این معمولاً تنها زمانی دیده می شود که افراد بیش از یک مدیر داشته باشند. به عنوان مثال ، یک سازمان می تواند تیمی از طراحان گرافیک داشته باشد که همگی به طراح گرافیک اصلی گزارش می دهند. طراحان گرافیک همچنین روی پروژه های دیگری کار می کنند که احتمالاً توسط یک مدیر پروژه جداگانه هدایت می شوند. در این مورد ، طراحان گرافیک دو مدیر خواهند داشت.

NIYOUSHA بازدید : 51 سه شنبه 26 مرداد 1400 نظرات (0)

یاد گرفتن طرز استفاده از مایکروفر می تواند راهی عالی برای گرم کردن غذای باقی مانده و پخت سریع غذا باشد. با این حال ، ممکن است از نحوه صحیح و ایمن استفاده از مایکروویو مطمئن نباشید ، یا بخواهید در مورد آنچه می توانید در این دستگاه گرم کنید و بپزید ، تجدید نظر کنید.

اگر تفاوت مایکروفر و ماکروویو مطمئن شوید که مایکروویو را طوری تنظیم کرده اید که استفاده از آن ایمن و آسان باشد. سپس می توانید غذا را در مایکروویو برای یک وعده یا میان وعده سریع گرم کنید. همچنین می توانید غذاهای خاصی را در مایکروویو مانند شام منجمد ، سبزیجات ، ماهی و پاپ کورن بپزید. شما باید مایکروویو را با تمیز کردن مرتب آن نگهداری کنید تا به کار خود ادامه دهد.

طرز استفاده از مایکروفر

برای استفاده از ماکروفر چند نکته مهم وجود دارد که عبارتند از:

مایکروویو را روی یک سطح صاف و خشک قرار دهید.

برای آشپزی با مایکروفر یک میز تمیز در آشپزخانه یا یک میز چوبی محکم برای مایکروویو خوب است. مایکروویو را در نزدیکی گاز یا برقی مانند اجاق گاز خود قرار ندهید.

اطمینان حاصل کنید که دریچه های هوای مایکروویو در یک طرف مسدود نشده اند.

بررسی کنید که حلقه غلتکی و سینی شیشه ای در مایکروویو محکم شده باشند.

 برای طرز استفاده از مایکروفر بیشتر مایکروویوها دارای حلقه پلاستیکی و سینی شیشه ای گرد هستند. حلقه غلتکی و سینی شیشه ای باید داخل مایکروویو قرار گیرد. سینی شیشه ای باید به راحتی و به آرامی روی حلقه غلتک بچرخد.

ماکروویو را به پریز دیواری متصل کنید

اطمینان حاصل کنید که خروجی 20 درجه است. این امر باعث می شود که از آن برای تغذیه مایکروویو ایمن باشید.

برای استفاده از مایکروفر بجای فر توجه داشته باشید که مایکروویو یک کشور ممکن است در کشوری دیگر کار نکند یا آسیب نبیند. در آمریکا و ژاپن ، پریزها معمولاً دارای 110 ولت 60 هرتز هستند. در اروپا ، آسیا و سایر نقاط جهان ، پریزها معمولاً دارای 220 ولت 50 هرتز هستند.

پریز را انتخاب کنید که قبلاً توسط دستگاه دیگر یا دستگاه الکترونیکی استفاده نمی شود.

به ویژگی های موجود در مایکروویو توجه کنید

طرز کار مایکروفر به این صورت است که ابتدا باید اعداد جلوی مایکروویو را از 1-9 بررسی کنید. با استفاده از این اعداد می توانید زمان پخت و پز یا گرم شدن مورد نظر خود را وارد کنید. همچنین باید یک دکمه Start در جلو وجود داشته باشد که می توانید از آن برای راه اندازی مایکروویو استفاده کنید. اکثر مایکروویوها دارای یک ساعت بر روی خود هستند که می توانید با استفاده از دستورالعمل های همراه با مایکروویو آن را تنظیم کنید.

بسته به مدل ، مایکروویو ممکن است تنظیماتی برای گرم کردن ، یخ زدایی و پخت غذا داشته باشد. این تنظیمات به طور خودکار غذای شما را بر اساس این که آیا می خواهید دوباره گرم کنید ، یخ زدایی کنید یا بپزید گرم می کند.

گرم کردن غذا در مایکروویو

برای طرز استفاده از مایکروفر باقی مانده های 1 تا 4 روزه را گرم کنید. باقیمانده های 5 روز یا بیشتر نباید گرم شوند یا خورده شوند ، زیرا احتمالاً خراب شده اند یا حاوی بیش از حد باکتری هستند تا با خیال راحت خورده شوند.

غذا را در یک حلقه روی یک بشقاب سرامیکی یا در یک کاسه شیشه ای بچینید. انباشتن غذا در وسط بشقاب یا کاسه باعث می شود غذای لبه بشقاب سریعتر از غذا به سمت مرکز بشقاب گرم شود. با هل دادن غذا به حلقه ای در لبه بشقاب یا کاسه از این امر جلوگیری کنید. این باعث می شود غذا به طور مساوی گرم شود.

همیشه غذا را در مایکروویو در ظروف سرامیکی یا شیشه ای گرم کنید. ظروف پلاستیکی می توانند مواد غذایی شما را ذوب کرده و آلوده کنند. ظروف فلزی می توانند در مایکروویو جرقه بزنند و خطر آتش سوزی دارند.

از استفاده از ظروف سرامیکی یا شیشه ای که دارای روکش طلا یا قطعات فلزی هستند خودداری کنید ، زیرا در مایکروویو جرقه می زنند.

غذا را با یک پوشش پلاستیکی ضخیم بپوشانید.

قبل از گرم کردن غذا با پوشاندن آن از پخش شدن آن در سراسر مایکروویو جلوگیری کنید. از یک پوشش ضخیم و گنبدی ساخته شده از پلاستیک مقاوم استفاده کنید که برای استفاده در مایکروویو طراحی شده است. می توانید روکش پلاستیکی مایکروویو را به صورت آنلاین تهیه کنید.

روکش پلاستیکی همچنین به گرم نگه داشتن غذا کمک می کند و احتمال خشک شدن آن در مایکروویو کمتر می شود.

همچنین می توانید از یک حوله کاغذی یا کاغذ مومی روی غذا به صورت تنگ استفاده کنید. دستمال کاغذی را بیش از یک دقیقه روی غذا نگذارید ، زیرا اگر در مایکروویو به مدت طولانی بماند در معرض سوختن است.

هر از گاهی غذا را کمی گرم کنید

 دانستن مدت زمان گرم کردن غذای پخته شده در مایکروویو می تواند مشکل باشد. با حرارت دادن غذا به مدت یک دقیقه شروع کنید. سپس ، آن را از مایکروویو خارج کرده و بررسی کنید که آیا به اندازه کافی گرم است یا خیر. غذا را هم بزنید ، به دنبال بخار ناشی از غذا باشید و آن را بچشید تا ببینید آیا به اندازه کافی گرم است یا خیر.

اگر غذا به اندازه کافی گرم نیست برای 30 ثانیه تا یک دقیقه دیگر در آن قرار دهید. گرم کردن غذا را در فواصل 30 ثانیه تا یک دقیقه ادامه دهید تا به اندازه کافی گرم شود.

گرم کردن کمی غذا به طور همزمان باعث می شود که غذا بیش از حد گرم نشود یا طعم آن خراب نشود.

منبع : https://www.wikihow.life/Use-a-Microwave

 

NIYOUSHA بازدید : 40 دوشنبه 25 مرداد 1400 نظرات (0)

طراحی ساختار سازمانی عامل اصلی تعیین عملکرد یک سازمان و نحوه همکاری افراد در این سازمان ها است. در این مقاله ، ما استدلال می کنیم که طراحی سازمان ها باید مبتنی بر علم و آینده نگر باشد. این امر چالش هایی را در طراحی سازمان ها در زمینه ها و موقعیت هایی ایجاد می کند که جدید هستند و قبلاً دیده نشده اند. آزمایش آنچه هست و چه چیزی ممکن است مبنای کاوش و بررسی آنچه علم خوبی را برای طراحی سازمانی می سازد ، است.

آزمایش به ما این امکان را می دهد تا بررسی کنیم که چه چیزی ممکن است برای طرح های سازمان ، که هنوز به خوبی درک نشده اند یا هنوز وجود ندارند ، باشد. جوامع مشارکتی ، مشاغل جدید ، سازمانهای چابک و سازمانهای موقت مثالهایی هستند. آزمایش به ما امکان می دهد آنچه را که هست و آنچه ممکن است باشد بررسی و بررسی کنیم و مشکل طراحی سازمانی را بررسی کرده و آزمایشاتی را برای درک رابطه بین ساختار و مکانیسم های هماهنگی اطلاعات ، ارتباطات ، تصمیمات ، اعتماد و انگیزه ها انجام دهیم-مبنایی برای چند احتمالی نظریه طراحی سازمانی.

مراحل طراحی ساختار سازمانی

یک طرح سازمانی باید تناسب بین ساختار تقسیم وظایف در سازمان با هماهنگی آن یا نحوه عملکرد هماهنگ این وظایف را مشخص کند. این وظایف می توانند به هم وابسته و نامشخص باشند. برای طراحی سازمانهای خوب ، ما به شواهد تجربی در مورد آنچه هست و اکتشاف در مورد آنچه که ممکن است نیاز داشته باشیم. ما برای اینکه بتوانیم دانش خود را تعمیم دهیم به یک مبنای نظری خوب نیاز داریم. برای نشان دادن نکته خود ، ما دو آزمایش را بر روی فرضیه کلاسیک شکل M بررسی می کنیم-یک شبیه سازی کامپیوتری که هماهنگی ، ساختار سازمان و وابستگی متقابل را بررسی می کند و یک آزمایش آزمایشگاهی که تأثیر انگیزه ها را بر فرصت طلبی و عملکرد بررسی می کند. با هم ، ما متوجه می شویم که فرم M یک طراحی سازمانی قوی است ، اما با شرایط احتمالی.

در نهایت ، ما بحث می کنیم که چگونه مشاهده و آزمایش با هم پایه و اساس توسعه نظریه طراحی سازمانی مبتنی بر علم است.

زمینه

طراحی ساختار سازمانی تأثیر بسزایی بر عملکرد سازمان دارد (دوتی و همکاران 1993). بنابراین ، مهم است که بدانیم یک سازمان خاص چگونه باید طراحی شود. ون د ون و همکاران در سال 2013 آمده است: "در مورد طراحی سازمان ها و موسسات چیزهای زیادی آموخته شده و حتی باید بیشتر آموخته شود." علاوه بر این ، آنها از محققان می خواهند که با طرح دستور کار جدید در طراحی سازمانها با روشهای تحقیقاتی نویدبخش ، به مرز مطالعات سازمانی بازگردند. لویت (2012) پیشنهاد می کند که تحقیقات آینده در مورد طراحی سازمان مرزهای نظریه ریز احتمالی سازمان را گسترش می دهد. گولاتی و همکاران (2012) ، از طرف دیگر ، تمرکز بر طراحی فرا سازمانی را پیشنهاد می کند که در آن طراحی سازمانی در زمینه ای بین سازمانی و اجتماعی مورد توجه قرار می گیرد.

 

آیا ما دانش علمی داریم که می تواند به ما در طراحی سازمانهای کارآمد و م forثر برای آینده کمک کند و آیا علم طراحی سازمانی وجود دارد؟ در ابتدا ممکن است به نظر برسد که علم و طراحی متضاد یکدیگر هستند و این دو با هم سازگار نیستند. علم فعالیت فکری و عملی است که شامل مطالعه سیستماتیک ساختار و رفتار جهان فیزیکی و طبیعی از طریق مشاهده و آزمایش است ، در حالی که طراحی یک طرح یا نقاشی است که برای نشان دادن ظاهر و عملکرد یا عملکرد یک ساختمان ، پوشاک ، سازمان طراحی شده است. ، یا شی دیگری قبل از ساخته شدن.

 

در این مقاله ، ما در مورد علم طراحی سازمانی بحث می کنیم و ارائه می دهیم ، از جمله بحث مدل ها و نظریه های طراحی سازمان ها. ما استدلال می کنیم که آزمایش آنچه هست و آنچه ممکن است باشد ارتباط علم و طراحی برای علم طراحی سازمانی است (برتون و اوبل 2011). ما ممکن است با استناد به روشهای تحقیق جدید و روشهای جدید تصور امکانات ، به موضوع طراحی سازمانها بپردازیم. با این حال ، ما همچنین باید از دانش فعلی خود برای طراحی سازمانهای جدید برای شرایط جدید استفاده کنیم. استفاده از آزمایش بر اساس دانش فعلی ما راهی برای پیشرفت است. این تنها راهی است که می توان دانش موجود را برای کمک به سازمانهای طراحی در آینده تعمیم داد.

 

این مقاله همچنین دیدگاه روش شناسی علم طراحی سازمان را ارائه می دهد. ما در مورد آنچه از علم طراحی سازمان آموخته ایم بحث خواهیم کرد. با تکیه بر کتاب سیمون علوم مصنوعی (سیمون 1996) و مفاهیم مرتبط ، ما یک علم طراحی سازمانی را توسعه می دهیم که در آن سوال اساسی طراحی سازمانی این است که چگونه بین ساختار و هماهنگی تناسب ایجاد کنیم. ساختار این است که یک هدف یا مشکل بزرگ را به مسائل و واحدهای کوچکتر تقسیم کنیم. نتیجه مجموعه ای از وظایف است که باید انجام شود

NIYOUSHA بازدید : 43 جمعه 22 مرداد 1400 نظرات (0)

برای درک اینکه چرا مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) برای هر کسب و کاری مهم است ، ابتدا باید بفهمید که آن چیست. این کار به آسانی قابل تصور نیست ، زیرا BPM برای افراد مختلف معانی متفاوتی دارد. هر شرکت کننده در یک تجارت دیدگاه و تعریف متفاوتی از BPM دارد که تحت تأثیر نقش او قرار دارد.

برای برخی ، BPM همه چیز مربوط به فناوری است. این تکامل توسعه برنامه و وسیله ای برای دستیابی به خودکارسازی فرایندها است. برای دیگران ، BPM مربوط به بهینه سازی است: دنیایی از روش ها مانند شش سیگما ، Lean ، CI یا TQM. برای بسیاری ، BPM راهی برای برقراری ارتباط با نحوه انجام کار و همچنین تسهیل تغییر است. و برای دیگران ، BPM روشی است برای آگاهی از نحوه کارکردن همه چیز. و لیست همچنان ادامه دارد…

در حالی که هیچ یک از این تعاریف در موردد مدیریت با فرایند واقعاً اشتباه نیستند ، اما توسط دیدگاه محدود یک نقش یا عملکرد خاص هدایت می شوند. هر جزء فقط یک زیرمجموعه از BPM به عنوان یک کل است. اگر این اجزا به صورت جداگانه انجام شوند ، شرکتهایی که از آنها استفاده می کنند در درک چگونگی دستیابی به BPM واقعی موانعی ایجاد می کنند و به طیف گسترده ای از مزایای بالقوه دست نخواهند یافت.

یک مثال مکرر در این مورد ، اتوماسیون فرآیندها است که می تواند بخشی از BPM باشد ، اما به خودی خود BPM نیست. اثبات ساده این امر این واقعیت است که تعداد نامحدودی از فرآیندها وجود دارد که می توانند بدون هیچگونه خودکارسازی مدیریت ، بهینه سازی و نظارت شوند. همچنین این واقعیت وجود دارد که امکان خودکارسازی یک فرآیند ناکارآمد کاملاً وجود دارد. ادعای خودکارسازی یک فرایند ضعیف و ناکارآمد به عنوان BPM ، امری دشوار است. با این وجود ، مشاغلی که یک فرآیند ضعیف را با موفقیت خودکار کرده اند ، اغلب متقاعد شده اند که با موفقیت از BPM استفاده می کنند.

مدیریت فرایند تجاری چیست؟

بنابراین ، تعریف BPM باید جنبه های ذکر شده در بالا را شامل شود ، اما باید یک هدف جامع تر و نتایج محور کسب و کار را نیز شامل شود. BPM باید به عنوان یک رشته در نظر گرفته شود ، یک روش جامع که توسط نتایج کسب و کار هدایت می شود:

انواع مدیریت فرایند های تجاری (BPM) - یک رویکرد سیستماتیک جامع برای دستیابی به نتایج بهینه کسب و کار.

یکی از روشهای مستقیم نگاه کردن به BPM این است که به 10 وات مرتبط با یک تجارت فکر کنید: چه ، چرا ، کجا ، چه وقت ، چه کسی ، چگونه ، با ، تماشا ، نگرانی و ثروت.

با درک اینکه چه کاری انجام می شود ، چرا ، کجا و چه زمانی انجام می شود ، چه کسی این کار را انجام می دهد ، چگونه انجام می شود ، و با چه منابعی ، همه در حین مراقبت از عملکرد ، مشخص کردن آنچه باید نگران بود و چگونه این نگرانی ها را کاهش می دهد ، طیف وسیعی از روشها و ابزارها را می توان برای دستیابی به بهترین نتایج با کمترین هزینه و دستیابی به بیشترین ارزش استفاده کرد.

کاربرد مداوم این روشها و ابزارها در WW های یک کسب و کار در پیگیری چرخه تعالی کلاسیک ، اساس BPM است.

 

مدیریت فرآیند کسب و کار چه چیزی ارائه می دهد؟

مدیریت فرآیندها سازمان ها را قادر می سازد تا عملکردهای تجاری را با نیازهای مشتری هماهنگ کنند و به مدیران اجرایی کمک می کند تا نحوه استقرار ، نظارت و اندازه گیری منابع شرکت را تعیین کنند. هنگامی که BPM به درستی اجرا شود ، توانایی افزایش کارآیی و بهره وری ، کاهش هزینه ها و به حداقل رساندن خطاها و ریسک را دارد - در نتیجه نتایج را بهینه می کند. پیاده سازی بهترین شیوه ها در BPM به مدیریت مالی مناسب کمک می کند و به خوبی نشان می دهد که یک سازمان در دستیابی به اهداف خود چقدر موفق است.

مشاغل با رویکرد جامع برای BPM از مزایای ملموسی برخوردار هستند:

  • رشد درآمد
  • کاهش هزینه ها
  • انطباق
  • مدیریت ریسک
  • اجتناب از هزینه
  • بهبود بهره وری
  • بهبود تجربه مشتری
  • مزیت رقابتی
  • چابکی تحول و نوآوری
  • استراتژی پیوند با اجرا
  • تحول دیجیتالی

BPM توسط شرکت هایی مانند GE نشان داده شده است که پیشرفت های دو رقمی در اقدامات مانند حاشیه ، ظرفیت ، استفاده از منابع و استفاده از سرمایه ارائه می دهد.

تحقیقات فارستر با مشتریان خود که از BPM استفاده می کنند نشان می دهد که پروژه های BPM 30 تا 50 درصد بهره وری را برای فرآیندهایی که شامل کارکنان اصلی دفتر می شود ، به ارمغان می آورد و آنها معمولاً 15 تا 30 درصد بهره وری را برای فرآیندهایی که شامل کارگران دانش می شود ، به ارمغان می آورند.

یک گزارش گارتنر بیان می کند که بر اساس نظرسنجی از تجربیات BPM مشتریان خود ، 80 درصد از شرکت های سازمانی که پروژه های BPM را انجام می دهند ، نرخ بازگشت داخلی بهتر از 15 experience را تجربه خواهند کرد.

مشارکت توسعه NIST Manufacturing Extension مزایای BPM قابل توجهی را برای مشتریان خود شناسایی کرده است. بهبودهای معمولی شامل موارد زیر است:

  • زمان سرب (زمان چرخه) 90 reduced کاهش یافته است
  • افزایش بهره وری 50 درصد
  • موجودی کار در فرآیند 80 درصد کاهش یافت
  • کیفیت 80 درصد بهبود یافته است
  • کاهش 75 درصدی استفاده از فضا
  • افزایش 20 درصدی حجم فروش
  • افزایش 40 درصدی درآمد

انواع مدیریت فرایند همچنین راهی برای بهره مندی بیشتر از سرمایه گذاری های موجود ، به ویژه سرمایه گذاری های فناوری اطلاعات است. کسب و کارها باید به دنبال راه هایی برای افزایش توانایی خود در ایجاد ارزش جدید از پول صرف شده در سیستم ها و فناوری باشند. امروز بیشتر

NIYOUSHA بازدید : 39 سه شنبه 19 مرداد 1400 نظرات (0)

تعریف نمودار سازمانی یا "نمودار سازمانی" نموداری است که سلسله مراتب گزارش یا روابط را نشان می دهد. بیشترین کاربرد نمودار سازمانی نشان دادن ساختار یک کسب و کار ، دولت یا سازمان دیگر است.

چارت سازمانی چیست ؟ نمودارهای سازمانی کاربردهای گوناگونی دارند و می توان آنها را به روش های مختلف ساختار بندی کرد. آنها ممکن است به عنوان یک ابزار مدیریتی ، برای اهداف برنامه ریزی ، یا به عنوان یک فهرست پرسنل ، برای مثال استفاده شوند. شاید سازمان شما به شیوه "فرمان و کنترل" عمل نکند ، بلکه در عوض به تیم ها متکی است.

در اینجا چند ایده و مثال وجود دارد که به شما کمک می کند نمودار سازمانی کاملی را برای نیازهای خود طراحی کنید.

نحوه استفاده از نمودار سازمانی

نمودار سازمانی چیست ؟ از جهات مختلف مفید هستند. در اینجا چند روش وجود دارد که شرکت یا گروه شما می تواند از نمودار سازمانی بهره مند شود.

  • مسئولیت های کاری و گزارش روابط را نشان دهید.
  • به رهبری اجازه دهید تا رشد یا تغییر را به طور مثرتری مدیریت کند.
  • به کارکنان اجازه دهید تا درک کنند که چگونه کار آنها با طرح کلی سازمان مطابقت دارد.

بهبود خطوط ارتباطی

  • یک فهرست راهنمای کارمندان بصری ایجاد کنید.
  • ارائه انواع دیگر اطلاعات ، مانند ساختارهای نهاد تجاری و سلسله مراتب داده ها.
  • نوع نمودار سازمانی که ایجاد می کنید باید نشان دهنده فلسفه مدیریت و ساختار سازمانی شرکت شما باشد.

چهار نوع اساسی از نمونه چارت سازمانی شرکت بازرگانی وجود دارد:

  • عملکردی بالا به پایین
  • ساختار تقسیم بندی
  • نمودار سازمانی ماتریکس
  • نمودار سازمانی مسطح

درباره انواع نمودارهای سازمانی بیشتر بدانید.

نکاتی در مورد ساخت نمودارهای سازمانی

ایجاد یک چارت سازمانی مدیران کاملاً قالب بندی شده و با ظاهر حرفه ای به مهارت خاصی نیاز ندارد ، اما همچنین به طور تصادفی اتفاق نمی افتد. در اینجا 10 نکته مفید برای ایجاد یک نمودار سازمانی کامل وجود دارد.

نحوه ایجاد نمودار سازمانی

ما معمولاً به چارت سازمانی نگرش با ساختار نسبتاً سفت و سخت از بالا به پایین فکر می کنیم. در اینجا فرمت یک نمودار سازمانی سه سطح اساسی است.

 

نمودار سازمانی ساده

اما همانطور که کت و شلوار تجاری یک اندازه برای همه مناسب نیست ، همین را می توان در مورد نمودار سازمانی نیز گفت. شما می خواهید یک نمودار سازمانی را متناسب با نیازهای سازمان خود تنظیم کنید. عوامل زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. چه نوع اطلاعاتی باید در هر جعبه گنجانده شود؟ آیا نمودار باید از بالا به پایین یا در جهت دیگری جریان یابد؟ اگر افرادی با نقش های متعدد وجود داشته باشند چطور؟

پاسخ به این سوالات چارت سازمانی شرکت به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که چگونه یک چارت سازمانی متناسب با موقعیت منحصر به فرد خود ایجاد کنید.

منابع اضافی نمودار سازمان

این ویدئوی اطلاعاتی مروری کوتاه بر نحوه شروع ساختن نمودار سازمانی با SmartDraw ارائه می دهد. با شروع با قالب نمودار org ، این ویدیو شما را با اصول اولیه ایجاد نمودار سازمانی SmartDraw آشنا می کند. در کمتر از چهار دقیقه ، به شما نشان می دهد که چگونه یک چارت سازمانی بسازید که به نظر حرفه ای تولید می شود.

استفاده از Org Charts Online

فراتر از نمودار سازمانی چاپ شده بروید. نمودارهای سازمانی آنلاین تعاملی هستند. آنها به شما اجازه ایجاد پیوندهای دیگر اطلاعات و منابع را می دهند. آنها به راحتی در داخل یا خارج از سازمان شما به اشتراک گذاشته و توزیع می شوند. به علاوه ، یک نمودار سازمانی آنلاین نیازی به چاپ مجدد و توزیع مجدد ندارد ، بنابراین به روز نگه داشتن آن بسیار ساده تر است.

NIYOUSHA بازدید : 169 شنبه 16 مرداد 1400 نظرات (0)

طراحی ساختار سازمانی نحوه عملکرد سازمان را مشخص می کند. ساختار سازمانی برای توسعه چگونگی سازماندهی یا گروه بندی افراد برای کمک به اهداف سازمان مورد استفاده قرار می گیرد. این ساختار گزارشگری ، مشاغل ، غرامت و مسئولیت های هر نقش را تعریف می کند. طراحی ساختار سازمانی مستلزم در نظر گرفتن ارزش ها ، اهداف مالی و تجاری سازمان است. این باید به رشد سازمان و توانایی افزودن مشاغل یا بخشهای اضافی منجر شود.

واحدهای تجاری یا بخشها را تعریف کنید

مراحل طراحی ساختار سازمانی  هر واحد تجاری باید اهداف و مسئولیتهای مشابهی داشته باشد که توسط یک یا چند مدیر قابل نظارت و هدایت باشد. واحدهای تجاری یا بخشها برای هماهنگی در ایجاد ساختار سازمانی مناسب ، همسو می شوند. بسته به نوع ساختار سازمانی که مورد استفاده قرار می گیرد ، ممکن است بخشها به طور جانبی با سایر بخشها هماهنگ شوند یا یکی بر دیگری نظارت کند.

تعیین کنید که کدام نوع ساختار سازمانی بیشتر با نیازهای تجاری شما مطابقت دارد

چندین نوع طراحی ساختار سازمانی تضمین می کند که یک سازمان می تواند با ساختار گزارشگری خود با موفقیت عمل کند ، در صورت لزوم گسترش یابد و اهداف خود را با موفقیت برآورده کند. به عنوان مثال ، اگر سازمان شما کوچک است ، ممکن است به سادگی ساختار سازمانی را به بخش هایی مانند تولید ، منابع انسانی و امور مالی تقسیم کند. نوع کسب و کار ، واحدها و نحوه عملکرد سازمان شما تعیین می کند که کدام نوع ساختار سازمانی را انتخاب کنید.

تیم های اجرایی و مدیریتی را تعریف کنید

مدیریت اطلاعات مشاوره مسئول اطمینان از مطابقت هر واحد تجاری با اهداف سازمان هستند. مراحل طراحی ساختار سازمانی  ممکن است شامل یک یا چند مدیر ارشد برای نظارت بر کل سازمان و مدیران برای هدایت هر واحد تجاری در ساختار سازمانی باشد. سازمان ممکن است از یک ناظر برای نظارت بر کلیه عملیات و یا چندین سرپرست جهت هدایت هر واحد تجاری ، که در نهایت به مدیر اجرایی یا مالک گزارش می دهد ، نیاز داشته باشد.

معیارهای عملکرد و جبران را تعیین کنید

 هنگامی که طراحی ساختار سازمانی تعیین می شود ، شرح وظایف را می توان به وضوح تعریف کرد و در آن هر شغل در سلسله مراتب قرار می گیرد. هر شرح شغل باید شایستگی های مورد نیاز برای انجام کار و انتظارات هر شغل برای تحقق اهداف سازمان را منعکس کند. پس از تعریف هر شغل در چارت سازمانی نگرش، باید جبران خسارت بر اساس مسئولیت های هر شغل تعیین شود.

NIYOUSHA بازدید : 38 جمعه 15 مرداد 1400 نظرات (0)

ویژگیهای یک مدیر عامل حرفه ای چیست؟ متأسفانه هیچ پاسخ جامعی برای این سال وجود ندارد. همه چیز به عوامل متعددی بستگی دارد ؛ مانند نوع شرکت مورد نظر ، استراتژی ، هدف ، زمینه ، سهام ، تیم ، مدیریت…

به زبان ساده ، همانطور که باید کارمند مناسب برای شغل مناسب وجود داشته باشد ، مدیر مناسب برای شرکت ، زمینه و تیم مناسب نیز وجود دارد. بنابراین ، یک مدیر "خوب" یک مفهوم کاملاً وابسته به زمینه است.

بنابراین ، در اینجا 15 ویژگی که اغلب با مدیران حرفه ایمرتبط هستند ، آورده شده است.

شماره 1 - داشتن چشم انداز و ارتباط با آن

یکی از ویژگیهای یک مدیرعامل حرفه ای ، دانستن نحوه انتقال مأموریت به دیگران و ارائه طرز تفکر روشن است که می تواند کار همه را جهت دهد. داشتن بینایی یک چیز است ، اما اینکه بتوانید آن را منتقل کنید کاملاً چیز دیگری است.

به هر حال ، اگر به وضوح قابل درک نباشد ، بی فایده است. و من باید واژه را به وضوح تأکید کنم!

شماره 2 - خودمختار و مسئول بودن

یک مدیر عامل حرفه‌ای باید بتواند به تنهایی تصمیمات خود را اتخاذ کند و از همه مهمتر باید بتواند مسئولیت آن انتخاب ها را خوب یا بد انتخاب کند. همچنین بسیار مهم است که آنها استقلال کارکنان خود را در اولویت قرار داده و توسعه دهند و آنها را مدام توانمند سازند.

خودمختار بودن به این معناست که از مسئولیت نترسید ، بتوانید موضع محکمی در مورد موضوعات حتی در مواقع تنها با یک نظر داده شده داشته باشید و پیامدهای چنین تصمیمی را بپذیرید.

بیایید صادق باشیم - رهبر بودن اغلب به این معنی است که باید به تنهایی با مشکلات روبرو شوید ، و این قدرتی نیست که به همه داده شود!

شماره 3 - دانستن نحوه فرماندهی

فرد فرمانده باید هدف را زیر نظر داشته باشد ، دستورالعمل ها را ارائه دهد ، قضاوت کند ، موانع را به طور مستقیم برطرف کند ، احساسات خود را مدیریت کند ، برای دیگران الگو باشد ، در برخی از موضع ها موضع محکمی اتخاذ کند-اغلب برخلاف وضع موجود - و اعتماد دیگران را جلب کنید. واقعاً کار آسانی نیست!

هیچ چیز برای تیمی مضرتر از یک کاپیتان بدون راهنما نیست ، که قادر به حل اختلافات نیست ، از دیدن واقعیت آنگونه که هست خودداری می کند ، نمی تواند انتقاد را تحمل کند و پاسخگوی اقدامات خود نیست. این دستور العمل کامل برای فاجعه است!

شماره 4 - اتخاذ تصمیمات درست در زمان مناسب

برای مدیران ، هنر تصمیم گیری از الزامات اساسی رهبری است. نتیجه انتخابهای مدیر می تواند دلیل موفقیت یا شکست آنها باشد و اغلب نیز هست.

مهم است که بهترین تصمیم ممکن را بگیریم ، اما گرفتن آن در زمان مناسب بسیار مهم است. خیلی دیر انجام دادن به اندازه تصمیم گیری اشتباه است.

شماره 5 - نشان دادن شجاعت مدیرعامل حرفه ای

یکی از ویژگیهای اصلی یک مدیرعامل حرفه ای شجاعت مدیریتی اوست. به هر حال ، آنها افرادی هستند که باید با مشکلات روبرو شوند ، چیزهایی را که هستند بیان کنند ، تصمیمات دشواری بگیرند و مسئول اعمال خود باشند.

به رسمیت شناختن چیزها به این معنی که آنها می گویند آنچه را که باید در زمان مناسب ، به شخص مناسب و به شیوه مناسب بیان شود.

مواجهه با مشکلات اساساً معادل این است که مطمئن شوید شخص به واقعیت نگاه می کند ، مهم نیست که چقدر خشن است ، و سپس آن را با تیم به اشتراک بگذارید تا با هم کنار بیایید.

در مجموع ، شجاعت مدیریتی به معنای دانستن نحوه مدیریت طوفان ، از جمله عدم قطعیت و ابهام ناشی از آن است. یک مدیرعامل حرفه ای بیشتر از تصمیمات اشتباه تصمیمات درست می گیرد ، حتی اگر بر اساس اطلاعات ناکافی باشد ، در کمترین زمان ممکن و با راه حل های اندک یا بدون سابقه که استدلال خود را بر اساس آنها استناد کند!

شماره 6 - نشان دادن رهبری و الهام بخشیدن به دیگران

رهبری توانایی تأثیرگذاری و هدایت گروه به سوی یک هدف مشترک است ، در حالی که از رابطه اعتماد متقابل لذت می برید. برای یک مدیر ، این همچنین به معنای مسئولیت پذیری ، فرماندهی ، داشتن بینایی ، تشویق مشارکت و انگیزه کارکنان است ، در حالی که همکاری گروهی را با هدف اصلی در نظر بگیرید.

شماره 7 - داشتن منابع فکری

یک مدیر عامل حرفه ای همیشه می خواهد خود را تکامل دهد ، بیاموزد و بهتر کند. هرچه منابع فکری بیشتری داشته باشند ، یادگیری سریعتر اتفاق می افتد!

آیا مدیران شما سبک تفکر منطقی دارند. توانایی استفاده از یک زنجیره استدلال منظم و دقیق یا طرز فکر سیستماتیک و قیاسی؟

آیا آنها قادر به ایجاد و تدوین فرضیه ها ، داشتن حس ششم و شهود خود هستند؟ در طوفان ابهام ، شهود ضروری ترین ابزار است!

آیا آنها علاوه بر روش عملیاتی تری برای مشاهده امور ، دیدگاه راهبردی جهانی دارند؟ آیا آنها قادر به دستکاری مفاهیم انتزاعی هستند که مستقیماً به کاربرد مستقیم تبدیل نمی شوند ، مانند ایده ها و مفاهیم مفهومی؟

شماره 8 - داشتن حس سیاسی

داشتن حس سیاسی اساساً این است که بتوان بین "سیاسی بودن" و "داشتن حس سیاسی" تفاوت قائل شد (و از تعداد افرادی که این تمایز را درک نمی کنند شگفت زده خواهید شد!).

NIYOUSHA بازدید : 36 چهارشنبه 13 مرداد 1400 نظرات (0)

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

با طیف گسترده ای از ماشین های لباسشویی در بازار ، هنگام خرید یک ماشین جدید ، دانستن اینکه به دنبال چه چیزی باشید دشوار است. مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید اندازه و ظرفیت است ، اما باید در مورد ویژگی هایی که نیاز دارید نیز فکر کنید. ماشین های لباسشویی را با راهنمای انتخاب لوازم خانگی مفید ما مقایسه کنید و دریابید که برای شما مناسب است. پس شاید حتی لازم باشد اخبار لوازم خانگی را هم دنبال کنید.

ددر نظر گرفتن ظرفیت ماشین

ظرفیت لباسشویی خوب قیمت مناسب بر حسب کیلوگرم است. این به حداکثر وزن بار یک مدل خاص اشاره دارد. هرچه ظرفیت بیشتر باشد ، اقلام بیشتری را می توانید به طور همزمان شستشو دهید.

ظرفیت معمولاً به پنبه اشاره دارد

شایان ذکر است که این معمولاً فقط به برنامه های پنبه اشاره می کند. ظرفیت قابل استفاده برای چرخه های دیگر ممکن است متفاوت باشد

اندازه ماشین لباسشویی و توصیه های اندازه گیری

یکی از نکاتی برای خرید ماشین لباسشویی اهمیت دارد، توجه به ابعاد است. این ویژگی می تواند متفاوت باشد ، بنابراین همیشه باید عرض ، ارتفاع و عمق ماشین لباسشویی خود را با فضای موجود دوبار بررسی کنید.

همیشه ترخیص کالا شامل شود

به یاد داشته باشید که فضای مقرون به صرفه ترین ماشین لباسشویی ترخیص را نیز در نظر بگیرید. ماشین های لباسشویی برای قرار دادن لوله کشی به فاصله حداقل 50 میلی متر در پشت و 25 میلی متر در دو طرف نیاز دارند.

روی هم قرار دهید تا در فضاهای کوچک جا بگیرد

اگر فضا در خانه شما درجه یک را دارد ، می توانید از کیت های انباشته برای قرار دادن واشرها و خشک کن ها روی یکدیگر استفاده کنید.

مطمئن شوید که ماشین ها روی هم قرار می گیرند

کیت های چیدن فقط برای مدل های خاصی طراحی شده اند ، بنابراین باید مطمئن شوید که یک دستگاه سازگار با هر دو دستگاه را خریداری کرده اید.

خرید کن

طبق راهنمای خرید ماشین لباسشویی ابعاد ، عرض ، ارتفاع ماشین لباسشویی سفید اهمیت دارد.

آیا باید ماشین لباسشویی بخرم؟

خشک کن های مقرون به صرفه ترین ماشین لباسشویی ترکیبی یک گزینه محبوب برای کسانی است که در آپارتمان ها زندگی می کنند یا خانه های جمع و جورتر بدون منطقه ای از لوازم جانبی جداگانه یا فضای بیرونی برای خشک کردن لباس ها.

 

برنامه های ماشین لباسشویی توضیح داده شد

ممکن است واضح به نظر برسد ، اما ارزش دارد با برنامه های مختلف شستشو آشنا شوید تا مطمئن شوید که بهترین چرخه را برای بار خود اجرا می کنید.

لباس ها در داخل ماشین لباسشویی شستشو می شوند.

پنبه

برنامه های پنبه ای به شما امکان می دهد پنبه های خود را بدون آسیب رساندن به پارچه بشویید. پارچه های پنبه ای معمولاً در دماهای بالاتر شسته می شوند ، به ویژه هنگامی که صحبت از ملافه ، لباس زیر یا موارد بسیار کثیف است (پنبه می تواند باعث تحریک و چرخش بیشتری شود).

مصنوعی

پارچه های مصنوعی ، مانند پلی استر و ویسکوز ، معمولاً کمی ظریف تر از پنبه هستند. این چرخه در دمای پایین تر با چرخش کندتر شستشو می شود. اگر ماشین لباسشویی شما برنامه خاصی ندارد (برخی دیگر ندارند) ، به جای آن پارچه های مصنوعی را در محیطی ظریف بشویید.

مراقبت کودک

یکی از  نکاتی برای خرید ماشین لباسشویی توجه به قفل کودک است. چرخه های مراقبت از نوزاد در دمای بالاتر شستشو می شوند تا لباس های شسته شده از لباس های اضافی که ممکن است به پوست حساس کودک شما آسیب برساند یا تحریک شود ، پاک شوند.

چرخش

گاهی اوقات ، یک چرخش اضافی برای بارهای بزرگتر یا کاهش زمان خشک شدن مورد نیاز است. این برنامه آب بیشتری را حذف می کند و می تواند علاوه بر چرخه ای که قبلاً به پایان رسیده است ، انتخاب شود.

شستشو و چرخاندن

تنظیمات شستشو و چرخش می تواند برای تازه کردن لباسهایی که فقط نیاز به آبکشی دارند یا برای افزودن نرم کننده پارچه استفاده شود. این چرخه همچنین می تواند برای شستشو و چرخش اضافی بعد از یک چرخه استفاده شود.

مراقبت در فضای باز

چرخه های مراقبت در فضای باز برای لباس های ضد آب و لباس های ورزشی طراحی شده است. اینها در دمای پایین مدت طولانی تری شسته می شوند تا لکه ها و بوهای عرق را از بین ببرند ، در حالی که از پارچه ها یا روکش های مخصوص محافظت می کنند.

پشم ، ظرافت و شستشوی دستی

این چرخه در دمای پایین شستشو می شود و با سرعت کمتری می چرخد ​​تا از پارچه های ظریف محافظت کند.

شستشوی سریع

اقلام لباسشویی با آلودگی کمی را در سریع ترین زمان با تنظیمات سریع شستشو بشویید.

NIYOUSHA بازدید : 34 سه شنبه 12 مرداد 1400 نظرات (0)

راهنمای خرید ساعت هوشمند

من فکر می کنم ساده ترین راه برای شروع این است که درک اولیه ای از انواع مختلف ساعت های هوشمند داشته باشید. تنوع مناسبی وجود دارد ، اما می توان آنها را در چند دسته بندی عمده دسته بندی کرد. این کاری است که بقیه این پست در تلاش برای محدود کردن جستجوی شما انجام می دهد. در این پست به راهنمای خرید ساعت هوشمند می پردازیم.

انواع اصلی ساعت های هوشمند

  1. سیستم عامل: Android Wear در مقابل Tizen (Samsung Gear) در مقابل OS (Apple)

این نقطه شروع بزرگ هنگام خرید ساعت هوشمند ارزان است. خوشبختانه این تصمیم بسیار آسان است زیرا تا حدی به تلفن هوشمندی که شما دارید بستگی دارد. اگر تلفن Android دارید ، یک ساعت هوشمند اندرویدی تهیه کنید. اگر آیفون اپل هستید ، یک ساعت هوشمند ارزان OS تهیه کنید.

اما ، اگر شما آماده دریافت تلفن دیگری هستید ، این بدان معناست که میدان کاملاً باز است ، چه باید بکنید ... باید بین ساعت هوشمند iOS و ساعت هوشمند Android تصمیم بگیرید.

این تصمیم چندان ساده ای نیست به هر حال ، محصولات اپل عالی هستند. با این وجود ، ویژگی اندروید اندروید باعث می شود ساعت بیشتری انتخاب شود (تقریباً همه ساعت های هوشمند دیگر بر روی Android اجرا می شوند).

اگر به تصمیم شما کمک کند ، من بیشتر طرفدار اندروید هستم تا طرفدار اپل. من در درجه اول از تلفن های همراه سامسونگ استفاده می کردم و بنابراین وقتی اولین دسته از ساعت های هوشمندم را خریدم ، آن ها مدل Android بودند.

Android Wear در مقابل Samsung Gear (Tizen)

اگر به Android متمایل هستید ، باید تصمیم بگیرید که Android Wear یا Samsung Gear (سیستم عامل Tizen) را دریافت کنید.

Android Wear بسیار عالی است زیرا برنامه های زیادی وجود دارد و بسیاری از مارک های ساعت از این سیستم عامل استفاده می کنند.

با این حال ، به طور کلی ، من سیستم عامل مورد استفاده در ساعت های Samsung Gear S3 را ترجیح می دهم زیرا سریع است و باتری را به سرعت تخلیه نمی کند.

2. هدف/تمرکز

این یک جزء مهم برای راهنمای خرید ساعت هوشمند است. شما باید مشخص کنید که کدام توابع/اهداف برای شما مهمتر هستند.

اهداف/توابع اصلی عبارتند از:

  • ردیابی تمرینات تناسب اندام/بدنسازی.
  • عملکردهای سنتی تر مانند دریافت پیام های متنی/ایمیل.
  • فعالیتهای خارج از منزل (جایی که GPS مفید است).
  • سبک همه چیز و همه چیز است.

3. سبک و گزینه های طراحی

در واقع من به این موضوع اهمیت زیادی می دهم. اما ، اگر می خواهید هم یک ساعت هوشمند تناسب اندام درجه یک و هم یک ساعت هوشمند زیبا داشته باشید ، دلیلی وجود ندارد که نتوانید یکی از آنها را بخرید ... یا برای تمرین کردن یک ردیاب تناسب اندام ارزان قیمت تهیه کنید و سپس روی یک ساعت هوشمند زرق و برق دار سرمایه گذاری کنید. .

در پایان روز 4 متغیر اصلی در سبک/طراحی وجود دارد:

  • ورزشی
  • رسمی تر (شیک)
  • گاه به گاه
  • ملاحظات اندازه

برخی از ساعت های هوشمند منوی la carte را برای طراحی ارائه می دهند که در آن می توانید قاب ، قاب ، نوار و صورت را انتخاب کنید. Moto 360 یک مثال است.

همچنین اکثر ساعت های هوشمند دارای تنوع و سبک های مختلف هستند. Fossil ، Zen Watch ، Apple و Moto 360 مجموعه ای عالی از سبک ها و طرح های مختلف را ارائه می دهند.

از طرف دیگر ، ساعت های هوشمند Fitbit و تفاوت Garmin در انتخاب آنها بیشتر بر عملکرد تمرکز دارد تا طراحی. ساعتهای آنها در بیشتر موارد اسپرت هستند.

و سپس ساعت های هوشمند سامسونگ وجود دارد که تنوع بسیار کمی را ارائه می دهند مگر اینکه دارای طراحی کلاسیک (Gear S2 Classic) و طراحی اسپرت باشند.

شکل: گرد در مقابل مربع

بخشی از طراحی در نظر گرفتن شکل است. انواع مختلفی از ساعت های هوشمند مربعی و گرد وجود دارد.

تصمیم دور در برابر مربع به انتخاب و راحتی شخصی بستگی دارد. ممکن است مربع راحت تر باشد زیرا وقتی دست خود را بیش از حد دراز می کنید به بالای دست شما فشار نمی دهد در حالی که ساعت های گرد این کار را انجام می دهند. در حالی که این مسئله برای استفاده روزمره چندان مهم نیست ، اما باید برای ساعت های هوشمند بدنسازی/تناسب اندام ملاحظه شود.

به عنوان مثال ، اگر شما یوگا انجام می دهید و می خواهید یک ساعت هوشمند برای یوگا داشته باشید که در آن دستان شما به طور مکرر زیاد می شود ، یک ساعت مربع کوچک ممکن است بیشتر به دلخواه شما باشد.

4. راهنمای خرید ساعت هوشمند ارزان برای سلامت

اگر یک ردیاب فعالیت دارید یا داده های شما قبلاً در یک برنامه سلامت ذخیره شده است ، باید اطمینان حاصل کنید که ساعت هوشمند شما به نوعی یا به شیوه ای با آن برنامه همگام سازی می شود.

 

اگر هیچ اطلاعات سلامتی ندارید ، می توانید با هر یک از ابتدا شروع کنید. بسیاری از برنامه های بهداشتی سفارشی برای مارک های خاص می توانند با سایر برنامه های سلامت همگام سازی شوند. به عنوان مثال ، اگر می خواهید ساعت Samsung Gear S3 که از برنامه S Health استفاده می کند ، اما Google Fit را ترجیح می دهید ، می توانید S Health را با Google Fit همگام سازی کنید.

با این وجود ، هیچ برنامه سلامت عمومی وجود ندارد و در برخی موارد برنامه ها با یکدیگر همگام نمی شوند.

بنابراین ، بخشی از تصمیم خرید شما ، اگر برنامه سلامت برای شما مهم است ، باید شامل نگاه دقیق به برنامه سلامت و توانایی همگام سازی آن با سایر برنامه های سلامتی باشد. نکته این است که در مورد برنامه بهداشتی برای هر ساعت خاص تحقیق کنید.

FYI ، ساعت های Android Wear با Google Fit به خوبی کار می کنند و Google Fit با اکثر برنامه های سلامتی همگام سازی می شود. من از Google Fit در تمام ساعتهایم به جز Samsung Gear S3 استفاده می کنم ، اما سپس با برنامه Health Sync ، می توانم Google Fit را با S Health همگام سازی کنم.

 

NIYOUSHA بازدید : 38 دوشنبه 11 مرداد 1400 نظرات (0)

مدیریت فرآیند کسب و کار یا BPM روشی برای مشاهده و سپس کنترل فرآیندهای موجود در یک سازمان است. استفاده از این روش در مواقع بحرانی برای اطمینان از کارآمد و موثر بودن فرایندها، زیرا این امر منجر به سازماندهی بهتر و مقرون به صرفه تر می شود.

اصطلاح مدیریت فرآیند کسب و کار نحوه مطالعه ، شناسایی ، تغییر و نظارت بر فرآیندهای کسب و کار را شامل می شود تا اطمینان حاصل شود که آنها بدون مشکل اجرا می شوند و در طول زمان بهبود می یابند. اغلب از نظر جریان روزانه کار - و بله ، "گردش کار" به طور کلی در زیر چتر بهبود فرایند قرار می گیرد - این بخش مهمی از پازل دسترسی و استفاده است زیرا هیچ فرایند ضعیفی واقعاً توانایی شما برای رسیدن به آن را تضعیف می کند اطلاعات اهرمی

مدیریت فرآیندها BPM چیست؟

مدیریت فرآیندها BPM به عنوان یک روش تجاری ، شامل تکنیک ها و روشهای ساختار یافته ، بهترین تفکر است. این یک فناوری نیست ، اگرچه فناوری هایی در بازار وجود دارند که توصیف کننده را به دلیل امکاناتی که دارند فعال می کنند: یعنی شناسایی و اصلاح فرآیندهای موجود ، بنابراین آنها با وضعیت مطلوب و احتمالاً بهبود یافته آینده هماهنگ می شوند. این در مورد رسمی سازی و نهادینه سازی راه های بهتر برای انجام کار است.

توجه دانش آموزان بصری: برای مشاهده نحوه ارتباط این اصطلاح با مدیریت اطلاعات هوشمند (IIM) اینجا را کلیک کنید.

مزیت استفاده از مدیریت فرآیندها BPM

استفاده موفقیت آمیز از BPM معمولاً شامل موارد زیر است:

  • سازماندهی بر اساس نتایج ، نه وظایف ، برای اطمینان از حفظ تمرکز مناسب
  • اصلاح و بهبود فرآیندها قبل از (بالقوه) خودکارسازی آنها ؛ در غیر این صورت ، تنها کاری که انجام داده اید این است که آشفتگی سریعتر اجرا شود
  • ایجاد فرایندها و تعیین مالکیت مبنی بر این که کار و پیشرفت ها به سادگی از بین نرود - و این کار نیز انجام می شود ، زیرا طبیعت انسان تسلط پیدا می کند و شتاب از بین می رود
  • استانداردسازی فرایندها در سراسر شرکت به طوری که بتوان آنها را به راحتی درک و مدیریت کرد ، خطاها کاهش یافته و خطرات کاهش یافت
  • فعال کردن تغییرات مداوم به طوری که پیشرفت ها را می توان در طول زمان گسترش و گسترش داد
  • بهبود فرآیندهای موجود ، به جای ایجاد فرایندهای کاملاً جدید یا "کامل" ، زیرا این امر می تواند به مدت طولانی طول بکشد تا هرگونه دستاورد به دست آمده را از بین ببرد یا نفی کند.
  • BPM نباید یک تمرین یکبار مصرف باشد. این باید شامل ارزیابی مداوم فرایندها باشد و شامل اقدامات لازم برای بهبود جریان کلی فرایندها باشد. همه اینها به چرخه مستمر ارزیابی و بهبود سازمان می انجامد.

مراحل انجام مدیریت فرآیند کسب و کار

مراحل قابل تشخیص در BPM عبارتند از:

 

  • تجزیه و تحلیل
  • طراحی مجدد و مدل سازی
  • پیاده سازی
  • مانیتور
  • مدیریت کنید
  • خودکار کردن

رسیدن اطلاعات به جایی که باید در زمان نیاز به آنجا برسد تنها بخشی از راه حل است - بیشتر بقیه شامل درخواست بینش های مورد نیاز شما و سپس ارسال این اطلاعات بصورت فوری و قابل استفاده به شما می شود. این همان چیزی است که نرم افزار گزارش و پرس و جو در مورد آن است.

موفقیت تا حد زیادی به میزان برچسب گذاری داده ها در مخازن خود بستگی دارد ، بنابراین می توان آنها را شناسایی کرد و در صورت درخواست مناسب ، درج کرد. تقویت عمده ای برای دستیابی به این هدف در قالب متودل انبار مشترک (CWM) وجود دارد ، یک مشخصات کامل نحو و معناشناسی که انبار داده ها و ابزارهای هوش تجاری می توانند از آنها برای تبادل موفقیت آمیز فراداده مشترک استفاده کنند.

CWM که منتشر شده و متعلق به گروه مدیریت شی (OMG) است ، رابط هایی را مشخص می کند که می توان از آنها برای جابجایی ابرداده های انبار و هوش تجاری بین ابزارهای انبار ، سکوهای انبار و مخازن فراداده انبار در محیط های ناهمگن توزیع شده استفاده کرد. این بر اساس سه استاندارد است:

  • UML - زبان مدلسازی یکپارچه ، استاندارد مدل سازی گروه مدیریت شی (OMG)
  • MOF - Meta Object Facility ، یک استاندارد متداول سازی OMG و مخزن ابرداده
  • XMI - XML ​​Metadata Interchange ، یک استاندارد مبادله فراداده OMG

مدل های CWM کاربران را قادر می سازد تا با ارائه اشیایی که توصیف می کنند داده ها از کجا آمده اند و چگونه و چگونه ایجاد شده اند ، دودمان داده ها را ردیابی کنند. موارد استفاده از این مدل از طریق اسناد XML Metadata Interchange (XMI) مبادله می شود.

سخن پایانی

ساده ترین آنها هوشمندانه به عنوان مسیریابی یا گردش کار ساده شناخته می شود. این محتوا - اغلب در قالب اسناد معمولی - از یک مکان یا شخص به مکان دیگر منتقل می شود ، و هنگامی که کار A به پایان رسید ، اجازه می دهد تا کار B شروع شود. مسیریابی به صورت موقتی و بدون پردازش قوانین خودکار و بدون ادغام بین مدیریت فرآیند و برنامه های تحت تأثیر قرار می گیرد. در عوض ، تقریباً شخصی به فرد است.

 

گردش کار چیزی فراتر از انتقال ساده چیزها از A به B به C به D است زیرا اجازه می دهد تا کارها به طور موازی انجام شوند و در زمان صرفه جویی شده و بهره وری افزایش یابد. قادر به مدیریت چندین فرآیند به طور همزمان ، استثنائات و شرایط را با اعمال قوانین تعریف شده توسط کاربر تطبیق می دهد.

 

BPM خود ممکن است تکنیک بهبود فوق العاده "فوق العاده" باشد زیرا صراحتاً پیچیدگی فرایندهای بین برنامه ای و مخزنی متقابل را مورد بررسی قرار می دهد و شامل داده محور و همچنین کنترل کننده است.

NIYOUSHA بازدید : 36 شنبه 09 مرداد 1400 نظرات (0)

مایکل به عنوان مشاور وابسته در ClearPoint ، با مشتریان برای بهبود مدیریت عملکرد خود و ایجاد گزارشاتی که برای اجرای برنامه استراتژیک خود نیاز دارند ، همکاری می کند.

برنامه ریزی استراتژیک اجرای استراتژی کارت امتیازی متوازن

ابزارها یا مدلهای برنامه ریزی استراتژیک برای کمک به برنامه های سازمانها برای دستیابی به اهدافشان طراحی شده است. مدلهای برنامه ریزی استراتژیک زیادی وجود دارد. ما میدانیم. به همین دلیل است که ما لیستی از 16 مورد از محبوب ترین آنها را جمع آوری کرده و سناریوی مفیدترین آنها را شرح می دهیم.

من مایلم شرط ببندم که یکی از این موقعیت ها آشنا به نظر می رسد:

مشاوره مدیریت استراتژیک در سازمان شما وجود ندارد و شما مأمور شده اید که یک مدل برنامه ریزی استراتژیک پیدا کنید تا بتوانید فرایند برنامه ریزی استراتژیک خود را آغاز کنید.

استراتژی کل شرکت شما در حال اجرا است ، اما کاملاً بی اثر است-و شما تصور می کنید که استفاده از یک مدل برنامه ریزی استراتژیک (و نرم افزار استراتژی) تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

استراتژی کل سازمان شما خوب است ، اما یک حوزه در محیط کسب و کار شما (یا فرآیند داخلی) وجود دارد که باید با استراتژی شما تغییر شکل دهد.

اگر می توانید با یکی از این سناریوها آشنا شوید ، این مقاله برای شما مناسب است!

هر یک از مدلها را بخوانید یا مدلهای مورد نظر خود را از لیست زیر بیابید و به سمت آنها بروید.

فهرست مطالب: مدلهای برنامه ریزی مدیریت استراتژیک

  1. کارت امتیازی متوازن
  2. نقشه استراتژی
  3. تجزیه و تحلیل SWOT
  4. مدل PEST
  5. برنامه ریزی شکاف
  6. استراتژی اقیانوس آبی
  7. پنج نیروی پورتر
  8. چارچوب VRIO
  9. چارچوب بالدریج
  10. OKR ها (اهداف و نتایج کلیدی)
  11. برنامه ریزی هوشین
  12. برنامه ریزی استراتژیک مبتنی بر مسئله
  13. برنامه ریزی استراتژیک مبتنی بر هدف
  14. الگوی برنامه ریزی استراتژیک همسویی
  15. مدلهای ارگانیک برنامه ریزی استراتژیک
  16. برنامه ریزی استراتژیک در زمان واقعی

 

1. کارت امتیازی متوازن

کارت امتیازی متوازن یک چارچوب مدیریت استراتژی است که توسط Dr. رابرت کاپلان و دیوید نورتون. موارد زیر را در نظر می گیرد:

اهداف ، که اهداف سازمانی سطح بالا هستند.

اقدامات ، که به شما کمک می کند بفهمید که آیا به طور استراتژیک به هدف خود دست یافته اید.

ابتکارات ، که برنامه های عملی کلیدی هستند که به شما در دستیابی به اهداف خود کمک می کنند.

راه های زیادی برای ایجاد کارت امتیازی متوازن وجود دارد ، از جمله استفاده از برنامه ای مانند Excel ، Google Sheets یا PowerPoint یا استفاده از نرم افزار گزارش دهی. به عنوان مثال ، تصویر زیر از نرم افزار گزارش ClearPoint تهیه شده است.

مثال کارت امتیازی متوازن

این تنها یکی از "نماهایی" است که می توانید پس از اتمام BSC در نرم افزار کارت امتیازی مشاهده کنید. این برنامه جزئیات سطح بالایی از اقدامات و ابتکارات خود را به شما می دهد و به شما امکان می دهد با کلیک بر روی هر یک از آنها جزئیات را بررسی کنید. در یک نگاه ، می توانید بگویید وضعیت RAG هر هدف ، اندازه گیری یا ابتکار چگونه است. (رنگ سبز نشان می دهد که همه چیز طبق برنامه پیش می رود ، در حالی که رنگ های زرد و قرمز نشان می دهد که مشکلات مختلفی در مورد آنچه در حال بررسی است وجود دارد.)

در مجموع ، کارت امتیازی متوازن یک راه م effectiveثر و اثبات شده است تا بتوانید تیم خود را با استراتژی خود در یک صفحه قرار دهید.

2. نقشه مدیریت استراتژیک

نقشه مشاوره مدیریت استراتژیک یک ابزار بصری است که برای برقراری ارتباط واضح یک برنامه استراتژیک و دستیابی به اهداف تجاری سطح بالا طراحی شده است. نگاشت استراتژی بخش مهمی از کارت امتیازی متوازن است (اگرچه منحصر به BSC نیست) و راهی عالی برای انتقال اطلاعات سطح بالا در سراسر سازمان شما در قالب قابل هضم آسان ارائه می دهد.

نقشه استراتژی کارت امتیازی متوازن

نقشه استراتژی مزایای زیادی را ارائه می دهد:

این نمایش ساده ، تمیز و بصری را ارائه می دهد که به راحتی به آن ارجاع داده می شود.

همه اهداف را در یک استراتژی واحد متحد می کند.

این به هر کارمندی یک هدف واضح می دهد که هنگام انجام وظایف و اقدامات باید در نظر داشته باشد.

این به شناسایی اهداف اصلی شما کمک می کند.

این به شما این امکان را می دهد تا بهتر بفهمید که کدام عناصر استراتژی شما نیاز به کار دارد.

این به شما کمک می کند ببینید اهداف شما چگونه بر دیگران تأثیر می گذارد.

3. تجزیه و تحلیل SWOT

تجزیه و تحلیل SWOT (یا ماتریس SWOT) یک مدل سطح بالا است که در ابتدای برنامه ریزی استراتژیک سازمان استفاده می شود. این مخفف عبارت "نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدیدها" است. نقاط قوت و ضعف عوامل درونی و فرصتها و تهدیدها عوامل بیرونی محسوب می شوند.

در زیر یک مثال تجزیه و تحلیل SWOT از دولت کوئینزلند ، استرالیا است:

مثال تجزیه و تحلیل SWOT

استفاده از تجزیه و تحلیل SWOT به سازمان کمک می کند تا تشخیص دهد که در کجا خوب عمل می کند و در چه زمینه هایی می تواند پیشرفت کند. اگر علاقه مند به خواندن بیشتر هستید ، این مقاله Business News Daily جزئیات بیشتری در مورد هر بخش از تجزیه و تحلیل SWOT و مواردی که هنگام ایجاد آن نیاز دارید ارائه می دهد.

همچنین ببینید: الگوی تجزیه و تحلیل SWOT (+ هفت الگوی برنامه ریزی استراتژیک دیگر)

4. مدل PEST

PEST نیز مانند SWOT مخفف کلمه "سیاسی ، اقتصادی" است. ج ، فرهنگی اجتماعی و تکنولوژیکی. " هر یک از این عوامل برای بررسی صنعت یا محیط کسب و کار و تعیین آنچه می تواند بر سلامت یک سازمان تأثیر بگذارد مورد استفاده قرار می گیرد. مدل PEST اغلب همراه با عوامل خارجی تحلیل SWOT استفاده می شود. همچنین ممکن است با پنج نیروی پورتر برخورد کنید (شماره 7 زیر را ببینید) ، که مشابه بررسی تجارت شما از زوایای مختلف است.

گهگاه مدل PEST را مشاهده می کنید که چند حرف اضافی به آن اضافه شده است. به عنوان مثال ، PESTEL (یا PESTLE) نشان می دهد که یک سازمان عوامل "محیطی" و "قانونی" را نیز در نظر دارد. STEEPLED تنوع دیگری است که مخفف "اجتماعی فرهنگی ، اقتصادی اقتصادی ، زیست محیطی ، سیاسی ، حقوقی ، آموزش و جمعیت شناسی" است.

5. برنامه ریزی شکاف

برنامه ریزی شکاف همچنین به عنوان "تجزیه و تحلیل شکاف نیاز" ، "نیازسنجی" یا "شکاف برنامه ریزی استراتژیک" نامیده می شود. این مورد برای مقایسه اینکه سازمان در حال حاضر کجاست ، کجا می خواهد باشد ، و چگونه بین این شکاف ایجاد می شود ، مقایسه می شود. این در درجه اول برای شناسایی نقایص داخلی خاص استفاده می شود.

در تحقیقات برنامه ریزی شکاف ، ممکن است در مورد "تغییر دستور کار" یا "تغییر نمودار" نیز صحبت کنید. اینها شبیه برنامه ریزی شکاف است ، زیرا هر دو تفاوت بین جایی را که اکنون هستید و می خواهید در امتداد محورهای مختلف در نظر بگیرید ، در نظر می گیرند. از آنجا ، روند برنامه ریزی شما در مورد چگونگی "بستن شکاف" است.

 

6. مدیریت استراتژیک  اقیانوس آبی

مدیریت استراتژیک اقیانوس آبی یک مدل برنامه ریزی استراتژیک است که در سال 2005 در کتابی با همین نام ظاهر شد. این کتاب - با عنوان "استراتژی اقیانوس آبی: چگونه می توان فضای بازار بی رقیب ایجاد کرد و رقابت را بی ربط کرد" - توسط چان کیم و رنه نوشته شده است. Mauborgne ، استادان موسسه مدیریت بازرگانی اروپا (INSEAD).

ایده پشت استراتژی اقیانوس آبی این است که سازمانها به جای فضای باز یا توسعه یافته یا اشباع شده (به عنوان مثال اقیانوس قرمز) در "فضای بازار بدون مناقشه" (به عنوان مثال یک اقیانوس آبی) توسعه پیدا کنند. اگر سازمان شما قادر به ایجاد اقیانوس آبی باشد ، می تواند به معنای افزایش ارزش عظیم برای شرکت شما ، خریداران و کارکنان آن باشد.

به عنوان مثال ، کیم و موربورن در مقاله 2004 خود در Harvard Business Review توضیح دادند که چگونه Cirque du Soleil سعی نکرد به عنوان یک سیرک معمولی فعالیت کند و در عوض طاقچه ای برای خود ایجاد کرد که هیچ سیرک دیگری هرگز آن را امتحان نکرده بود.

در زیر یک نمودار مقایسه ساده از وب سایت استراتژی اقیانوس آبی است که به شما کمک می کند بفهمید در اقیانوس آبی کار می کنید یا اقیانوس قرمز:

7. پنج نیروی پورتر

پنج نیروی پورتر یک چارچوب اجرای مدیریت استراتژیک قدیمی است (توسط مایکل پورتر در 1979 ایجاد شد) که بر نیروهایی تأثیر می گذارد که بر سودآوری یک صنعت یا بازار تأثیر می گذارد. پنج نیرویی که مورد بررسی قرار می گیرد عبارتند از:

تهدید ورود. آیا شرکت های دیگر می توانند به راحتی وارد بازار شوند یا موانع ورود متعددی وجود دارد که باید بر آنها غلبه کرد؟

تهدید محصولات یا خدمات جایگزین. آیا خریداران می توانند به راحتی محصول شما را با محصول دیگری جایگزین کنند؟

قدرت چانه زنی مشتریان آیا خریداران منفرد می توانند بر سازمان شما فشار بیاورند ، به عنوان مثال ، هزینه های کمتری داشته باشند؟

قدرت چانه زنی تامین کنندگان آیا خرده فروشان بزرگ می توانند سازمان شما را تحت فشار قرار دهند تا هزینه آن کاهش یابد؟

رقابت رقابتی بین شرکتهای موجود آیا رقبای فعلی شما برای رشد عمده آماده هستند؟ اگر کسی محصول جدیدی را معرفی کند یا ثبت اختراع جدیدی را ثبت کند - آیا این می تواند بر شرکت شما تأثیر بگذارد؟

میزان فشار بر هر یک از این نیروها می تواند به شما در تعیین نحوه تأثیر رویدادهای آینده بر آینده شرکت شما کمک کند.

 

NIYOUSHA بازدید : 46 چهارشنبه 06 مرداد 1400 نظرات (0)

به نظر می رسد "مشاوره" یکی از آن اصطلاحات مبهم و مبهم است که مردم بدون اینکه دقیقاً معنی آن را ثابت کنند ، دور آن پرتاب می کنند ... احتمالاً به همین دلیل است که دقیقاً همین است.

مشاوره مدیریت استراتژیک مفهومی نسبتاً مبهم است و کلمات زیادی وجود دارد که می توانید پیش از آن قرار دهید تا مفاهیم بسیار متفاوتی از آن ارائه شود.

دو مورد از برجسته ترین اصطلاحاتی که متناسب با این لایحه هستند ، "استراتژی" و "مدیریت" هستند. آنها دو مارك مشاوره كه به هم گره خورده اند را توصیف می كنند ، اما افرادی كه از خود به عنوان "مشاور استراتژی" یاد می كنند عموماً كاری را كه افرادی كه از خود به عنوان "مشاور مدیریت" یاد می كنند انجام نمی دهند.

استراتژی در مقابل مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت درست مثل غزال یک اصطلاح اساسی است که شامل اشخاص ثالث است که برای بهبود عملکرد کلی آن ، به مشاوره یا راهنمایی تخصصی به رهبری یک شرکت ارائه می دهند. مشاوره استراتژی زیر آن چتر قرار می گیرد. این زیرمجموعه مشاوره مدیریت است که در آن مشاوران بینش خاص صنعت و استراتژی های عملی را برای مقابله با چالش های مدیریت فردی و تجاری ارائه می دهند.

مثال "بروهاها"

به خاطر این مثال ، یک رستوران زنجیره ای به نام "Broohaha's" تصور کنید. این یک مکان نشسته است که می توانید آن را در یک مرکز خرید نوار یا کنار یک بزرگراه پیدا کنید. زیبایی ظاهری به نظر می رسد چیزی که یک دلقک ردئو ترکیب می کند ، و کمترین کالری آن یک سالاد مرغ سوخاری است.

طی چند ماه گذشته ، "بروهاها" کاملا در شرایط سختی قرار داشته است.

آخرین کمپین بازاریابی آنها حول تبلیغاتی بود که در آن شخصی از فول هاوس حضور داشت که جان استاموس یا باب ساژت نیست و برای یک دقیقه کامل نام سس های مختلف بال را مستقیماً در دوربین صدا می زند. متأسفانه ، مصرف كنندگان آنچنان كه انتظار داشتند حق رای دهندگان ، پذیرای آن نبودند. آنها بدون بازپرداخت زیاد پول زیادی را از دست دادند.

علاوه بر این ، به نظر می رسد که افراد معمولی سابق در حال پیدا کردن منوی زیبایی و نامناسب کمپین رستوران با تاریخ و جذاب نیستند. بعلاوه ، منتظر کارمندان و آشپزهای خطی باشید که می گویند کمبود حقوق دارند و بیش از حد کار می کنند. شرکت همچنین شکایات مداوم خود را از عدم مهارت رهبری مدیران رستوران های خود دریافت می کند.

مشاوره مدیریت استرتژیک

با وجود همه مدیریت استراتژیک نادرست و بی کفایتی ها که به خودی خود افزایش یافته است ، یک احتمال بسیار واقعی وجود دارد که حق رای دادن تحت آن است. و کل میراث آن احتمالاً هر از گاهی به طور تصادفی در ذهن مردم خطور می کند و باعث می شود آنها بگویند: "بروهاها را به خاطر می آورید؟ من یک بچگی بعد از یک تورنمنت فوتبال به آنجا رفتم. آن مکان متوسط ​​بود. "

 

این زنجیره دریافته است که عقاید برگشتن از همان افراد در همان اتاق هیئت مدیره کارایی ندارد. آنها به چیز دیگری نیاز دارند. برای اینکه در بالای آب بمانید ، احتمال زیادی وجود دارد که آنها با یک شرکت مشاوره تماس بگیرند.

در اینجا نحوه برخورد انواع مشاوران با این معضل آورده شده است.

مشاوران مدیریت چه کاری انجام می دهند؟

بگویید رستوران تصمیم گرفت با یک مشاوره مدیریت استراتژیک ارتباط برقرار کند. پس از دریافت تماس و مراجعه به دفتر شرکت ، مشاوران شرکت نگاهی کل نگر به کل فعالیت شرکت دارند.

آنها احتمالاً مولفه های اصلی مهمترین مشکلات شرکت را شناسایی می کنند. اصطلاح "مشاوره مدیریت" گسترده است ، بنابراین این مسائل می توانند از هرجای سازمان ، از منابع انسانی ، مالی تا IT و بازاریابی به وجود آیند.

مشاوران مدیریت سعی می کنند نگرانی های هر یک از بخش ها را برطرف کرده و بصیرت ارائه دهند. در حالت ایده آل ، این بینش یا شامل راه حل های عملی است یا شامل توصیه های زیرکانه ای است که می تواند منجر به گردهم آمدن برخی در نهایت شود.

در این مثال ، آنها ممکن است امکان ایجاد یک منوی سالم یا پذیرش زیبایی شناسی جدید براساس تحقیقات بازار موجود یا ارزیابی های کاملاً جدید بازار را پیشنهاد دهند.

آنها ممکن است به بخش منابع انسانی شرکت مراجعه کنند تا ببینند آیا می توانند روش هایی برای بهبود آموزش مدیران رستوران ها توصیه کنند.

یک مشاور مدیریت همچنین احتمالاً نگاهی به تلاش های بازاریابی شرکت ها می اندازد و برخی از افراد تحصیل کرده و حرفه ای را در مورد کارهایی که می توانند بهتر انجام دهند ارائه می دهد.

شانس این است که آنها به شرکت نمی گویند در مورد شخص فول هاوس دو برابر عمل کند

آنها همچنین نگاهی به نحوه تخصیص بودجه می اندازند. آنها ممکن است بتوانند برخی توصیه ها در مورد اینکه چگونه بروهاها می تواند پول را جابه جا کند تا حقوق کارگرانشان را بالاتر بپردازند ، ارائه دهند.

در نهایت ، جمع همه این عوامل احتمالاً آنچه را که به عنوان "تغییر سازمانی" شناخته می شود ، پیش خواهد برد. دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد - یک تغییر اساسی در نحوه عملکرد یک سازمان. مشاوران مدیریت با ارائه مشاوره ، راهنمایی و نظرات عینی خود در مورد آنچه بروهاها باید در سراسر هیئت مدیره انجام دهد ، به تسهیل این روند کمک می کنند.

NIYOUSHA بازدید : 31 یکشنبه 03 مرداد 1400 نظرات (0)

مبحث تحت پوشش: مدل های مدیریت استراتژیک ، معنا ، مراحل و مراحل چیست ، مدلهای مختلف - مدل دیوید و تامپسون و مارتین ، اهمیت و محدودیتهای فرآیند مدیریت استراتژیک.

آنچه در ادامه الگوی مدیریت استراتژیک می خوانید:

1 فرایند مدیریت استراتژیک چیست؟

2 مدل فرایند استراتژی های مدیریت

2.1 مدل مدیریت استراتژیک

2.2 تجزیه و تحلیل محیط زیست

2.3 انتخاب استراتژیک

2.4 اجرای استراتژی

2.5 ارزیابی و کنترل استراتژی های مدیریتی

3 مدل مختلف فرایند مدیریت استراتژیک

3.1 مدل دیوید فرایند مدیریت استراتژیک

3.2 روند مدیریت استراتژیک تامپسون و مارتین

4 اهمیت فرایند مدل های مدیریتی

5 محدودیت در فرآیند مدیریت استراتژیک

فرایند مدیریت استراتژیک چیست؟

فرایند مدیریت استراتژیک روشی است که به وسیله آن مدیران استراتژی را تصور و اجرا می کنند که می تواند به مزیت رقابتی پایدار منجر شود. این فرآیند مدیریت ، برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل برای رسیدن به همه اهداف سازمانی است.

مدل فرآیند مدیریت استراتژیک

مدل مدیریت استراتژیک سازمانی شامل پنج عنصر اصلی است: تجزیه و تحلیل استراتژیک ، تجزیه و تحلیل محیط ، انتخاب استراتژیک ، اجرای استراتژی و ارزیابی و کنترل استراتژی.

هر یک از اینها شامل مراحل دیگری است ، مربوط به یک سری تصمیمات و اقدامات ، که اساس فرایند مدیریت استراتژیک را تشکیل می دهند.

تحلیل استراتژیک

اساس انواع مدیریت استراتژیک تعریف هدف سازمانی است. این کار تعریف یک سازمان و اینکه چه نوع سازمانی می خواهد باشد را تعریف می کند. بسیاری از سازمان ها بیانیه های گسترده ای از هدف را به صورت بیانیه های چشم انداز و مأموریت تهیه می کنند.

اینها سکوی پرشی را برای توسعه اهداف خاص تر و انتخاب استراتژی برای دستیابی به آنها تشکیل می دهند.

تجزیه و تحلیل محیط زیست

ارزیابی هر دو محیط بیرونی و محیط داخلی گام بعدی فرایند استراتژی است. مدیران باید فرصت ها و تهدیدهای محیط خارجی را با توجه به نقاط قوت و ضعف سازمان با در نظر گرفتن انتظارات ذینفعان ارزیابی کنند.

این تجزیه و تحلیل به سازمان اجازه می دهد تا اهداف یا اهداف مشخص تری را تعیین کند که ممکن است مشخص کند که مردم کجا تلاش خود را متمرکز می کنند. با در دست داشتن مجموعه اهداف مشخص تر ، مدیران می توانند نحوه دستیابی به آنها را برنامه ریزی کنند.

کاربرد مدیریت استراتژیک در سازمانها

مرحله تجزیه و تحلیل زمینه انتخاب استراتژیک را فراهم می کند. این به مدیران اجازه می دهد تا آنچه را که سازمان می تواند انجام دهد با توجه به ماموریت ، محیط و توانایی ها در نظر بگیرند - انتخابی که ارزش های مدیران و سایر سهامداران را نیز منعکس می کند. این انتخاب ها در مورد دامنه و جهت کلی کسب و کار است.

از آنجا که مدیران معمولاً با چندین گزینه استراتژیک روبرو هستند ، اغلب لازم است اینها را از نظر امکان سنجی ، مناسب بودن و مقبولیت آنها تجزیه و تحلیل کنند ، قبل از اینکه سرانجام در مورد جهت خود تصمیم بگیرند.

اهداف مدیریت استراتژیک

اجرا بستگی به اطمینان از ساختار مناسب سازمان ، منابع و شایستگی های مناسب (مهارت ها ، امور مالی ، فناوری و غیره) ، رهبری و فرهنگ صحیح دارد. اجرای استراتژی به عوامل عملیاتی بستگی دارد.

ارزیابی و کنترل مدل های مدیریت استراتژیک

سازمانها سیستمهای نظارتی و کنترلی مناسبی را ایجاد می کنند ، استانداردها و اهدافی را برای قضاوت در مورد عملکرد تدوین می کنند.

مدل های مختلف فرایند مدیریت استراتژیک

مدلهای مختلفی از روند مدیریت استراتژیک وجود دارد. نمونه ای که در این مقاله شرح داده شد ، فقط یک نسخه دیگر از بسیاری از مدل هایی است که توسط نویسندگان دیگر ایجاد شده است.

مراحل در فرآیند مدیریت استراتژیک

  • چشم انداز و بیانیه های ماموریت را توسعه دهید
  • حسابرسی خارجی را انجام دهید
  • حسابرسی داخلی را انجام دهید
  • اهداف بلند مدت را تعیین کنید
  • راهبردها را ایجاد ، ارزیابی و انتخاب کنید
  • اجرای استراتژی ها - مسائل مدیریت ، بازاریابی ، مالی ، تحقیق و توسعه
  • عملکرد را اندازه گیری و ارزیابی کنید
  • فرآیند مدیریت استراتژیک تامپسون و مارتین
  • مراحل در فرآیند مدیریت استراتژیک
  • ما کجا هستیم؟
  • کجا میریم
  • چطور به آنجا می رسیم؟
  • حال ما چطوره
  • مراحل فرآیند مدیریت استراتژیک
  • ارزیابی وضعیت: مروری بر اهداف شرکت
  • ارزیابی وضعیت
  • توضیح اهداف
  • استراتژی های شرکتی و رقابتی
  • تصمیمات استراتژیک
  • پیاده سازی
  • پیشرفت را کنترل کنید
  • بخوانید: تحلیل زنجیره ارزش چیست؟ تعریف ، مدل ، مثال

اهمیت فرایند مدیریت استراتژیک

فرایند مدیریت استراتژیک به سازمان کمک می کند تا از طریق گام های مناسب برای دستیابی به مزیت نسبت به رقبا برنامه ریزی کند. این فرایند سازمان را به

با عوامل داخلی و خارجی مقابله کنید. فرآیند استراتژی های مدیریت می تواند برای سازمانهای مختلف بسته به اندازه ، دامنه ، تمرکز و صلاحیت اصلی آنها متفاوت باشد اما اهمیت فرایند مدیریت استراتژیک ثابت است.

محدودیت های فرآیند مدیریت استراتژیک

برای شرکت دشوار است که مراحل الگوی مدیریت استراتژیک را از مرحله اول تا آخرین مرحله دنبال کند. تهیه یک برنامه استراتژیک با کیفیت نیاز به زمان دارد که در طی آن بسیاری از شرایط خارجی و حتی داخلی ممکن است تغییر کند.

این نتیجه در برنامه استراتژی های مدیریتی ناقص است که باید تجدید نظر شود ، بنابراین برای اتمام آن حتی به زمان بیشتری نیاز است. فرآیند مدیریت استراتژیک یک فرآیند یکبار مصرف نیست که در اولین تلاش نتایج مورد انتظار را بدست آورد.

NIYOUSHA بازدید : 38 شنبه 02 مرداد 1400 نظرات (0)

با وجود میز مدیریتی زیادی که وجود دارد ، چگونه می توانید یکی را انتخاب کنید که برای دفتر خانه شما بهترین کار را داشته باشد؟ این پست وبلاگ چند مثال برای راهنمایی شما هنگام انتخاب میز جدید و تغییراتی که ممکن است بتوانید روی میز موجود خود ایجاد کنید برای اطمینان از بهترین تنظیمات ارگونومیک در اختیار شما قرار می دهد. یک تنظیم مناسب ارگونومیک از میز مدیریتی باید شما را ترغیب کند که باسن خود را به پشت صندلی بنشینید ، شانه ها را در پشتی خود محکم کرده و بازوها را هنگام تایپ کردن و قرار دادن موازی با زمین نگه دارید. دستیابی به این امر زمانی دشوار خواهد بود که میز کار شما خیلی بلند باشد یا نتوانید صندلی خود را به اندازه کافی بلند تنظیم کنید.

ارتفاعات میز

بیشتر  میزهای گروهی دفتر کار خانگی برای زیبایی انتخاب می شوند ، اما مهمترین ویژگی میز کار در منزل این است که به شما امکان می دهد با وضعیت بدنی خوب کار کنید. بیشتر میزها خیلی بلند هستند و کمتر تنظیم نمی شوند. هنگامی که سطح کار شما خیلی بالا باشد باعث می شود شانه هایتان را بالا بیاورید و از پشتی صندلی خود به جلو خم شوید. این می تواند منجر به ناراحتی و تنش در گردن ، بالای کمر و شانه های شما شود. استفاده از صفحه کلید و ماوس روی میز که بیش از حد بالا است ، ممکن است منجر به فشرده سازی ناخواسته در قسمت زیرین مچ دست شما و همچنین حالت های نامناسب مچ دست و دست شود.

راهنمای سریع برای مطابقت قد خود با قد استاندارد میز (29 "تا 30")

    اگر کمتر از 5 8 8 اینچ هستید - یک میز ارتفاع استاندارد حتی با یک صندلی قابل تنظیم ارتفاع نیز بسیار بلند خواهد بود. شما 2 گزینه برای اصلاح دارید:

        با کوتاه کردن پایه های میز یا نصب یک سینی صفحه کلید یا

        با یک پایه و احتمالاً یک صندلی بلندتر خود را بلند کنید.

    اگر بین 5 '8 "و 6" هستید - یک میز کار با ارتفاع استاندارد کاملاً مناسب است.

    اگر شما بیش از 6 سال دارید - یک میز ارتفاع استاندارد ممکن است بدون تغییر بسیار کم باشد. باید ارتفاع میز را با بلوک هایی در زیر پاها افزایش دهید.

طراحی میز کار گروهی

در اینجا چند نمونه از ویژگی هایی  یک میز مدیریتی خوب وجود دارد که باید هنگام انتخاب میز کار گروهی برای دفتر خانه خود در نظر بگیرید. حتماً قد و چگونگی تناسب آن با میز مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

توجه به ارتفاع میز

در حالی که میز تحریر مانند این در خانه شما خوب به نظر می رسد ، اگر مدت طولانی برای کار از روی میز کار استفاده شود ، ممکن است باعث ناراحتی شود. ارتفاع این میز ثابت است و هیچ راهی برای اصلاح پاها برای پایین آوردن آن وجود ندارد. کشوی مرکزی فضای پاهای شما را محدود می کند بنابراین نمی توانید خود را تا ارتفاع مناسب بالا ببرید. کشوها همچنین ممکن است با تکیه گاه در صندلی های صندلی شما مانع از جمع شدن شما در نزدیکی ایستگاه کاری شما شوند.

میز کار خوب

اگر به میز تحریر داخلی احتیاج دارید ، مدلی را انتخاب کنید که کنار آن کشو داشته باشد. این هنوز فضای زیادی را برای شما فراهم می کند تا در صورت لزوم صندلی خود را بلند کنید. در مدلی که نشان داده شده ، کشوها تا سطح زمین امتداد دارند و در صورت زیاد بودن ارتفاع میز تحریر ، قادر به اصلاح آن نخواهید بود.

میز کار خوب

 این میز از نظر ارتفاع ثابت است اما از آنجا که کشوهای کناری به زمین کشیده نمی شوند ، می توانید قسمت کوچکی از پاها را بردارید تا میز را به ارتفاع مناسب تری پایین بیاورید.

بهترین

 میزی که دارای پاهای قابل تنظیم ارتفاع است بهترین انتخاب است ، زیرا این میز را می توان متناسب با قد فردی شما تنظیم کرد. برخی از میزها دارای انتخاب کمی از ارتفاع از پیش تعیین شده هستند در حالی که برخی دیگر شامل پاهایی است که طیف وسیعی از ارتفاع را برای انتخاب قد مناسب برای شما فراهم می کند.

Ikea یک برنامه ریز میز کار خود را در وب سایت خود ایجاد کرده است که از گزینه های خوبی با قیمت مناسب برخوردار است. پاهای گرتون توصیه می شود اگر از نظر قد بلندتر باشید زیرا دامنه آنها بین 26⅜-42⅛ "است. اگر قد کوتاه تری دارید ، پای Olov برای شما مناسب تر است زیرا دامنه آنها بین 23⅝-35⅜ "است.

تنظیمات میز اداری

اگر قبلاً میز کار گروهی خریده اید یا قبلاً میز تحریری داشته اید که به شما اجازه نمی دهد با وضعیت ارگونومیک مناسب بنشینید - در اینجا چند توصیه برای تغییر میز کار برای بهتر شدن شما وجود دارد.

پایه های قد ثابت

 اگر میز کار دارید که حتی برای شما با یک صندلی قابل تنظیم ارتفاع ، خیلی بلند است ، می توانید پاها را اصلاح کنید. برای پایین آوردن سطح کار می توانید قسمت کوچکی از پایین ساق را بردارید. یا می توانید پایه های ارتفاع ثابت را با پایه های قابل تنظیم ارتفاع جایگزین کنید. می توانید همان پایه های قابل تنظیم ارتفاع که قبلاً از Ikea گفته شد را خریداری کرده و روی هر سطح کاری سوار کنید. اگر میز کار شما بلندی ثابت است اما خیلی کم است ، می توانید زیر پاها بلوک هایی اضافه کنید تا میز را بالا ببرید.

کشو یا قفسه میز

 اگر میز کار شما دارای یک قفسه یا کشوی مرکزی است ممکن است بتوانید آن را به یک سینی صفحه کلید تغییر دهید. می توانید جلوی کشو را برداشته و صفحه کلید و ماوس خود را روی کشو قرار دهید و یک سینی صفحه کلید کشویی ایجاد کنید.

NIYOUSHA بازدید : 38 چهارشنبه 30 تیر 1400 نظرات (0)

داشبورد یا صفحه کنترل مجموعه ای از معیارهای جمع آوری شده است که به عنوان مثال اطلاعاتی مانند سرعت ، دور در دقیقه ، میزان سوخت و سایر موارد را برای خلبان هواپیما یا ماشین مسابقه فراهم می کند.

معمولاً داشبوردهای مدیریتی به گونه ای سازماندهی شده است که شما می توانید هرچه بیشتر اطلاعات را به وضوح مشاهده کنید.

بنابراین ، خلبانان می توانند سریع تصمیم بگیرند ، بدون اینکه چشم خود را از باند یا افق طولانی مدت بردارند.

این رابطه در هنگام بررسی مدیر شرکت بسیار واضح است.

آنها ضمن حفظ کنترل عملیاتی روزمره ، باید از آنچه در تجارت اتفاق می افتد آگاه باشند. این به آنها اجازه می دهد تا به سرعت تصمیمات تاکتیکی بگیرند ، و با اطلاعات معتبر آماده تصمیم گیری های استراتژیک شوند.

داشبورد مدیریت چیست؟

این یک ارائه بصری و قابل فهم است که شاخص های اصلی عملکرد یا KPI را نشان می دهد که یک سازمان تعریف می کند تا ارزیابی کند آیا عملکرد خود برای رسیدن به اهداف تجاری خود رو به راه است.

اما دانستن پاسخ "داشبورد مدیریت چیست" اگر نمی دانید از چه شاخص هایی استفاده کنید و چگونه از داشبورد مدیریت برای مدیریت کسب و کار خود به قاطعانه ترین روش استفاده کنید ، فایده ای ندارد.

اکنون که پاسخ ما را در مورد "داشبورد مدیریت چیست" دانستید ، سایر اطلاعات مهم در مورد آنها را بررسی کنید.

داشبورد در مدیریت بازرگانی چیست و چگونه باید از آنها استفاده کرد؟

همانطور که مشاهده کردید ، داشبورد مدیریت نمودار است که مهمترین اطلاعاتی را که مدیر و تیم برای تصمیم گیری باید بدانند خلاصه می کند.

اما چگونه می توان اطلاعاتی را در داشبورد مدیریت گنجانید؟

انتخاب شاخص ها برای داشبورد مدیریت خود:

زنجیره فرآیند خود را تجزیه و تحلیل کنید و مناطقی را که به کسب و کار شما ارزش افزوده می دهند ، شناسایی کنید. که بدان معنی است ، کسانی که ارزش ادراک شده بیشتری را به مشتری نهایی ارائه می دهند.

تنظیم KPI برای فرایندهایی که مربوط به تجارت شما نیستند ، فقط داشبورد مدیریت شما را پر از اطلاعات می کند که چیزی به تصمیم گیری نمی افزاید.

عامل مهم دیگر: اندازه گیری KPI ها باید آسان باشد و امکان خطاهای کالیبراسیون وجود ندارد.

اگر این اتفاق بیفتد ، حتی اگر داده ها مرتبط باشند ، غیر قابل اعتماد هستند.

KPI باید توسط اعدادی نشان داده شود ، به نام شاخص ها ، که تفسیر آنها توسط کل تیم ساده است.

سرانجام ، می توان KPI هایی را تعیین کرد که نتایج را نشان می دهند و سایر مواردی را نشان می دهد که اگر در مسیر صحیح هستید به اینها شاخص های روند گفته می شود.

به عنوان مثال: ارزش فروش ماهانه یک نتیجه را اندازه گیری می کند و می تواند تعیین کند که آیا عملکرد در پایان دوره خوب بوده است.

تعداد نقل قول های فروش درخواستی شاخصی است که می تواند به پیش بینی خوب بودن فروش قبل از پایان دوره کمک کند.

بخاطر بسپار: داشبورد مدیریت تصویری از وضعیت شرکت شما در آن زمان نشان می دهد. شما باید با مقایسه دو نوع KPI ذکر شده در بالا ، آن را به درستی تفسیر کنید تا از نتایج آینده ایده بگیرید.

روش تعیین اهداف تجاری و اهداف OKR می تواند از استفاده از داشبورد مدیریت بسیار سود ببرد.

درباره آن بیشتر بیاموزید: 10 نمونه از OKR ها را بررسی کنید و ببینید که این روش چگونه کار می کند

بهترین روش هنگام استفاده از داشبورد مدیریت

داشبورد مدیریت باید حاوی اطلاعات کافی باشد ، اما نه خیلی زیاد ، تا مانع دید کارآمد نشود. بسیار مهم است که بدانید چگونه گرافیک مناسب را برای نمایش تصویری مناسب هر شاخص ، به بصری ترین شکل ممکن انتخاب کنید.

رنگ ها عنصر دیگری است که می تواند کمک زیادی کند ، اما شما باید مراقب باشید که کنتراست بیش از حد نباشد.

برخی از داشبوردهای مدیریتی ، با اطلاعات استراتژیک و محرمانه ، باید به بالاترین سطح مدیریت محدود شوید.

می توانید اطلاعات تاکتیکی را با تیم ها و اعضای تیم آنها به اشتراک بگذارید. این معمولاً شامل BPM ، اتوماسیون بازاریابی و نرم افزارهای مدیریت تیم است.

سرانجام ، بسیاری از سازمانها داشبوردهای مدیریتی با شاخص عملکرد عملیاتی را به کل تیم در مانیتورهای بزرگ نشان می دهند. به عنوان مثال این یک عادت بسیار معمول در تیم های پشتیبانی مشتری و بازاریابی تلفنی است.

بررسی کنید: کنترل فرآیند تجارت: همکاری داخلی را ارتقا دهید

هنگام تعریف بهترین شاخص های عملکرد فرآیند برای یک داشبورد مدیریت ، یک ابزار مدل سازی BPM می تواند به شما کمک کند درک کنید که فرایندهای اصلی در کسب و کار شما چیست و چه شاخص هایی را برای هر یک از آنها انتخاب کنید.

با استفاده از نرم افزار رایگان و مبتنی بر ابر HEFLO ، می توانید این کار را سریع ، کارآمد و بصری انجام دهید.

NIYOUSHA بازدید : 37 چهارشنبه 23 تیر 1400 نظرات (0)

ممکن است شما در مورد یک مرکز مشاور مدیریت شنیده باشید - و حتی می توانید دوستانی با این عنوان داشته باشید. آنها ممکن است در مورد مسافرت ، مشتری ، سخنرانی و صفحه گسترده صحبت کنند ، اما خوب ، آنها واقعاً در طول روز چه کاری انجام می دهند؟ چگونه آنها برای شروع این نقش را به دست آوردند؟ و از همه مهمتر ، آیا شغلی از این دست می تواند برای شما مناسب باشد؟

برد هلفاند ، مشاور مدیریت فعلی گفت ، اگرچه هر بنگاه می تواند از نظر رویكرد شغلی متفاوت باشد. اما به طور كلی می توان از یك موسسه مشاوره مدیریت اینگونه تعریف كرد: "یك حل كننده مشكل برای برخی از ساختارهای پیچیده تر در مشاغل و سازمانها." راب میدلتون ، مشاور سابق ، اضافه می کند: "کسی که در طیف گسترده ای از پروژه ها کار می کند - به طور بالقوه صنعت متمرکز است."

در حالی که بسیاری از مشاوران بر روی یک زمینه از تخصص خاص تمرکز دارند ، مشاوران مدیریت بر کمک به رهبری سازمان برای بهبود عملکرد و عملیات کلی متمرکز هستند. مشاوران مدیریت اغلب با مدیران سطح C-Suite ارتباط برقرار می کنند و روی مسائل پیچیده کار می کنند.

برخی از مرکز مشاوره مدیریت بر روی یک صنعت واحد مانند مراقبت های بهداشتی ، فناوری اطلاعات یا بازاریابی تمرکز دارند ، در حالی که برخی دیگر رویکرد گسترده ای دارند یا بر روی تعداد انگشت شماری از مسائل تجاری مانند مشارکت کارمندان یا رعایت مقررات تمرکز می کنند.

موسسه مشاوره  مدیریت در طول روز چه کاری انجام می دهد؟

مشاور بودن مدیریت به معنای داشتن "چاقوی راه حل ارتش سوئیس است که می توانید برای کار با مشتری استفاده کنید". اکثر مشاوران همزمان فقط روی چند پروژه کار می کنند (و گاهی اوقات فقط به یک پروژه بستگی دارد ، بسته به اندازه مشتری) بنابراین می توانند واقعاً بر نیاز مشتری خود تمرکز کنند.

در ابتدای یک پروژه ، بیشتر وقت صرف شناختن مشاغل مشتری می شود که شامل مصاحبه با کارمندان و جمع آوری اطلاعات می شود. مشاوران (بسته به سطح آنها) اغلب مسئول تجزیه و تحلیل داده ها نیز هستند ، داده های جمع آوری شده را می گیرند و آنها را به اطلاعات قابل هضم تبدیل می کنند تا با شرکت در میان بگذارند. (در غیر این صورت استفاده از اکسل برای جمع کردن صفحات گسترده و پاورپوینت برای توسعه ارائه ها شناخته می شود.)

و همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، بخش عمده ای از مشاور بودن در سفر به سایت مشتری است. برای برخی مشاوران ، این مورد مورد نیاز است ، برای برخی دیگر این به معنای اتخاذ سبک زندگی در جاده از دوشنبه تا پنجشنبه است. اما ارزش هیچ چیز این نیست که ، به طور کلی ، شرکت های بزرگتر به سفر هفتگی نیاز دارند ، در حالی که شرکت های کوچکتر تمایل بیشتری به تعادل دارند. اندرو کنراد ، یک مشاور مستقل ، واقعاً از آن قسمت کار لذت می برد. او می گوید: "داشتن گروهی از همسالان که هم می توانستید با آنها کار کنید و هم می توانید با آنها وقت اجتماعی بگذرانید بسیار خوب بود."

اما می تواند یک روز طولانی ایجاد کند. اگرچه ممکن است وقت خود را برای صرف وعده های غذایی با تیم خود یا مشتری داشته باشید ، اما هنگام مسافرت زمان زیادی وجود ندارد. راب می گوید: "ساعت ها طولانی است ، شما اغلب قبل از ورود مشتری وارد می شوید و پس از رفتن مشتری می مانید." وی می افزاید: "بعد از صرف شام در خارج از منزل ، شما اغلب بخشی از شب خود را صرف ادامه کار در مورد محصولات قابل تحویل می کنید."

به چه مهارت هایی نیاز دارید؟

مشاور مدیریت بودن نیاز به یک مهارت منحصر به فرد دارد که توانایی های تحلیلی و ارتباطات ستاره ای را متعادل می کند. بیشتر وقت شما به عنوان مشاور شامل تجزیه و تحلیل داده ها و جمع آوری یک داستان ، و در آخر توصیه ها برای مشتری است. با این حال ، بخش عمده ای از پروژه شامل مصاحبه با کارمندان ، ارائه اطلاعات به گروهی از مدیران و متقاعد کردن بازیگران اصلی در مورد صحت توصیه های شما خواهد بود.

برد می گوید: "بیشتر آن مانند اصول روانشناسی سازمانی است." "وقت گذاشتن برای گوش دادن و درک عناصر وضعیت و شکستن آن برای درک آن برای گروهی که در حال توافق بر اساس توافق برای پیشبرد تجارت خود هستند ، وقت می برد."

این به معنای داشتن مهارت عالی و تسهیل کننده در گوش دادن است. و ایجاد رابطه نیز مهم است - اگر یک ارشد از توصیه های شما متقاعد شوید و به گفته های شما اعتماد کنند بسیار راحت تر است.

چگونه شغل مشاوره پیدا کنم؟

شرکت های مشاوره مدیریت اغلب خارج از دوره های کارشناسی و مدارس بازرگانی استخدام می کنند ، بنابراین انجام تحقیقات خود در مورد نوع شرکت مورد علاقه شما اولین قدم عالی است. اگر شرکت بزرگی است که شما به آن توجه دارید ، نگاهی به مدارسی بیندازید که به طور معمول در آن تغذیه می کنند ، بنابراین می توانید نقشه هایی را که باید بردارید شروع کنید.

یا اگر بنگاه اقتصادی تمایل به استخدام افراد متخصص در میان دوره های شغلی دارد ، می توانید رویکردهای دیگری را نیز در پیش بگیرید. به عنوان مثال ، شما از قبل قدرت برقراری ارتباط با افراد مناسب را می دانید! شاید بتوانید فارغ التحصیلان مدرسه خود را پیدا کنید که در شرکت مشاوره مورد علاقه شما کار کرده باشد و مغز آنها را در مورد آنچه برای ورود به آن لازم است انتخاب کنید.

برد همچنین توصیه می کند با مطالعات موردی آشنا شوید. اغلب ، شرکت های مشاوره از یک مطالعه موردی در مصاحبه خود استفاده می کنند. پیشرفت تحصیلی و فردی منعطف

خیرخواهی نیز راه طولانی شما را می گیرد.

بنابراین ، اکنون که می دانید یک مشاور مدیریت و به طور خاص یک مشاور مدیریت هر روز چه کاری می کند زمان تصمیم گیری است. فکر می کنید این کار برای شما مناسب است؟

NIYOUSHA بازدید : 38 دوشنبه 21 تیر 1400 نظرات (0)

یخچال ایرانی چه مارکی خوبه ؟ در این مورد نظر جامعی وجود ندارد. آشپزخانه ای با یخچال استیل، تخته های چوبی دیواری، میز و صندلی و کابینت های مشکی. احتمال دارد مدتی است که برای یخچال خرید نکرده اید، بنابراین انواع مختلف یخچال و فریزر و ویژگی های موجود ممکن است شما را متعجب کند. از راهنمای خرید یخچال ما برای مرتب سازی گزینه ها و یافتن بهترین یخچال برای آشپزخانه خود استفاده کنید.

فهرست مطالب

  • نحوه خرید یخچال فریزر
  • انواع یخچال و فریزر
  • سبک های یخچال
  • اندازه ها و ظرفیت های یخچال
  • ویژگی های سازمان
  • ویژگی های دیگر
  • یخچال تمام می شود
  • اتصال یخچال
  • 6 ایده برای بهبود کارایی یخچال و فریزر
  • 5 نکته برای افزایش طول عمر یخچال و فریزر

کدام یخچال را انتخاب کنید؟

اگر مدتی است که برای نحوه خرید یخچال فریزر اقدام نکرده اید، ممکن است از انواع مختلف بازار و مجموعه ای از ویژگی های موجود تعجب کنید. خرید یخچال و فریزر می تواند یک کار طاقت فرسا و دلهره آور باشد. با انتخاب انواع مختلف، بهترین یخچال برای شما چیست؟ بهترین مارک های یخچال و فریزر ویژگی هایی را ارائه می دهند که برای شما مهم هستند. از یخچال درب فرانسوی گرفته تا یخچال کوچک، به شما کمک می کنیم تا یخچال مناسب خود را پیدا کنید.

انواع یخچال و فریزر

برای راهنمای خرید یخچال های فریزر با عمق استاندارد از نظر سبک، سازنده و مدل متفاوت هستند، اما به طور کلی عرض آنها حدود 30 تا 34 اینچ و ارتفاع آنها تا 70 اینچ است. یخچالهای با عمق استاندارد نسبت به یخچالهای ضد عمق حجیم تر و عمیق تر هستند، که مساوی فضای ذخیره سازی بیشتری است. در حدود 36 اینچ، آنها از پیشخوان یا کابینت حدوداً 6 اینچ امتداد دارند.

برای نحوه خرید یخچال فریزر باید به یک نکته توجه کنید. این محصولات توکار از لوازم پیشرفته ای هستند که کاملاً با کابینت شسته شده و ظاهری سفارشی به آشپزخانه شما می بخشد. آنها عمق واحدهای مستقل را ارائه نمی دهند اما بلندتر و گسترده تر هستند. بعضی از آنها شامل پانل های درب است تا با ظاهر آشپزخانه شما ترکیب شود. این مدل ها به نصب خاصی نیاز دارند.

یخچالهای ضد عمق یک گزینه اقتصادی برای ظاهر یخچالهای توکار ارائه می دهند. این مدل ها دارای یک برازش فلاش هستند که در مدل های مستقل موجود نیست و معمولاً با نصب استاندارد کار می کنند. یخچالهای ضد عمق نسبت به یخچالهای عمیق کم عمق تر هستند و از لحاظ زیبایی و زیبایی ظاهری بیشتری به آشپزخانه شما می دهند زیرا با فضای پیشخوان ترکیب می شود.

سایر مزایای یخچال های ضد عمق

فضای کمتری نسبت به یخچال استاندارد دارند و فضای بیشتری برای باز کردن درها دارد.

آنها یک ظاهر یکپارچه و ساده دارند.

دسترسی به غذا در پشت یخچال به دلیل عمق کم آسان تر است.

آنها معمولاً از یخچال با عمق استاندارد گسترده ترند و می توانند سینی های گسترده تری و غیره را در خود جای دهند.

یخچال های کوچک یک گزینه عالی برای خوابگاه ها، دفتر، گاراژ یا هر مکان دیگری است که فضای بالایی داشته باشد. یخچال های کوچک می توانند بصورت مستقل و یا بصورت یک واحد داخلی در زیر پیشخوان آشپزخانه نصب شوند. ظرفیت یخچال کوچک می تواند به اندازه 1.7 فوت مکعب باشد، در حالی که ظرفیت برخی از مدل ها 5.6 ​​فوت مکعب یا بیشتر است.

یخچال های درب ایرانی

 درهای دوقلو به یک محفظه غذای تازه با عرض کامل باز می شوند، در حالی که کشو به سمت یک فریزر با عرض کامل بیرون می آید. این مدل ها غذای تازه را در دسترس آسان نگه می دارند و می توانند در فضاهای تنگ نیز خوب باشند. در تنظیمات چهار درب به طور معمول یک کشوی یخچال دار اضافی ارائه می شود و نسخه های پنج درب دارای دو محفظه اضافی است.

یخچال های ساید بای ساید

محفظه های یخچال و فریزر با اندازه مشابه از بالا به پایین واحد کار می کنند. این بهترین شرط بندی برای آشپزخانه ای با فضای محدود، مانند آشپزخانه گالی است، زیرا درهای باریک به اندازه درهای عرض کامل به فضای باز نیاز ندارند.

یخچال فریزر بالا و فریزر پایین

 قفسه های گسترده ای هم در غذاهای تازه و هم در فریزر موجود است. درهای تمام عرض برای باز شدن به فضای کافی احتیاج دارند، اما اکثر واحدها دارای درهای برگشت پذیر هستند که متناسب با طرح های مختلف آشپزخانه است. یخچال های فریزر از نوع پیکربندی سنتی هستند، در حالی که یخچال های فریزر پایین محفظه اصلی را به سطح چشم نزدیک تر می کنند و دسترسی به غذای تازه را آسان تر می کنند. بسیاری از واحدهای فریزر پایین دارای کشوی فریزر کشویی هستند. این مدل ها ظرفیت کمتری نسبت به یخچال های درب ساید بای ساید و فرانسوی دارند.

انواع دیگر یخچال و یخچال فریزر موجود عبارتند از:

  • یخچال فشرده (انتخاب یخچال فشرده یا چوب خنک کننده شراب را ببینید)
  • یخچال های تجاری
  • یخچال کشو دار
  • یخچال فریزر

بسته به نوع یخچال مورد نظر خود، ممکن است گزینه های دیگری داشته باشید. در این مورد پیشنهاد می دهیم به سایت اخبار صنعت لوازم خانگی تصلا مراجعه کنید.

 

NIYOUSHA بازدید : 30 یکشنبه 20 تیر 1400 نظرات (0)

انتخاب بهترین ساختار سازمانی برای شرکت ، بخش یا تیم خود بسیار شبیه به انتخاب یک ماشین جدید است.

در ابتدایی ترین سطح ، شما همیشه بدنبال چیزی مناسب جاده هستید - چیزی که بتواند شما (و مسافرانتان) را بدون مشکل از نقطه A به نقطه B برساند. اما فراتر از آن ، گزینه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید . خودکار یا دستی؟ چهار چرخ محرک یا دو؟ GPS داخلی؟ داخلی چرم؟ خازن شار؟ (البته فقط اگر به گذشته برگردید.)

در دنیای ساختارهای سازمانی ، گزینه هایی که باید انتخاب کنید شامل مواردی مانند زنجیره فرماندهی (طولانی یا کوتاه؟) ، دامنه کنترل (گسترده یا محدود؟) و تمرکز (تصمیم گیری متمرکز یا غیرمتمرکز؟) ، فقط چندتا را نام بردن. در ادامه با ما همراه باشید تا به انواع ساختار سازمانی بپردازیم.

انواع ساختار سازمانی

ساختار سازمانی یک نمودار تصویری از یک شرکت است که توصیف می کند کارمندان چه کارهایی انجام می دهند ، چه کسی را به آنها گزارش می دهند و نحوه تصمیم گیری در کل کسب و کار را نشان می دهد. ساختارهای سازمانی می توانند از توابع ، بازارها ، محصولات ، جغرافیاها یا فرایندها به عنوان راهنمای خود استفاده کنند و به مشاغل با اندازه و صنایع خاص بپردازند.

ساختار سازمانی چه فایده ای دارد؟ به عنوان یک رهبر تجارت ، آیا حتی به یک مورد نیاز دارید؟ همانطور که گفتم ، ساختارهای org به شما کمک می کنند حداقل سه عنصر اصلی از چگونگی فعالیت کسب و کار خود را تعریف کنید.

با بزرگتر شدن شرکت شما ، یک ساختار سازمانی همچنین می تواند برای کارمندان جدید مفید باشد زیرا آنها می آموزند چه کسی فرآیندهای شرکت شما را مدیریت می کند.

سپس ، اگر می خواهید رهبری خود را تغییر دهید یا تغییر دهید ، می توانید با تنظیم نمودارهای ساختار سازمانی ، نحوه کار جریان را تجسم کنید.

به بیان ساده ، این نمودار مانند نقشه ای است که به سادگی نحوه کار شرکت شما و سازماندهی نقش های آن را توضیح می دهد.

در اینجا معنی هر یک از این عناصر برای یک سازمان چیست:

زنجیره فرماندهی

سلسله مراتب شما نحوه تفویض وظایف و تأیید کار است. یک ساختار org به شما امکان می دهد تعداد "پله های نردبان" یک بخش یا خط تجاری خاص را تعریف کنید. به عبارت دیگر ، چه کسی می گوید چه کسی باید انجام دهد؟ و چگونه مسائل ، درخواست ها و پیشنهادات بالا و پایین آن نردبان را با یکدیگر ارتباط می دهند؟

محدوده کنترل

دامنه کنترل شما می تواند دو چیز را نشان دهد: چه کسی تحت مدیریت یک مدیر قرار دارد ، چه مدیریتی ... و چه وظایفی به عهده یک بخش است.

تمرکز

تمرکز مکانی را که در نهایت تصمیم گیری می شود توصیف می کند. هنگامی که زنجیره فرماندهی خود را ایجاد کردید ، باید در نظر بگیرید که کدام افراد و ادارات در هر تصمیم گیری حرفی برای گفتن دارند. یک تجارت می تواند به سمت متمرکز متمایل شود ، جایی که تصمیمات نهایی فقط توسط یک یا دو نهاد گرفته می شود. یا غیرمتمرکز ، جایی که تصمیمات نهایی در تیم یا دپارتمان مسئول اجرای آن تصمیم گرفته می شود.

ممکن است بلافاصله به ساختار سازمانی نیازی نداشته باشید ، اما هرچه محصولات بیشتری تولید کنید و افرادی که استخدام می کنید ، هدایت شرکت شما بدون این نمودار مهم دشوارتر خواهد بود.

(برای اینکه بیشتر به جزئیات این ساختارهای سازمانی مختلف بپردازید ، پست قبلی من را ببینید ، "6 بلوک ساختاری ساختار سازمانی").

سازه های مکانیکی در مقابل ساختارهای ارگانیک

ساختارهای سازمانی در یک طیف قرار می گیرند ، در یک انتها "مکانیکی" و از طرف دیگر "ارگانیک" است. نگاهی به نمودار زیر بیندازید. همانطور که احتمالاً قادر خواهید بود بگویید ، ساختار مکانیکی نشان دهنده رویکرد سنتی ، از بالا به پایین ساختار سازمانی است ، در حالی که ساختار آلی نشان دهنده یک رویکرد مشارکتی و انعطاف پذیرتر است.

NIYOUSHA بازدید : 30 شنبه 19 تیر 1400 نظرات (0)

علت صدای زیاد مایکروویو چیست؟ اجاق های مایکروفر (مایکروویو) ، بعد از یخچال و فریزر ، رایج ترین لوازم خانگی هستند. از آنجا که اغلب برای گرم کردن غذا استفاده می شود ، مطمئناً پس از چند سال استفاده از آن ، برخی از مشکلات مایکروویو بوجود می آیند. یکی از اولین نشانه های مشکل مایکروویو این است که دستگاه شروع به تولید صداهای عجیب می کند.

اگر نمیدانید علت صدای زیاد مایکروویو چیست این مطلب را تا انتها بخوانید. آیا مایکروویو شما اخیراً صداهای عجیب و غریبی در می آورد و نمی دانید چه کاری باید انجام دهید؟ در اینجا نحوه حل مایکروویو پر سر و صدا وجود دارد.

مشکل چرخش مایکروویو

اگر فکر می کنید که صفحه گردان دلیل اصلی ایجاد صدا است ، بررسی کنید که آیا به درستی در مایکروویو قرار گرفته است یا خیر. در غیر این صورت ، آن را برداشته و دوباره محکم قرار دهید. اگر این کمکی نکرد ، ممکن است لازم باشد با بررسی یک متخصص ، آن را تغییر دهید یا غلتک های آن را تغییر دهید.

این مسئله معمولاً در مواقعی که دائماً از مایکروویو استفاده می شود یا اینکه صفحه گرد بیش از حد قدیمی یا فرسوده است ، به وجود می آید.

در حقیقت ، اگر میز چرخان چرخش نداشته باشد ، این می تواند باعث گرم شدن ناهموار غذا شود که می تواند غذا را خراب کند. بنابراین چگونه می توان فهمید که سو it عملکرد داشته است؟ در صورت عدم چرخش چرخان ، به وضوح به این معنی است که به درستی در مایکروویو قرار نگرفته یا نیاز به تعویض دارد.

 

سوء عملکرد فن موتور

طبق گفته سایت اخبار لوازم خانگی تصلا این دوباره دلیل اصلی مایکروویو پر سر و صدا است و ممکن است در هنگام سو mal عملکرد فن موتور در مایکروویو رخ دهد.

فن موتور به گردش هوا از طریق سیستم اگزوز کمک می کند. برای بررسی عملکرد صحیح موتور فن ، ابتدا مایکروویو را از برق جدا کرده و به دنبال موتور فن در پشت مایکروویو بگردید.

درپوش موتور فن را بردارید و سعی کنید با استفاده از یک شی using دستی پره های فن را بچرخانید. اگر باز هم نچرخد ، به این معنی است که فن موتور معیوب است و باید تعویض شود. همچنین اگر بچرخد و به طور مداوم متوقف شود ، وقت آن است که فن موتور را تعویض کنید.

مایکروویو نویز مگنترون

مایکروویو ایجاد صدا همچنین نشان دهنده وجود مشکلی در مگنترون مایکروویو است. مگنترون بخشی از مدار ولتاژ بالا است و امواج ریز تولید گرما را فراهم می کند.

اگر مگنترون معیوب باشد ، ممکن است صدای وزوز بلندی ایجاد کند ، که نشان می دهد مگنترون به پایان عمر خود نزدیک می شود یا ممکن است معیوب باشد.

آیا می دانید وقتی حالت مایکروویو روشن است و غذایی در اجاق گاز وجود ندارد ، امواج میکرو توسط دیواره ها و مگنترون درون فر جذب می شوند. اگر نادیده گرفته شود ، در طولانی مدت مایکروویو آسیب می بیند.

ترک صدا

یک علت صدای زیاد ماکروویو صداهای بلند غیرمعمول در مایکروویو نه تنها به دلیل نقص یک جز component خاص بلکه ممکن است به دلیل ماده غذایی باشد که در مایکروویو می پزید.

غذاهای غلیظ مانند انواع گوشت ها می توانند سر و صدای بیشتری ایجاد کنند. هنگام گرم كردن آن را باز نگذارید.

مواد غذایی را بپوشانید و این می تواند به کاهش سر و صدا کمک کند. همچنین اطمینان حاصل کنید که مایکروویو و صفحه گرامافون همیشه تمیز هستند ، زیرا نشت مواد غذایی نیز می تواند باعث ترک صدا شود.

در آخر ، از استفاده از فلزات یا ظروف ایمن غیر مایکروویو در مایکروویو خودداری کنید ، زیرا این امر منجر به ترک صدا نیز می شود.

ضمانت تمدید کنید

مشکلات مربوط به دستگاه می تواند از کوچک تا بزرگ باشد. این یک لامپ برای یک صفحه چرخان است که نمی چرخد ​​یا یک مگنترون فرسوده است. نادیده گرفتن این علائم فقط شما را دچار دردسر بیشتری می کند و می تواند یک کار پرهزینه باشد.

شما با کمک گارانتی حتی می توانید دلایل روشن نشدن لامپ مایکروفر را هم برطرف کنید.  ضمانت نامه تولید کننده در اکثر موارد به مدت یک سال اجاق گاز شما را پوشش می دهد. اما فراتر از آن ، شما باید هزینه تعمیرات را پرداخت کنید.

به همین دلیل است که ما به شما پیشنهاد می کنیم از مایکروویو خود با طرح ضمانت تمدید شده Onsitego محافظت کنید. ضمانت تمدید شده کلیه نقایص و عملکردهای نامناسب را که در ضمانت استاندارد تولید کننده گنجانده شده است ، برطرف می کند.

بعلاوه ، در صورت نیاز به تعمیر لوازم خانگی ، توسط یک متخصص مجاز در خانه تعمیر می شود. تعویض قطعات مورد نیاز فقط با استفاده از قطعات یدکی اصلی انجام می شود تا از عمر طولانی مایکروویو اطمینان حاصل کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد طرح ضمانت تمدید Onsitego اینجا را کلیک کنید.

NIYOUSHA بازدید : 44 پنجشنبه 17 تیر 1400 نظرات (0)

کارفرمایانی که به طور معمول عملکرد کارکنان را ارزیابی می کنند و ارزیابی منظم کارمندان را انجام می دهند ، مزایای فوق العاده ای دارند:

کارمندان شما خواهند فهمید که شما از آنها چه انتظاری دارید. آنها بازخورد ، تمجید و انتقاد از کار خود را دریافت خواهند کرد و نسبت به عملکرد یا رفتار خود کوتاهی خواهند کرد.

شما می توانید کارمندان خوب را تشخیص داده و به آنها پاداش دهید و کارگرانی را که با مشکل روبرو هستند شناسایی و مربیگری کنید.

ارتباطات لازم برای تأثیرگذاری روند ارزیابی عملکرد کارکنان تضمین می کند که شما با نیازها و نگرانی های نیروی کار خود هماهنگ باشید.

فرمول ارزیابی عملکرد کارکنان همچنین بسیاری از مشکلات اشتغال را در جوانه ایجاد می کند. ارزیابی عملکرد با کمک به شما در ردیابی و مستند سازی مشکلات کارمندان ، می تواند شما را از مشکلات قانونی دور کند. اگر هرگز به اخراج یا تنبیه کارگر احتیاج داشته باشید ، مدرک کتبی خود مبنی بر اینکه به کارمند اخطار داده اید و فرصتی برای اصلاح مشکل دارید ، تا حد زیادی متقاعد کردن هیئت منصفه یا قضاوت در مورد رفتار منصفانه شما خواهد بود.

این مقاله مروری بر فرمول ارزیابی عملکرد کارکنان دارد. برای دستورالعمل ها و فرم های گام به گام برای انجام ارزیابی عملکرد ، از جمله نکاتی در مورد ایجاد اهداف عملکرد ، مشاهده و مستند سازی عملکرد کارکنان ، نوشتن ارزیابی ، برگزاری جلسات ارزیابی و موارد دیگر.

استانداردها و اهداف ایجاد کنید

قبل از اینکه بتوانید عملکرد کارمندان را به طور دقیق ارزیابی کنید ، باید سیستمی برای سنجش آن عملکرد ایجاد کنید. برای هر کارمند ، شما باید استانداردها و اهداف عملکرد را ارائه دهید.

برای ارزیابی عملکرد کارکنان استانداردهای عملکرد استانداردهای عملکرد آنچه را که می خواهید کارگران در یک کار خاص انجام دهند و نحوه انجام کار را توصیف می کنند. این استانداردها در سراسر هیئت مدیره ، برای هر کارمندی که موقعیت مشابهی دارند ، اعمال می شود. به عنوان مثال ، استاندارد برای یک فروشنده این است که در هر سه ماه 50،000 دلار فروش داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که استانداردهای شما قابل دستیابی هستند و مستقیماً با شغل کارمند ارتباط دارند

اهداف برخلاف استانداردهای عملکرد ، اهداف باید متناسب با هر کارمند باشد. اینها به نقاط قوت و ضعف هر کارگر بستگی خواهند داشت. به عنوان مثال ، یک هدف برای یک گرافیست ممکن است یادگیری یک برنامه نرم افزاری جدید باشد که کار او را کارآمدتر کند. برای یک متخصص حسابداری ، یک هدف ممکن است شرکت در آزمون برای تبدیل شدن به یک حسابدار رسمی مجاز باشد. کارگران شما می توانند به شما کمک کنند دریابید که اهداف منطقی باید چه باشد.

هنگامی که استانداردها و اهداف مربوط به هر پست و کارگر را مشخص کردید ، آنها را بنویسید و به کارمندان خود تحویل دهید. به این ترتیب کارمندان شما می توانند انتظارات خود را بدانند و در طول سال برای دریافت ارزیابی مثبت چه چیزهایی را باید بدست آورند.

پیگیری عملکرد کارمندان را دنبال کنید

در طول سال ، عملکرد هر کارمند را پیگیری کنید. برای هر کارگر یک گزارش ثبت کنید ، چه در رایانه و چه روی کاغذ. به حوادث یا پروژه های به یادماندنی مربوط به آن کارگر ، خوب یا بد توجه کنید. به عنوان مثال ، ممکن است توجه داشته باشید که یک کارگر بدون تماس گرفتن غایب بوده ، برای تکمیل یک پروژه مهم اضافه کار کرده یا از طرف شرکت در یک برنامه ارتباط با جامعه شرکت کرده است.

اگر کارمندی کار فوق العاده شگفت انگیزی را در پروژه انجام می دهد یا واقعاً کاری را مرتکب خطا می شود ، فوراً بازخورد خود را در نظر بگیرید. به صورت شفاهی یا کتبی ، به کارمند خود اطلاع دهید که متوجه تلاش اضافی شده اید و یا اینکه نگران عملکرد کارمند هستید. اگر تصمیم دارید این نوع بازخورد را به صورت شفاهی ارائه دهید ، یک یادداشت کتبی برای پرونده پرسنل کارمند یادداشت کنید. همچنین داشتن یک سیاست در زمینه انضباط مترقی ایده خوبی است.

ارزیابی عملکرد کارکنان

حداقل سالی یک بار ، با نوشتن ارزیابی عملکرد و برگزاری جلسه با کارمند ، هر کارمند را به طور رسمی ارزیابی کنید. برای تهیه ، جمع آوری و بررسی کلیه اسناد و مدارک مربوط به عملکرد ، بهره وری و رفتار کارمند. پرونده خود و پرونده پرسنل کارمند را مرور کنید. همچنین ممکن است بخواهید به سایر سوابق شرکت مربوط به کارگر ، از جمله سوابق فروش ، گزارش تماس ، سوابق بهره وری ، کارت زمان یا گزارش بودجه نگاهی بیندازید.

هنگامی که این اسناد را بررسی کردید و افکار خود را در مورد کار کارمند جمع کردید ، ارزیابی را بنویسید (یا اگر از سایر مدیران درخواست ورودی می کنید ، از هرکدام بخواهید که ارزیابی را انجام دهند و سپس آنها را تدوین کنید). اگرچه ارزیابی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد ، اما باید شامل موارد زیر باشد:

هر استاندارد یا هدفی که برای آن کارگر و آن شغل تعیین کرده اید

نتیجه گیری شما در مورد اینکه آیا کارمند استاندارد یا هدف را برآورده کرده است ، و

دلایلی که نتیجه گیری شما را تأیید می کنند

هنگامی که نوشتن ارزیابی عملکرد کارکنان را به پایان رساندید ، جلسه ای ترتیب دهید تا در مورد آن با کارمند گفتگو کنید. به یاد داشته باشید ، این جلسه احتمالاً یکی از مهمترین جلساتی است که در طول سال با هر کارمند برگزار می کنید ، بنابراین زمان کافی را برای بحث و بررسی دقیق هر موضوع تعیین کنید. در جلسه ، به کارگر خود بگویید که فکر می کنید چه کاری خوب انجام داده است و کدام مناطق می توانند از برخی پیشرفتها استفاده کنند. با استفاده از ارزیابی خود به عنوان راهنما ، نتیجه گیری خود را در مورد آن توضیح دهید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 464
  • بازدید کلی : 3,049