loading...
NIYOUSHA
NIYOUSHA بازدید : 31 چهارشنبه 27 مرداد 1400 نظرات (0)

وقتی صحبت از موفقیت تجاری و دفتر مدرن می شود ، شما باید یک چیز باشید - مولد. البته ، وقتی اینطور بیان کنید بسیار ساده به نظر می رسد ، اما مولد بودن و ماندن در واقع یک چیز کاملاً پیچیده است.

بهره وری به معنی چیزهای مختلف است و زیر بخش های مختلفی وجود دارد که زیر یک چتر قرار می گیرند. بهره وری شامل تجهیزات ، میزان عملکرد خوب ، سرعت کار ، میزان مصرف انرژی ، هزینه ها و میزان تأثیر آنها بر سود ، مشتریان و تعداد شما ، ارزش فردی آنها و تعداد خرید آنها ، و همچنین شامل کارکنان و روحیه آنها

شاید تعجب کنید که چرا شادی کارکنان شما یک معامله بزرگ است. مطمئناً تا زمانی که کار در حال انجام است ، مهم نیست که آنها به میز کار سفارشی خود لبخند می زنند و عاشق کارشان هستند یا نه؟ خوب ، در واقع این نگرش دایناسورهاست. اگر شغلی هستید که اهمیت زیادی به روحیه کارکنان نمی دهد ، به سادگی به بهره وری نمی رسید. ساده است.

بیایید آن را به ساده ترین شکل تقسیم کنیم. کارکنان کار را انجام می دهند ، چه آنها ماشین ها را مجبور به انجام این کار کنند و چه خود آنها این کار را انجام می دهند ، آنها هستند که فرآیند را کنترل می کنند. اگر کارمندی شاد و با انگیزه باشد ، بدون اینکه از او خواسته شود ، سخت تر کار می کند ، به طور مداوم ایده هایی را در اطراف میز کنفرانس ارائه می دهد و به کاری که انجام می دهد اهمیت می دهد. وقتی به چیزی اهمیت می دهید ، عملکرد بهتری دارید ، زیرا برای شما معنی دارد.

حالا ، از طرف دیگر ، اگر کارمندان شما راضی نباشند ، حداقل کارها را انجام می دهند و نه بیشتر. آنها سر کار می آیند ، روز را پشت سر می گذارند ، ساعت را تماشا می کنند و به خانه می روند. خودشه. آنها فراتر و فراتر نمی روند ، به ایده های خود اهمیت نمی دهند ، زیرا اگر گوش ندهید ، نکته ای در آن نمی بینند و در نتیجه ، احتمال اشتباهات بیشتر وجود دارد.

آیا آن تصویر مولد است؟ اولی بله ، دومی قطعاً خیر.

راز دیگر این است که بهره وری برابر با سود است. برای پی بردن به آن لازم نیست جراح مغز باشید ؛ اگر بهره وری بیشتری دارید ، با آنچه دارید بیشتر کار می کنید ، و این بدان معناست که پول بیشتری در راه است.

تجارت یعنی پول در پایان روز.

بنابراین ، ما متوجه شده ایم که روحیه بسیار مهم است ، اما چگونه می توانید آن را افزایش دهید؟ چیزهای بی شماری وجود دارد که می توانید روی آنها تمرکز کنید ، اما یکی از اساسی ترین مواردی که بسیاری از مشاغل از آن چشم پوشی می کنند ، مبلمان اداری است که در محیط کار خود قرار می دهید. این شامل دفتر اصلی شما ، غذاخوری های شما ، فضاهای استراحت شما ، فضاهای پذیرایی شما ، اتاقهای کنفرانس شما و هر اتاق دیگری است که در ساختمان خود دارید و تحت کنترل شماست. تک تک این اتاق ها باید از نظر راحتی ، پشتیبانی و کارایی بهینه سازی شوند. سبک اتاق نیز باید برای چشم خوشایند باشد. ما انسانها موجوداتی بصری ستیم و وقتی به فضایی افتخار می کنیم ، بهتر کار می کنیم ، برای مثال. ما ظاهر آن را دوست داریم

مزیت های استفاده از مبلمان اداری عبارت است از:

روشنایی دفتر

 

فهمیدن آن دشوار نیست - کار در یک دفتر تاریک و قدیمی به اندازه یک دفتر پویا ، مدرن و با رنگ روشن مفرح نخواهد بود ، درست است؟ اینها موارد اساسی هستند که اغلب به نفع کمپین های بزرگ بازاریابی و تغییرات نرم افزاری نادیده گرفته می شوند.

شاید زمان آن فرا رسیده است که به اصول اولیه برگردیم و در واقع به مسائل مورد بحث بپردازیم ، مبلمان اداری شیک بخریم و اطمینان حاصل کنیم که هرکسی آنچه را که لازم است داشته باشد تا بتواند کار مورد نیاز خود را انجام دهد ، داشته باشد

در این راهنما ما قصد داریم روی ارتباط بین موفقیت تجاری و مبلمان اداری تمرکز کنیم. گاهی اوقات این اصول اولیه است که بیشترین پاداش را به همراه دارد!

اگر در نظر دارید در آینده نزدیک یک دفتر کار را تغییر دهید ، اطلاعات مفید زیادی در اینجا پیدا خواهید کرد.

مزایای انتخاب بهترین مبلمان اداری برای محیط کار شما

طبق نظر شرکت مبلمان اداری مرانتی دلیلی وجود دارد که ما مدت زمان زیادی را صرف تزئین خانه هایمان می کنیم و آنها را درست جلوه می دهیم. ما زمان زیادی را در آنجا می گذرانیم و می خواهیم آرام و شاد باشیم. ما می خواهیم خانه های ما شیک و راحت باشند ، زیرا این باعث می شود احساس خوبی داشته باشیم. محیط اداری هم تفاوتی ندارد.

در اینجا دو روی سکه وجود دارد. شما می توانید مبلمان نامرغوب را انتخاب کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید ، شاید حتی به سراغ مبلمان اداری دست دوم بروید که روزهای بهتری را تجربه کرده است ، و مطمئناً پول نقد اضافی در حساب تجاری خود خواهید داشت. می توانید به دیوارهای خود نگاه کنید و فکر کنید که رنگ آمیزی خوب است و تا یک سال دیگر دوام می آورد و می توانید از پس کار برآیید. خوب است ، عملکرد خود را ادامه خواهد داد. با این حال ، آیا مولد خواهد بود؟ پاسخ منفی است ، احتمالاً نخواهد شد.

ما قبلاً اشاره کردیم که کارکنان می خواهند در مکانی پویا و مدرن کار کنند. برای مثال شاید با میز مدیریتی و صندلی های اداری خنک و دکوراسیونی که به پیوند بین رنگ و روح وصل می شود. اگر بتوانید از این عناصر استفاده کنید ، می توانید بهره وری را افزایش دهید. آیا ترجیح می دهید در یک دفتر خسته کننده ، کسل کننده یا یک دفتر مدرن و براق کار کنید؟ صادق باش!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 480
  • بازدید کلی : 3,065