loading...
NIYOUSHA
NIYOUSHA بازدید : 20 پنجشنبه 08 مهر 1400 نظرات (1)

12 بهترین عطر زنانه دیور

همه محصولات توصیه شده در StyleCraze به طور مستقل توسط تیم تحریریه ما انتخاب شده اند. اگر از طریق هر یک از این پیوندها خریدی انجام دهید ، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. در اینجا درباره مراحل انتخاب محصول ما بیشتر بدانید.

آیا دوست دارید عطر بپوشید؟ خوب ، چه کسی نمی کند! این لباس شما را کامل می کند ، روحیه شما را بالا می برد و شخصیت شما را نشان می دهد. این لوازم جانبی نامرئی قوی ترین سلاح زن است و می تواند به ما این احساس را بدهد که تقریباً می توانیم بر هر چیزی غلبه کنیم. من لیستی از 12 بهترین عطر دیور از کریستین دیور - یکی از مجلل ترین خانه های مد روز در جهان را دارم. اگر به دنبال سرمایه گذاری روی عطر Dior هستید ، این لیست برای شما است که به شما کمک می کند دقیقاً آنچه را که در ذهن دارید انتخاب کنید!

1. ادکلن ساوج دیور

این شاید معروف ترین ادکلن دیور ساواج باشد. این زنانه بودن یک گل حسی را آشکار می کند. همراه با زیبایی گل رز و جسارت رز دمشق ، پیچیده در ترنج تازه کالابریایی - این عطر شما را عاشقانه خواهد کرد. این محصول با چوب رزو از گویان فرانسه و فلفل صورتی ساخته شده است. بطری با کریستال ضخیم و کمان نقره ای نمادین خود بسیار زیبا است.

اگر عاشق عطرهای گل هستید ، این خانم دیور عالی است. شیرین ، ظریف و تازه است و بوی غیرقابل مقاوم می دهد. برای خانم های جوان مناسب است و زیباترین عطر روز را ایجاد می کند.

2. ادو پرفیوم J’adore

ادکلن دیور ساواج ادای احترام به علاقه کریستین دیور به گل است. این نوع یادداشت ها درست است-ترکیبی آسمانی از Ylang-ylang ، Damascena Rose و Sambac Jasmine. اگر همه به پیچیدگی و زنانگی علاقه دارید - این را دوست خواهید داشت. این یک دسته گل عالی از رایحه است. همچنین ، بطری بسیار لوکس و درجه یک به نظر می رسد.

این عطر کلاسیک بیشتر برای زنان مسن مناسب است و برای مناسبت های خاص ایده آل است.

3. دیور هوم اینتنس

عطر وانیلی شرقی Hypnotic Poison محصول کریستین دیور است که در سال 1998 عرضه شد. نت های بالای عطر دیور هم اینتنس شامل زردآلو ، آلو و نارگیل است. نت های میانی شامل سل ، یاسمن ، زنبق دره ، گل رز ، چوب گل رز برزیلی و بادام زمینی است. و نت های پایه شامل چوب صندل ، بادام ، وانیل و مشک است. بسیار شدید ، درست است؟ این عطر رایحه ای اسرار آمیز و مسحور کننده است و معجون جادویی دوران مدرن است.

این عطر عمیقا زنانه و افسون کننده برای لباس شب مناسب است و برای زنان مسن مناسب است.

4. Dior Addict Eau Fraiche

ترکیب Dior Addict Eau Fraiche با نت های مرکباتی درخشان از گریپ فروت شیرین و ترش با صافی ترنج کالابریایی افزایش می یابد. تازه است ، پر جنب و جوش است و نت های چوبی آن مخلوط است. د با مشک های سفید پوششی.

 

اگر عطرهای تند و گلدار دوست دارید ، این عطر برای شما مناسب است. این یک دسته گل ظریف از Freesia و Lily-of-the Valley را نشان می دهد. شما می توانید آن را در یک روز گرم تابستانی بپوشید و روز خود را با بوی چمنزار گل بویید. همچنین برای زنان در هر گروه سنی مناسب است که بیانیه فوری ارائه دهند.

5. ادو پرفیوم Poison Girl

این عطر خوش طعم حسی است که فوراً مسموم می شود و لذت را تا حد اعتیاد می کشاند. با نارنجی تلخ نت برتر آن ، گل گراس نت اصلی آن و دانه تونکای ونزوئلایی نت اصلی آن است - این عطر عطر دختر آزاد و سکسی مدرن است.

برای خانم های جوان مناسب است و می توان آن را در طول روز یا عصر استفاده کرد.

6. خانم دیور کاملا شکوفه می دهد

بارها و بارها به این لذت گل باز خواهید گشت. نت های ابتدایی آن از توت قرمز تند ، چشمگیر و شاد است. نت قلبی آن یک دوئت عالی از Grass و Damascan Roses است. شکوفایی بی پایان گلهای تازه در پایه نت های مشک سفید تسکین می یابد.

این عطر عاشقانه و دلچسب برای زنان جوان (و یا برای کسانی که از لحاظ قلبی جوان هستند) ایده آل است. عطری مناسب برای استفاده در طول روز.

7. عطر Dior’s Pure Poison

در اینجا عطری است برای نسل جدید اغوا کننده. Dior’s Pure Poison یک گل مدرن است که بر اساس یک دسته گل سفید ساخته شده است و با کهربا تازه تزئین شده است. رایحه درخشان آن با خلق اولین جلوه از گلهای نرم و جذابیت طولانی مدت مشک چوبی کهربا و سکسی ، هم خلوص و هم اغوا کننده را ساطع می کند.

اگر عاشق رایحه های نارنجی در عطر خود هستید ، همراه با بوی مشک تازه ، این عطر مجلل و بافتی برای شما مناسب است. این عطر برای زنان در هر گروه سنی مناسب است و عطری عالی برای استفاده در طول روز یا عصرها ایجاد می کند.

8. عطر Miss Dior Eau Fraiche

مانند نت های مرکبات؟ این عطر عمیق و حساس ، بوی نشاط آور بهار آفتابی است. با نت های مرکبات درخشان و گالبانوم سبز باز می شود. قلب آن به طور سنتی در اطراف یاسمن تشکیل شده است و روی پایه فشرده نعناع هندی قرار دارد.

این عطر درجه یک و شیک برای بهار و تابستان عالی است. در واقع ، لباس تابستانی و کلاه مناسب می خواهد!

9. عطر Diorissimo

Diorissimo یک دسته گل قوی و غنی برای تقویت حس شما است. این نوت قلب غالب گل یاسمن ، مشک سفید برای نت اصلی آن و زنبق دره برای نت بالای آن است. این عطر در بطری بهار است و پوشیدن آن بسیار آسان است. اگر از رایحه های دل انگیز و دلپذیر خوشتان می آید - این عطر مطمئناً برای شما مناسب است. برای فصل بهار مناسب است و حتی در زمستان ها خوب کار می کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاریخ 1400/12/20 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 484
  • بازدید کلی : 3,069