loading...
NIYOUSHA
NIYOUSHA بازدید : 16 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)

هیچ چیز برای یک تجارت کوچک مهمتر از کارکنان آن نیست. اگر کارکنان شما خوشحال باشند، بهره وری آنها افزایش می یابد، و این دقیقاً همان چیزی است که شما برای رشد کسب و کار خود به آن نیاز دارید.

ایجاد تغییرات کوچک در عادات، سطح بهره وری و کارایی دفتر را در کسب و کار شما به شدت افزایش می دهد. این به شما این امکان را می دهد تا در مدت زمان کوتاه تری کار با کیفیت تری را انجام دهید و همچنین زمان صرف شده برای کارهای غیر ضروری را کاهش دهید.

در اینجا 7 نکته مهم در مورد نحوه استفاده بیشتر از کارکنان و اطمینان از حداکثر بهره وری آنها آورده شده است:

1. کارآمد باشید

برای افزایش بهره وری تولید نحوه فعالیت کسب و کار خود را در نظر بگیرید و به احتمال زیاد شیوه کار خود را تغییر دهید. به خاطر داشته باشید که تهیه لیست های کوتاه مدت و بلند مدت به همان اندازه اهمیت دارد که اولویت بندی وظایف، به ویژه در مشاغل کوچک.

آیا راه بهتری وجود دارد که اعضای کارکنان بتوانند روز خود را برای دستیابی به اهداف روزانه خود تنظیم کنند؟ برای هر یک از کارکنان برنامه ای تهیه کنید و هر یک را تشویق کنید تا فهرستی تهیه کند تا مطمئن شود کارهای اولویت بندی شده را به موقع انجام می دهد و تمام روز را بر روی کار خود می ماند و در نتیجه کار کارآمد انجام می شود.

2. تفویض اختیار

تفویض هیئت عامل دارای ریسک است، اما افزایش مسئولیت برای بهبود روحیه و رضایت شغلی کارکنان مهم است. مسئولیت هایی را به کارکنان واجد شرایط که دارای سابقه اثبات شده با موفقیت در زمینه خاصی هستند، واگذار کنید و اطمینان داشته باشید که وظایف خود را به خوبی انجام خواهند داد.

اگر به کارکنان این فرصت را بدهید که مهارت ها و تجربه رهبری را کسب کنند، به نفع شرکت شما خواهد بود و حس موفقیت و جهت دهی در کار خود را به کارکنان شما می دهد.

3. حواس پرتی را کاهش دهید

برای افزایش بهره وری تولید رسانه های اجتماعی می توانند یک قاتل بهره وری بزرگ باشند، اما داشتن سیاست بدون تلفن عملی نیست. در عوض، سعی کنید کارکنان را متمرکز و درگیر نگه دارید در حالی که به آنها اجازه تنفس می دهید.

کارکنان را تشویق کنید تلفن های همراه خود را خاموش کنند اما در طول این مدت استراحت کنند و در این مدت می توانند تلفن خود را چک کنند. این امر باعث می شود که زمان صرف شده روی میز آنها پربارتر باشد.

4. ابزار و تجهیزات مناسب داشته باشید

تهیه ابزار و تجهیزات مناسب برای کارکنان مهم است تا بتوانند وظایف خود را به طور موثر و به موقع انجام دهند. هیچ چیز موثرتر از صرف زمان برای چاپ کاغذ نیست زیرا دستگاه چاپ سریع ندارید.

 

برنامه ها و تجهیزات با کیفیت بالا و مدرن نه تنها بر نیروی کار بلکه در نحوه درک شرکت شما نیز تفاوت زیادی ایجاد می کند. با استفاده از تجهیزاتی مانند MFP، که می توانند به عنوان چاپگر، اسکنر، دستگاه کپی و دستگاه فکس کار کنند، در وقت و تلاش خود صرفه جویی کنید.

5. بهبود شرایط محل کار

دمای کار راحت بین 68 تا 70 درجه فارنهایت (20-21 درجه سانتیگراد) است. محیطی که بیش از حد گرم یا خیلی سرد است تمرکز را از بین می برد، زیرا کارکنان زمان بیشتری را صرف راه رفتن برای تهیه کت یا پنکه برقی خود می کنند. اطمینان حاصل کنید که هر دو سیستم گرمایش و تهویه مطبوع در شرایط مناسب برای فصل مناسب هستند.

6. ارائه پشتیبانی و تعیین اهداف واقع بینانه

یک مشکل رایج برای مدیران نداشتن حس واضح و قوی از این است که آیا کارکنانشان عملکرد بالایی دارند یا خیر. آیا کارکنان شما به انگیزه ای برای ادامه مسیر نیاز دارند؟ با ارائه اهدافی که قابل دستیابی هستند به آنها کمک کنید. جهت روشن شدن انتظارات، راهنمایی روشنی به سرپرستان و کارکنان ارائه دهید. این امر به افزایش بهره وری آنها کمک می کند، زیرا تمرکز واضح و اهداف مشخصی خواهند داشت.

7. تقویت مثبت را تمرین کنید

تشویق، ایجاد انگیزه و پاداش کنید. به کارکنان خود بگویید که کار خوبی را انجام می دهند و انتقاد سازنده داشته باشید. مهمتر از همه، مشوق های شخصی برای انجام خوب کار ارائه دهید - آیا آنها می توانند تعطیلات رایگان یا قهوه غذای آزاد برای اجرای بالاتر و فراتر از نقش خود دریافت کنند؟

شما باید به وضوح موفقیت یک کارمند را در کارکنان دیگر نشان دهید تا احساس رضایتمندی را برای ایجاد انگیزه در دیگران ایجاد کنید. هنگامی که کارکنان خود را تشویق می کنید تا بیشتر کار کنند و در عوض پاداش دریافت می کنند، به احتمال زیاد افزایش بهره وری را در لیست کارهای خود قرار می دهند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 492
  • بازدید کلی : 3,077