loading...
NIYOUSHA
NIYOUSHA بازدید : 47 شنبه 08 خرداد 1400 نظرات (0)

معتبرترین شرکتهای مشاوره ای در جهان کدامند؟ اگرچه اعتبار نباید تنها عامل در تصمیم گیری برای کار در کدام شرکت مشاور باشد، کار در یک شرکت مشاور معتبر می تواند یک شبکه قوی و فرصت های جذاب خروج را برای شما فراهم کند.

انواع مختلفی از مشاوره وجود دارد، از جمله مشاور مدیریت، مشاور فناوری و مشاوره اقتصادی که نام چند مورد را می توان ذکر کرد. این مقاله بر روی شناسایی 11 شرکت معتبر برتر مشاوره مدیریت متمرکز است. ما شرکت های مشاوره ای را که شرکت های مشاور مدیریت نیستند، حضور جهانی ندارند و طیف وسیعی از صنایع و عملکردها را ارائه نمی دهند، از مطالعه خارج کردیم.

از شرکت های مشاور مدیریت باقیمانده، آنها را در سه رده مختلف گروه بندی کردیم:

شرکت های مشاور سطح بالا در مجموع به عنوان MBB شناخته می شوند که مخفف McKinsey، BCG و Bain است. این سه شرکت معتبرترین شرکتهای مشاور مدیریت هستند که می توانند در آنها کار کنند.

MBB باهوش ترین افراد را استخدام می کند، بالاترین غرامت را پرداخت می کند و بهترین فرصت های خروج را دارد. این شرکت ها بیشترین نام مشتری را دارند و بالاترین نرخ صورتحساب را دریافت می کنند.

McKinsey & Company:

قدیمی ترین و بزرگترین شرکت MBB دارای بیش از 30،000 کارمند، 130+ دفتر در سراسر جهان و 10.5B $ درآمد سالانه است. مک کینزی به عنوان "استاندارد طلا" در مشاوره مدیریت شناخته می شود و شناخته شده ترین شرکت مشاور مدیریت در جهان است. مک کینزی باهوش ترین و با استعدادترین افراد را استخدام می کند و بیشترین تعداد مدیرعامل Fortune 500 را ایجاد کرده است. مک کینزی در همه صنایع دانش و تخصص دارد، اما رهبر برجسته مراقبت های بهداشتی، دولتی، آموزشی و بخش های دولتی است.

گروه مشاوره بوستون (BCG):

دومین شرکت قدیمی و بزرگ از MBB دارای 21000 کارمند، 90+ دفتر در سراسر جهان و 8.5 میلیارد دلار درآمد سالانه است. BCG در کلیه صنایع دانش و تخصص دارد. آنها به عنوان رهبران اندیشه دانشگاهی شناخته می شوند.

 

 

 

Bain & Company:

کوچکترین، اما جدیدترین شرکت MBB، باین دارای 8000 کارمند، 59 دفتر در سراسر جهان و درآمد سالانه 4.5 میلیارد دلار است. بین در تمام صنایع دانش و تخصص دارد، اما در کار سهام خصوصی رهبر برجسته است. باین به فرهنگ شگفت انگیز خود با تأکید بر سرگرم کننده بودن و عرفی بودن شهرت دارد.

ردیف 2: شرکت های مشاور مدیریت شناخته شده

ردیف بعدی شرکت های مشاوره همه شناخته شده هستند، اما اعتبار یکسانی با MBB ندارند. با این وجود، آنها هنوز هم شرکت های مشاوره مدیریتی هستند که در صنایع مختلف و عملکردها به مشتریان خدمات ارائه می دهند.

استراتژی و عملیات Deloitte:

اگرچه بخشی از چهار شرکت بزرگ حسابداری است، Deloitte خدمات مشاوره ای دارد که شامل استراتژی و عملیات، فناوری و سرمایه انسانی است. در مجموع، این درآمد سالانه 11.5 میلیارد دلار است. بخش مشاوره مدیریت آنها به عنوان منطقه عملی استراتژی و عملیات شناخته می شود.

الیور وایمن

 یک شرکت مشاوره مدیریت جهانی که حضور پررنگ تری در اروپا و آسیا دارد. آنها تجربه کار در صنایع مختلف را دارند، اما به دلیل تخصص در بخش خدمات مالی مشهور هستند. آنها بیش از 5000 کارمند، 60+ دفتر در سراسر جهان دارند و درآمد سالانه آنها 2.1 میلیارد دلار است.

 

 

 

استراتژی و (بخشی از PwC): PwC شرکت Booz & Company را در سال 2014 خریداری کرد و در نهایت نام تجاری آن را به عنوان Strategy &. آنها بیش از 3800 کارمند، 75 دفتر در سراسر جهان و بیش از 1.3 میلیارد دلار درآمد سالانه دارند.

EY-Parthenon:

پارتنون در اصل توسط دو مشاور سابق بینین تاسیس شد. آنها در سال 2014 توسط ارنست و یانگ خریداری شدند تا EY-Parthenon شوند. آنها بیش از 3000 کارمند و بیش از 50 دفتر در سراسر جهان دارند.

استراتژی Accenture:

در حالی که Accenture در درجه اول یک شرکت مشاور فناوری است، دارای یک گروه مشاوره استراتژی و یک گروه مشاوره مدیریت است. مشاوره مدیریت Accenture بیش از 8000 کارمند و درآمد سالانه بیش از 2.6 میلیارد دلار دارد.

کرنی

 قبلاً با نام A.T. کرنی، کرنی یک شرکت مشاوره مدیریت جهانی است که توسط یک شریک سابق در مک کینزی تاسیس شده است. آنها بیش از 3500 کارمند، 60 دفتر در سراسر جهان دارند و درآمد سالانه آنها 1.3 میلیارد دلار است.

رولند برگر

 یک شرکت مشاوره استراتژی مستقر در آلمان. آنها تجربه کار در صنایع مختلف را دارند، اما به دلیل تخصص در خدمت به مشتریان صنعتی مشهور هستند. آنها بیش از 2700 کارمند، 40+ دفتر در سراسر جهان دارند و درآمد سالانه آنها 1.2 میلیارد دلار است.

L.E.K. مشاوره

توسط سه شریک Bain، L.E.K. تأسیس شد. یک شرکت مشاوره مدیریت است که تقریباً به کلیه صنایع و عملکردها خدمات ارائه می دهد. آنها بهترین کار را برای کار در مراقبت های بهداشتی و سهام عدالت دارند. آنها بیش از 1400 کارمند دارند، 21 دفتر W

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 476
  • بازدید کلی : 3,061