loading...
NIYOUSHA
NIYOUSHA بازدید : 23 سه شنبه 06 مهر 1400 نظرات (0)

بهترین عطرهای مردانه گرم و شیرین مجموعه از ادکلن های محبوب دنیا هستند. این مطلب فروشگاه اینترنتی به شما در زمینه خرید ادکلن اورجینال کمک می کند. زمستان های استرالیا نسبتاً معتدل است ، اما نه آنقدر ملایم که نتوانید بهترین ادکلن ها و عطرهای زمستانی را برای مردان تکان دهید.

 این ادکلن ها عموماً چوبی ، تند ، گرم و مشکی هستند. آنها همچنین تمایل دارند رایحه های سنگین تری را پخش کنند که ماندگاری بیشتری دارند ، تا حدی به این دلیل که شما عرق نمی کنید و آنها را خسته نمی کنید. برخی از این مدل های کلاسیک به اندازه کافی متنوع هستند که می توانند در هر فصلی کار شما را انجام دهند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است بهترین عملکرد را داشته باشند وقتی که سعی می کنید روزهای سرد زمستانی را گرم کنید. در اینجا لیست ما از 11 بهترین ادکلن و عطر زمستانی برای مردان است.

عطر ادکلن کوکو شنل نویر

ادکلن و  عطر کوکو شنل نویر نویر ترکیبی از چوب صندل ، دارچین ، زعفران و فلفل را با هم مخلوط کرده و عطری چوبی و چوبی غنی ایجاد می کند. رایحه مردانه در اصل تیره و اغوا کننده است و آن را برای لباس شب مناسب می کند. بطری براق و مشکی با جلوه های سنگی شیک و لهجه های طلایی تزئین شده است تا جلوه ای خیره کننده داشته باشد.

عطر Hermes Terre d’Hermès (EDP)

Hermes Terre d’Hermès مثل ادکلن دیور جادور عطری چوبی و مرکباتی است که توسط شیسو تقویت شده است. این عطر خاکی و لوکس است که برای استفاده روزمره مناسب است. این با تلخی گریپ فروت و تندی فلفل شروع می شود قبل از اینکه با رزین و بنزوئین عمیق تر شود. ادکلن گیاهی و معدنی برای مردان با لهجه های عجیب و غریب برای یک جلوه قوی و جذاب طراحی شده است.

عطر و ادکلن Replica Jazz Club Eau de Toilette

نت های جذاب از مشک و برگ های تنباکو با شیرینی وانیل و دانه تونکا ترکیب می شود و ادو توالت Replica Jazz Club را ایجاد می کند. این عطر از محیط متمایز یک شب در یک باشگاه جاز الهام گرفته است. این عطر ملایم و مردانه است و برای ماه های سرد بسیار مناسب است. کمی با این ادکلن فاصله زیادی دارد ، بنابراین نیازی به درخواست مجدد در طول روز نیست. به طور خلاصه ، ادکلن Replica Jazz Club ماندگار است!

عطر ادکلن کرید امپریال

ادکلن کرید امپریال عطری است سرزنده و جذاب که برای شبهای بیرون بسیار مناسب است. کاسکالون تازه با رنگ مرکبات ترکیب می شود و رایحه ای ملایم و پیچیده ایجاد می کند. نکاتی از ترنج ، روغن نارنگی ، فلفل صورتی و برگهای آهک ماکروت با هم ترکیب می شوند و این ترکیب قدرتمند و درخشان را به پایان می رسانن

عطر ویکتور و رولف اسپایس بمب

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که عاشق رایحه های تند شرقی هستند ، Viktor & Rolf’s Spicebomb قطعاً برای شما مناسب است. این ترکیب فلفل قرمز ، زعفران و چرم با گریپ فروت ، ترنج ، و المی برای ایجاد رایحه مطلوب در یخ است. ادکلن به همان اندازه گرم و سکسی است ، مناسب برای لباس شب و مناسبت های خاص. این بوی قوی و ماندگاری را ارائه می دهد بدون این که بر استفاده کننده غلبه کند. فقط یک اسپری کوچک در تمام طول روز برای شما دوام می آورد!

عطر چرمی تام فورد اومبره

عطر مردانه Tom Ford Ombre Leather Eau de Parfum یک عطر چرمی گل دار است که بسیار تند و حساس است. ادویه های خنک آن رایحه ای را نشان می دهد که هم برای مردان و هم برای زنان مناسب است. حاوی نت های گل یاسمن ، چرم سیاه ، خزه سفید ، هل ، نعناع هندی و کهربا است. ادکلن عمیقاً بافتنی با اعتماد به نفسی بر شما تأثیر می گذارد که مطمئناً شما را سکسی و دلخواه می کند.

 عطر ادکلن کرید سیلور مانتین

ظرافت شدید و ایتالیایی عطر ادکلن کرید سیلور مانتین را مشخص می کند. مرمری پر جنب و جوش اشاره ای ظریف از ترنج دارد ، زیرا شدت قهوه و غنای چرم در عمق مخملی تیره با هم ترکیب می شوند. فقط یک اسپری طول می کشد تا بوی فوق العاده ای در طول روز داشته باشید. در همین حال، ادکلن کرید سیلور مانتین شکل و سبک مجلل بطری نشان می دهد که یک کارافه از مشروب کمیاب وجود دارد.5

عطر. Comme Des Garcons Wonderoud

Comme Des Garcons Wonderoud با عود معطر و غنی ، رایحه ای غنی است که هم چوبی است و هم عجیب. حاوی نت های نعناع هندی ، چوب سدر ، چوب صندل ، وتیور ، چوب گایاک و پشممینول است. رایحه غنی و قوی آن ماندگاری طولانی دارد و در یک بطری شیشه ای زیبا قرار گرفته است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 489
  • بازدید کلی : 3,074