loading...
NIYOUSHA
NIYOUSHA بازدید : 21 پنجشنبه 01 مهر 1400 نظرات (0)

مواردی که برای ارائه عملکرد در یک دفتر استفاده می شوند اغلب به سه دسته مبلمان اداری، فناوری و لوازم اداری تقسیم می شوند. در حالی که لوازم اداری اقلام کوچکتر و اغلب ارزان قیمت هستند که در مبلمان اداری، اطراف و مبلمان اداری استفاده می شود، مبلمان به خودی خود اقلام اصلی تشکیل دهنده مبلمان اداری است.

کابینت های بایگانی مبلمان ضروری در هر محیط اداری هستند.

ناگفته نماند که نیازهای دفاتر متفاوت است. با این وجود، برخی از قطعات رایج مبلمان اداری وجود دارد که به طور معمول یافت می شوند. یکی میز اداری است. برای بسیاری از افراد، میز کار فضای اصلی کار آنها را فراهم می کند، جایی که آنها می نویسند، تایپ می کنند، محاسبه می کنند، می خوانند، به تلفن پاسخ می دهند و در آنجا می توانند مصاحبه و جلساتی را انجام دهند.

صندلی کامپیوتر، میز و اتاق خواب از اجزای رایج مبلمان اداری است.

میز مدیریت ممکن است از چوب، فلز، پلاستیک یا شیشه ساخته شوند، اما در بیشتر موارد، مگر اینکه به طور خاص "میز کامپیوتر" نامیده شوند، دارای یک سطح کار صاف - که ممکن است رایانه و/یا مانیتور نیز در آن باشد - و محل ذخیره سازی است. میزهایی که مخصوص رایانه ساخته شده اند ممکن است فضای ذخیره سازی ارائه ندهند. روی میزهایی که دارای فضای ذخیره سازی هستند، ممکن است کشویی وجود داشته باشد که محفظه ای برای نگهداری لوازم اداری ساخته شده باشد، در حالی که سایر کشوها ممکن است جایی برای نوشت افزار و فایل داشته باشند.

میز پیش نویس نوعی مبلمان اداری است که اغلب توسط معماران، مهندسان یا هنرمندان استفاده می شود.

ممکن است یک میز با میز تحریر موجود باشد. Hutches همچنین فضای ذخیره سازی را نیز ارائه می دهد، اما احتمالاً جایی برای کتاب ها و سی دی ها دارند، شاید قفسه هایی با اندازه حروف که پروژه ها را می توان در آنها ذخیره کرد، داشته باشند. برخی نیز دارای کابینت هستند. میزها دارای چند شکل مشخص هستند. آنها اغلب مستطیل هستند، اما ممکن است به شکل L یا U شکل نیز باشند.

در حال حاضر چهار جایگزین برای میز مدیریت رایج است. چرخ دستی های رایانه ای و پایه های کامپیوتر - مبلمان جمع و جور که یک کامپیوتر و یک مانیتور را در خود جای داده اند - می توانند به جای یک میز تحریر در شرایطی که اتاق درجه یک است، استفاده کنند. این مبلمان اداری برای استفاده کارآمد از فضا طراحی شده اند و اغلب روی چرخ هستند تا در صورت لزوم بتوان آنها را جابجا کرد. در حالی که کابینت ها اغلب حداقل مقدار کمی فضای ذخیره سازی اضافی دارند، غرفه ها اغلب اینگونه نیستند.

لامپ های رومیزی از مبلمان اداری رایج هستند.

برای مبلمان اداری مرانتی زره پوش نیز از استفاده از آن به عنوان یک کابینت ذخیره سازی یا انبار به یک مرکز کامپیوتر اقتباس شده است. این مزایای کابینت کامپیوتر را با فضای بیشتر ترکیب می کند و بسیاری از آرمورها می توانند تمام آنچه را که پشت درهای خود دارند پنهان کنند. این می تواند یک مزیت برای یک دفتر در خانه باشد. در نهایت، برخی از افراد متوجه می شوند که یک میز برای آنها به عنوان یک میز کار و همچنین یک محل ملاقات و محل کار است. این نیز می تواند یک انتخاب جذاب برای یک دفتر کار خانگی باشد، زیرا ممکن است از این میز برای اهداف دیگر استفاده شود.

 

یک مبلمان اداری طبیعی که همراه میز کار است صندلی است. چندین نوع مختلف صندلی وجود دارد که ممکن است در یک دفتر پیدا شود. صندلی های اجرایی صندلی های رومیزی گران قیمتی هستند که اغلب دارای روکش چرم هستند و عموما دارای پشتی بلندتر و تنظیمات بیشتری نسبت به سایر صندلی ها هستند. صندلی های مدیریتی یک قدم از صندلی اجرایی فاصله دارند و در اینجا تمرکز بر ویژگی های ارگونومیک است. صندلی های تخصصی با ارتفاع اضافی برای قرار دادن یک میز نقشه کشی برای پیش نویس، با یا بدون بازو، اما با استراحت پا در دسترس هستند.

مبلمان اداری برای نگهداری می توانند به شکل قفسه های کتاب، کابینت ها از جمله کابینت های بایگانی و قفسه ها شکل بگیرند. این مواد در انواع مختلفی از جمله چوب، رزین، لمینت و فلز و در اندازه ها و سبک های مختلف موجود است. میزهای جلسات و قفسه های کت دو مورد دیگر از مبلمان اداری هستند e که می تواند به تکمیل مبلمان اداری کمک کند. صندلی های مهمان - صندلی های راحت بدون چرخ برای بازدیدکنندگان خارج از دفتر یا برای همکارانی که برای جلسه آمده اند، یکی دیگر از مواردی است که اغلب یافت می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 466
  • بازدید کلی : 3,051