loading...
NIYOUSHA
NIYOUSHA بازدید : 30 شنبه 19 تیر 1400 نظرات (0)

علت صدای زیاد مایکروویو چیست؟ اجاق های مایکروفر (مایکروویو) ، بعد از یخچال و فریزر ، رایج ترین لوازم خانگی هستند. از آنجا که اغلب برای گرم کردن غذا استفاده می شود ، مطمئناً پس از چند سال استفاده از آن ، برخی از مشکلات مایکروویو بوجود می آیند. یکی از اولین نشانه های مشکل مایکروویو این است که دستگاه شروع به تولید صداهای عجیب می کند.

اگر نمیدانید علت صدای زیاد مایکروویو چیست این مطلب را تا انتها بخوانید. آیا مایکروویو شما اخیراً صداهای عجیب و غریبی در می آورد و نمی دانید چه کاری باید انجام دهید؟ در اینجا نحوه حل مایکروویو پر سر و صدا وجود دارد.

مشکل چرخش مایکروویو

اگر فکر می کنید که صفحه گردان دلیل اصلی ایجاد صدا است ، بررسی کنید که آیا به درستی در مایکروویو قرار گرفته است یا خیر. در غیر این صورت ، آن را برداشته و دوباره محکم قرار دهید. اگر این کمکی نکرد ، ممکن است لازم باشد با بررسی یک متخصص ، آن را تغییر دهید یا غلتک های آن را تغییر دهید.

این مسئله معمولاً در مواقعی که دائماً از مایکروویو استفاده می شود یا اینکه صفحه گرد بیش از حد قدیمی یا فرسوده است ، به وجود می آید.

در حقیقت ، اگر میز چرخان چرخش نداشته باشد ، این می تواند باعث گرم شدن ناهموار غذا شود که می تواند غذا را خراب کند. بنابراین چگونه می توان فهمید که سو it عملکرد داشته است؟ در صورت عدم چرخش چرخان ، به وضوح به این معنی است که به درستی در مایکروویو قرار نگرفته یا نیاز به تعویض دارد.

 

سوء عملکرد فن موتور

طبق گفته سایت اخبار لوازم خانگی تصلا این دوباره دلیل اصلی مایکروویو پر سر و صدا است و ممکن است در هنگام سو mal عملکرد فن موتور در مایکروویو رخ دهد.

فن موتور به گردش هوا از طریق سیستم اگزوز کمک می کند. برای بررسی عملکرد صحیح موتور فن ، ابتدا مایکروویو را از برق جدا کرده و به دنبال موتور فن در پشت مایکروویو بگردید.

درپوش موتور فن را بردارید و سعی کنید با استفاده از یک شی using دستی پره های فن را بچرخانید. اگر باز هم نچرخد ، به این معنی است که فن موتور معیوب است و باید تعویض شود. همچنین اگر بچرخد و به طور مداوم متوقف شود ، وقت آن است که فن موتور را تعویض کنید.

مایکروویو نویز مگنترون

مایکروویو ایجاد صدا همچنین نشان دهنده وجود مشکلی در مگنترون مایکروویو است. مگنترون بخشی از مدار ولتاژ بالا است و امواج ریز تولید گرما را فراهم می کند.

اگر مگنترون معیوب باشد ، ممکن است صدای وزوز بلندی ایجاد کند ، که نشان می دهد مگنترون به پایان عمر خود نزدیک می شود یا ممکن است معیوب باشد.

آیا می دانید وقتی حالت مایکروویو روشن است و غذایی در اجاق گاز وجود ندارد ، امواج میکرو توسط دیواره ها و مگنترون درون فر جذب می شوند. اگر نادیده گرفته شود ، در طولانی مدت مایکروویو آسیب می بیند.

ترک صدا

یک علت صدای زیاد ماکروویو صداهای بلند غیرمعمول در مایکروویو نه تنها به دلیل نقص یک جز component خاص بلکه ممکن است به دلیل ماده غذایی باشد که در مایکروویو می پزید.

غذاهای غلیظ مانند انواع گوشت ها می توانند سر و صدای بیشتری ایجاد کنند. هنگام گرم كردن آن را باز نگذارید.

مواد غذایی را بپوشانید و این می تواند به کاهش سر و صدا کمک کند. همچنین اطمینان حاصل کنید که مایکروویو و صفحه گرامافون همیشه تمیز هستند ، زیرا نشت مواد غذایی نیز می تواند باعث ترک صدا شود.

در آخر ، از استفاده از فلزات یا ظروف ایمن غیر مایکروویو در مایکروویو خودداری کنید ، زیرا این امر منجر به ترک صدا نیز می شود.

ضمانت تمدید کنید

مشکلات مربوط به دستگاه می تواند از کوچک تا بزرگ باشد. این یک لامپ برای یک صفحه چرخان است که نمی چرخد ​​یا یک مگنترون فرسوده است. نادیده گرفتن این علائم فقط شما را دچار دردسر بیشتری می کند و می تواند یک کار پرهزینه باشد.

شما با کمک گارانتی حتی می توانید دلایل روشن نشدن لامپ مایکروفر را هم برطرف کنید.  ضمانت نامه تولید کننده در اکثر موارد به مدت یک سال اجاق گاز شما را پوشش می دهد. اما فراتر از آن ، شما باید هزینه تعمیرات را پرداخت کنید.

به همین دلیل است که ما به شما پیشنهاد می کنیم از مایکروویو خود با طرح ضمانت تمدید شده Onsitego محافظت کنید. ضمانت تمدید شده کلیه نقایص و عملکردهای نامناسب را که در ضمانت استاندارد تولید کننده گنجانده شده است ، برطرف می کند.

بعلاوه ، در صورت نیاز به تعمیر لوازم خانگی ، توسط یک متخصص مجاز در خانه تعمیر می شود. تعویض قطعات مورد نیاز فقط با استفاده از قطعات یدکی اصلی انجام می شود تا از عمر طولانی مایکروویو اطمینان حاصل کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد طرح ضمانت تمدید Onsitego اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 469
  • بازدید کلی : 3,054