loading...
NIYOUSHA
NIYOUSHA بازدید : 37 شنبه 02 مرداد 1400 نظرات (0)

با وجود میز مدیریتی زیادی که وجود دارد ، چگونه می توانید یکی را انتخاب کنید که برای دفتر خانه شما بهترین کار را داشته باشد؟ این پست وبلاگ چند مثال برای راهنمایی شما هنگام انتخاب میز جدید و تغییراتی که ممکن است بتوانید روی میز موجود خود ایجاد کنید برای اطمینان از بهترین تنظیمات ارگونومیک در اختیار شما قرار می دهد. یک تنظیم مناسب ارگونومیک از میز مدیریتی باید شما را ترغیب کند که باسن خود را به پشت صندلی بنشینید ، شانه ها را در پشتی خود محکم کرده و بازوها را هنگام تایپ کردن و قرار دادن موازی با زمین نگه دارید. دستیابی به این امر زمانی دشوار خواهد بود که میز کار شما خیلی بلند باشد یا نتوانید صندلی خود را به اندازه کافی بلند تنظیم کنید.

ارتفاعات میز

بیشتر  میزهای گروهی دفتر کار خانگی برای زیبایی انتخاب می شوند ، اما مهمترین ویژگی میز کار در منزل این است که به شما امکان می دهد با وضعیت بدنی خوب کار کنید. بیشتر میزها خیلی بلند هستند و کمتر تنظیم نمی شوند. هنگامی که سطح کار شما خیلی بالا باشد باعث می شود شانه هایتان را بالا بیاورید و از پشتی صندلی خود به جلو خم شوید. این می تواند منجر به ناراحتی و تنش در گردن ، بالای کمر و شانه های شما شود. استفاده از صفحه کلید و ماوس روی میز که بیش از حد بالا است ، ممکن است منجر به فشرده سازی ناخواسته در قسمت زیرین مچ دست شما و همچنین حالت های نامناسب مچ دست و دست شود.

راهنمای سریع برای مطابقت قد خود با قد استاندارد میز (29 "تا 30")

    اگر کمتر از 5 8 8 اینچ هستید - یک میز ارتفاع استاندارد حتی با یک صندلی قابل تنظیم ارتفاع نیز بسیار بلند خواهد بود. شما 2 گزینه برای اصلاح دارید:

        با کوتاه کردن پایه های میز یا نصب یک سینی صفحه کلید یا

        با یک پایه و احتمالاً یک صندلی بلندتر خود را بلند کنید.

    اگر بین 5 '8 "و 6" هستید - یک میز کار با ارتفاع استاندارد کاملاً مناسب است.

    اگر شما بیش از 6 سال دارید - یک میز ارتفاع استاندارد ممکن است بدون تغییر بسیار کم باشد. باید ارتفاع میز را با بلوک هایی در زیر پاها افزایش دهید.

طراحی میز کار گروهی

در اینجا چند نمونه از ویژگی هایی  یک میز مدیریتی خوب وجود دارد که باید هنگام انتخاب میز کار گروهی برای دفتر خانه خود در نظر بگیرید. حتماً قد و چگونگی تناسب آن با میز مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

توجه به ارتفاع میز

در حالی که میز تحریر مانند این در خانه شما خوب به نظر می رسد ، اگر مدت طولانی برای کار از روی میز کار استفاده شود ، ممکن است باعث ناراحتی شود. ارتفاع این میز ثابت است و هیچ راهی برای اصلاح پاها برای پایین آوردن آن وجود ندارد. کشوی مرکزی فضای پاهای شما را محدود می کند بنابراین نمی توانید خود را تا ارتفاع مناسب بالا ببرید. کشوها همچنین ممکن است با تکیه گاه در صندلی های صندلی شما مانع از جمع شدن شما در نزدیکی ایستگاه کاری شما شوند.

میز کار خوب

اگر به میز تحریر داخلی احتیاج دارید ، مدلی را انتخاب کنید که کنار آن کشو داشته باشد. این هنوز فضای زیادی را برای شما فراهم می کند تا در صورت لزوم صندلی خود را بلند کنید. در مدلی که نشان داده شده ، کشوها تا سطح زمین امتداد دارند و در صورت زیاد بودن ارتفاع میز تحریر ، قادر به اصلاح آن نخواهید بود.

میز کار خوب

 این میز از نظر ارتفاع ثابت است اما از آنجا که کشوهای کناری به زمین کشیده نمی شوند ، می توانید قسمت کوچکی از پاها را بردارید تا میز را به ارتفاع مناسب تری پایین بیاورید.

بهترین

 میزی که دارای پاهای قابل تنظیم ارتفاع است بهترین انتخاب است ، زیرا این میز را می توان متناسب با قد فردی شما تنظیم کرد. برخی از میزها دارای انتخاب کمی از ارتفاع از پیش تعیین شده هستند در حالی که برخی دیگر شامل پاهایی است که طیف وسیعی از ارتفاع را برای انتخاب قد مناسب برای شما فراهم می کند.

Ikea یک برنامه ریز میز کار خود را در وب سایت خود ایجاد کرده است که از گزینه های خوبی با قیمت مناسب برخوردار است. پاهای گرتون توصیه می شود اگر از نظر قد بلندتر باشید زیرا دامنه آنها بین 26⅜-42⅛ "است. اگر قد کوتاه تری دارید ، پای Olov برای شما مناسب تر است زیرا دامنه آنها بین 23⅝-35⅜ "است.

تنظیمات میز اداری

اگر قبلاً میز کار گروهی خریده اید یا قبلاً میز تحریری داشته اید که به شما اجازه نمی دهد با وضعیت ارگونومیک مناسب بنشینید - در اینجا چند توصیه برای تغییر میز کار برای بهتر شدن شما وجود دارد.

پایه های قد ثابت

 اگر میز کار دارید که حتی برای شما با یک صندلی قابل تنظیم ارتفاع ، خیلی بلند است ، می توانید پاها را اصلاح کنید. برای پایین آوردن سطح کار می توانید قسمت کوچکی از پایین ساق را بردارید. یا می توانید پایه های ارتفاع ثابت را با پایه های قابل تنظیم ارتفاع جایگزین کنید. می توانید همان پایه های قابل تنظیم ارتفاع که قبلاً از Ikea گفته شد را خریداری کرده و روی هر سطح کاری سوار کنید. اگر میز کار شما بلندی ثابت است اما خیلی کم است ، می توانید زیر پاها بلوک هایی اضافه کنید تا میز را بالا ببرید.

کشو یا قفسه میز

 اگر میز کار شما دارای یک قفسه یا کشوی مرکزی است ممکن است بتوانید آن را به یک سینی صفحه کلید تغییر دهید. می توانید جلوی کشو را برداشته و صفحه کلید و ماوس خود را روی کشو قرار دهید و یک سینی صفحه کلید کشویی ایجاد کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 458
  • بازدید کلی : 3,043